Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orpon hallituksen työviikolle mahtava startti: Satonen antoi alastonhaastattelun mediaan ja Orpon teemana jälleen rasismi

Vierailija
19.03.2024 |

Meneekö hallituksen kaikki paukut tähän me emme ole rasisteja vakuutteluun? Orpo isännöi rasisminvastaista keskustelutilaisuutta, jonka anti tosin jäi laihaksi. 

Samalla Arto Satonen käväisi Savossa nakuilemassa ja poseerasi saunanlauteilta median kuvaajalle. 

Kommentit (163)

Vierailija
101/163 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satosen riisuuntuminen on selvästi tarkoitettu symboliseksi sovinnoneleeksi lakkoilijoiden suuntaan. Katsokaa, tässä minä nyt olen, alastomana, aseistariisuttuna ja aitona. Valmiina neuvotteluihin. 

Täydessä toimintavalmiudessa.

Ei ihme että kutsui Tehyn ja OAJ:n neuvotteluun.

Yrittääkö Satonen pokata siis Milla-Riikkaa? Upea nainen on, mutta Satosen harmiksi varattu.

Vierailija
102/163 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satosen riisuuntuminen on selvästi tarkoitettu symboliseksi sovinnoneleeksi lakkoilijoiden suuntaan. Katsokaa, tässä minä nyt olen, alastomana, aseistariisuttuna ja aitona. Valmiina neuvotteluihin. 

Yrittääkö Satonen pokata siis Milla-Riikkaa? Upea nainen on, mutta Satosen harmiksi varattu.

Pyyhkeen alla olis patukkaa tarjolla. Pitäisi riittää kun naisen sentti on 0.86.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/163 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satonen näytti alasti saunan lauteilla kyyryssä ihan villisialta. Tänään oli pakko vaihtaa kanavaa kun tuo kuva tui mieleen.. Hyi.. 

Vierailija
104/163 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvitteleeko Satonen, että naisvaltaisten alojen liitot hoitajat ja opettajat on helpompi nujertaa ja jyrätä, vai miksi nimenomaan heidät sinne halusi? Satosella on karvas yllätys luvassa, kun saa vastaansa Rytkösen, joka on uhonnut jopa tehohoidon lakoilla ja potilaiden hoitamatta jättämisellä jos palkkoja ei saada kuntoon.

Vierailija
105/163 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko mikä mediakohu tuli Marinin bleiseristä kun ei ollut puseroa alla? Ja nyt ministeri on munasillaan eikä olla moksiskaan. 

Vierailija
106/163 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatteko mikä mediakohu tuli Marinin bleiseristä kun ei ollut puseroa alla? Ja nyt ministeri on munasillaan eikä olla moksiskaan. 

Sepä se. Satonen voi esitellä sulojaan kokonaan nakuna kansansuosiota kalastellen ja sehän on vain normaalia? 

Vierailija
107/163 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.savonsanomat.fi/paikalliset/6637552

Satonen alasti ja rintakarvat.

Ristus mikä mätisäkki.

Suomalainen mies aidoimmillaan. 🥰

Mä olen Satosta muutaman vuoden vanhempi, mutta ei mulla kyllä siltikään tollasta mätisäkkiä ole. BMI on 22, mutta minä pidänkin kehostani huolta. Miten tuollanen mätisäkki voi huolehtia valtion asioista, kun eihän se osaa pitää huolta edes itsestään?

Vierailija
108/163 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sepä se. Satonen voi esitellä sulojaan kokonaan nakuna kansansuosiota kalastellen ja sehän on vain normaalia? 

Tuli heti mieleen kuvan nähdessä, että olisi nyt laittanut edes nätin bleiserin päälle ja Kalevala-korun kaulaan.

Vierailija
109/163 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh, se on vaan pikku hidaste :D

Vierailija
110/163 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli heti mieleen kuvan nähdessä, että olisi nyt laittanut edes nätin bleiserin päälle ja Kalevala-korun kaulaan.

Metallinen koru nyt on kuuma saunassa, kuumempi kuin Satonen ja voi aiheuttaa palovamman. Vähintään polttomerkinnän ja sittenhän se on kuin leimattu kinkku saunanlauteilla, vain paistopussi puuttuu. 

