Luen tarot-korteista
Sano luku 1-10.
Anna jokin tieto, jolla universumi tunnistaa sinut, esim. lempinimi, sielupaikkasi tjsp.
Esitä kysymys.
Katson, onko universumilla jotain varallesi.
Kommentit (329)
Täyttä paskaa, et sä mitään lue.
2, vesi. Onko minulla rakkauselämää tänä keväänä / kesänä?
7 kirjat
miten asumiskuviot ja miten asuntokauppojen kanssa käy?
Vierailija kirjoitti:
7/Memme
Mihin meneillään oleva muutos minua valmistaa?
Nostin kolme korttia. Ensimmäisestä tulee hyvin voimakas "tyyntä myrskyn jälkeen" -tunne ihan kaikille elämäsi alueille.
Tilanne näyttäisi jatkuvan tyynenä hyvän aikaa, joten lähitulevaisuus kannattaa pyhittää levolle, palautumiselle ja omien asioiden priorisoinnille.
En näe ihan lähitulevaisuudessa mitään erityistä, enemminkin muutoksen jälkeen seuraa seesteinen vaihe. Yksi iso valinta on tulossa ja se vaikuttaisi koskevan rakkautta tai rahaa. Tämä tapahtunee joulun aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Täyttä paskaa, et sä mitään lue.
Kyllä ainakin omalla kohdalla osui melkein pelottavan hyvin kohdalleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5
Nökö on lempinimeni.
Kysyisin, parantuuko taloudellinen tilanteeni? Kiitos.
Kyllän tai ein sijaan täältä tuli neuvo, että tutki tilannettasi ja ole yhteydessä viranomaisiin. Näyttäisi siis siltä, että jokin mahdollisuus on käyttämättä. Saat vanhemmalta mieshenkilöltä apua. Jos olet rehellinen ja sanot suoraan miten asiat ovat, hän auttaa sinua ymmärtämään taloustilanteesi realiteetit ja sen, miten tilanteen saa järjestykseen.
Kiitos vastauksestasi, hyvin mielenkiintoista! Uskon tämän vanhemman mieshenkilön olevan rakas isäni, hän varmasti auttaisi jos uskaltaisin olla rehellinen.
Minkä oluen haen kohta jääkaapista?
9, jii. Onko hän vielä mun ystävä?
Vierailija kirjoitti:
Vapaa 7
Kysyisin, miten näet rakkauselämäni.
Jättääkö ex mut rauhaan muuton myötä.
Selviääkö lasten kanssa.
Nostin kaksi korttia rakkauselämällesi, yhden suoralle kysymykselle exästä ja kaksi lapsille.
Rakkauskorteissa näkyy, että kaikki taakse jäänyt painaa sinua vielä jonkin aikaa, mutta älä lannistu, täällä on myös hyviä enteitä. Sinulla on kenties jo nyt ihailija, joka on sielultaan nuori tai ihan vaan nuorempi henkilö. Tämä myös rohkaisee laittamaan itsesi likoon, koska palkinto on romantiikkaa, jopa sellaista hieman siirappista.
Exän suhteen, hänellä taitaa olla vielä työstettävää kanssasi. Tämä kortti ei sano ehdottomasti ei, vaan enemminkin että ei muuton myötä, vaan sillä, että itse olet jämäkkä ja pidät kiinni rajoistasi ja säännöistäsi. Harkitse itse tarkkaan sanomisiasi ja tekemisiäsi, jotta oma pelisi pysyy puhtaana ja itse annat kaiken mahdollisen viestin, että homma on ohitse.
Lasten suhteen on asioita, joiden kanssa tulet tuntemaan, ettet selviä, mutta tulee asioita, joista selviät liput liehuen. En näe että tilanne ainakaan pahenisi ja yhteissumma näyttäisi jäävän plussan puolelle.
5
Marilyn
Tulenko koskaan olemaan onnellinen? Kiitän.
Vierailija kirjoitti:
6/tuli
Miltä kevät näyttää ihmissuhteiden osalta ja noin yleisesti?
Nostin sinulle kolme korttia.
Ensiksi täällä näkyy petosta. Ei siis, että sinua ihan petettäisiin, mutta että jokin ei ole ihan sitä miltä se näyttää. Älä siis tee hätiköityjä johtopäätöksiä vaan selvitä asioita. Petollinen tyyppi paljastaa itse itsensä ja sinä selviät vähemmällä kivulla.
Pelaajatyypeistä kannattaa pysyä kaukana, koska heitä ei saa "parannettua". Suhteet eivät tämä keväänä oikein etene ja kahnauksia voi tulla.