Vierailija
111/163 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ristus mun vereni. Tämä on jo liikaa. Muistatteko mikä rääkyminen persuleirissä oli kun Marinilla ei ollut jossain kuvassa rintsikoita jakun alla...

Ministeri näköjään saa kekkuloida alasti sanomalehtien lööpeissä. Yksityishenkilö Sanna ei saanut olla uimapuvussa omassa Instagramissaan. 

Vierailija
112/163 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satonen kertoo alastomana saunassa, että on tapahtunut lähentymistä. 

Ja työseisokki. 

Mikä nimi Orpon hallitukselle? Partavaahtohallitus, eripurra, vai seisokkihallitus?

Katastrofihallitus koska vuodessa saatu maa näin sekaisin.

Saksan media nimitti Orpon paskaporukan "Kauhukabinetiksi". Se on kuvaava nimike.

Vierailija
113/163 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kuin laki aloite jossa vihapuhe kriminalisoidaan ja myös antisemitismi. Tämä kansan toive kummasti häviää oikeiston edestä pöydän alle. Zyskowicz! huhuuu!

Kriminalisoidaan vihapuhe -> vasurisilakka julistaa: tämä on kansan tahto!

...ttu te olette sekaisin.

miksi syytät minua vasuriksi tai kalaksi kun olen keskustalainen ja suomalainen? Miksi koet vihapuheen rajoittamisen jotenkin sinun elämääsi uhkaavana?

Vierailija
114/163 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mistään en neuvottele. 

Ehkä vinkki on se sauna. Kyseessä piilouhkailu. Satonen vihjaa, että vie pian työläiset saunansa taakse.

Ja juu, myös minusta Orposta jää aika outo kuva. Vienti seisoo toista viikkoa, hinta nyt jo yli miljardi. Mitä tekeepi Orpo-poika? Keskustelee ra.sismista. Justiinsa juu.

Orpo yrittää paikata EU:lta saamaansa julkilausumaa äärioikeistohallituksesta leikkimällä suvaitsevaista. Huonolla menestyksellä.

Ja SUPON.

Vierailija
115/163 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä vasemmisto täällä vauvapalstalla nyt ryhmävoimaantuu. Maanantaiaamuna itsetunto tapissa ja sen voimin kasa apurahahakemuksia taas liikkeelle, kun on verbaliikkakin hallussa. Sen päälle saattaakin joutua nöyrtymään Kelan luukulle hakemaan harkinnan varaista?

Vierailija
116/163 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satonen kertoo alastomana saunassa, että on tapahtunut lähentymistä. 

Ja työseisokki. 

Mikä nimi Orpon hallitukselle? Partavaahtohallitus, eripurra, vai seisokkihallitus?

Katastrofihallitus koska vuodessa saatu maa näin sekaisin.

Saksan media nimitti Orpon paskaporukan "Kauhukabinetiksi". Se on kuvaava nimike.

Osuva nimi.

Vierailija
117/163 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Metallinen koru nyt on kuuma saunassa, kuumempi kuin Satonen ja voi aiheuttaa palovamman. Vähintään polttomerkinnän ja sittenhän se on kuin leimattu kinkku saunanlauteilla, vain paistopussi puuttuu. 

Onko mahdollista olla kuumempi kuin Satonen?

Vierailija
118/163 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ristus mikä mätisäkki.

Olen vanhempi, hoikka ja näytän paljon nuoremmalta. Politiikka on kuluttava työ

Vierailija
119/163 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen verran läskiä vyötäröllä, etten ihmettelisi jos olisi rasvamaksa.

Aivan taatusti on, kun ei ole lihaksiakaan. Miehillä kuuluisi olla niitä ihan luonnostaan.

Vierailija
120/163 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen verran läskiä vyötäröllä, etten ihmettelisi jos olisi rasvamaksa.

Syöttäkää vaan Artolle kokouspullaa ja kampaviinereitä ja juottakaa edustusviinoja. Nopeasti siitä päästään!