Yleisesti kevät on vähän alavireinen ihan joka kantilta. Voit koittaa itse piristää sitä tietoisesti hakeutumalla iloisten ja positiivisten asioiden pariin. Koita pitää hauskaa huolimatta siitä, että asiat eivät loista fantastina. Ehkä joudut pikkuisen potkimaan itseäsi persuksille.
Pidä itsestäsi hyvää huolta, jotta pysyt terveenä! Päihteistä kannattaa pysyä kilometrien päässä.
Vierailija kirjoitti:
9 Letto
Saanko elämääni enää koskaan järjestykseen?
Nostin suoralle kysymykselle yhden kortin, joka kertoo minulle, että olet pimeässä paikassa, eikä valoa tunnelin päässä vaikuta olevan. Tiedäthän sanonnan, että yö on pimeimmillään juuri ennen sarastusta? No, yösi on siinä vaiheessa. Aurinko kyllä nousee. Jaksa vielä vähän! Tämä kortti on selkeä "kyllä!"
Rakkaus, kyllä. Talous, kyllä. Terveys, kyllä. Sijoita omaan hyvinvointiisi ja tilanne muuttuu syksyyn mennessä.
Vierailija kirjoitti:
2
Armas
Tulenko löytämään hyvän työpaikan, jossa olisi hyvä ilmapiiri?
Kyllä. Nyt kannattaa hakea työtä!
Kortit lepäilemään tältä päivältä!
Muistathan, että isoja elämän päätöksiä ei kannata tehdä korttien perusteella, niiden tarkoitus on herättää ajatuksia.
4
Tarina
Miten työ-ja raha-asiani järjestyy seuraavaksi?
Katsotko kuitenkin kaikille tähän mennessä kysyneille kunhan ehdit?
4 Nuppu
Pääsenkö eroon suuresta velvoitteestani lähiaikoina?
Vierailija kirjoitti:
Mitä elämä vielä tarjoaa minulle?
Koska et laittanut tunnistetietoja, valitsin itse moneenko pinoon jaan kortit. Muistathan, että ilman kohdennusta tämä luenta on viitteellinen.
Nostin kolme korttia. Niissä on yleisesti positiivinen sanoma.
Näen sinut välittäjänä ja ohjaajana, jos valitset tien, jossa teet asioita yhteiseksi hyväksi, jolloin sinulle tarjoutuu valtaa käytettäväksi.
Näen, että sinun täytyy pitää montaa palloa ilmassa, mutta olet sen verran vikkelä käsistäsi, että se tulee sujumaan vaikka välillä haluaisit paiskoa ne pallot roskikseen. Tämä asioiden hoitaminen ja uusien ilmaantuminen kuuluu elämään, mutta hei, olet selvinnyt tänne saakka ja yhä vaan porskutat!
Onko sinulla kenties joku harrastus, jossa olet tosi hyvä, tai intohimoa johonkin lajiin? Täällä näkyy yrittäjyys, sivutoimisena.
Täältä tulee läpi myös pitkäaikaisuus. Uskon, että se tarkoittaa sinulla olevan aikaa toteuttaa asioita, mutta niitä ei kannata kiirehtiä. Universumissa raksuttaa jo rattaita asioittesi edistämiseksi, mutta ajastus käy vähän hitaalla.
Olet jo nyt tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Tuttavani tunnustus aiheutti minussa hämmennystä. Miksi hän paljasti tunteensa, vaikka tilanne on mahdoton?
Hei, sinulle sama kuin edellisellä, että ilman kohdistustietoja vastaus on häilyvä.
Ensimmäiseksi täältä nousee vastakysymys, että onko kaikki juuri niin mahdotonta kuin miltä tuntuu?
Jos se mahdoton on se, että tunnustuksesta seuraisi petos, se kertoo siitä, että tunnustaja luulee olevansa jumissa nykytilanteessaan ja pyristelee vapaaksi, ehkä jopa velvollisuuksistaan ja arjesta.
Täältä tulee tällainen mielikuva, että tunnustaja vain teki päätöksen tehdä jotain asian eteen - ehkä uteliaisuus voitti- ja tutki ensin lopullista toteutusta, mikä tunnustamisen lopputulos olisi. Rohkaisu olisi ehkä vapauttanut hänet toteuttamaan ajatuksensa. Tulee myös mieleen, että hän ei vaan välittänyt seurauksista.
Joka tapauksessa tämä toinen kortti on kohti positiivista. Hän on ainakin tunnustettuaan keveämmällä mielellä. Mutta miltä sinusta tuntuu?
3
Rantakallio
Millainen yhteinen tulevaisuus on mahdollinen uuden tuttavuuden kanssa?