Orpon hallituksen työviikolle mahtava startti: Satonen antoi alastonhaastattelun mediaan ja Orpon teemana jälleen rasismi
Meneekö hallituksen kaikki paukut tähän me emme ole rasisteja vakuutteluun? Orpo isännöi rasisminvastaista keskustelutilaisuutta, jonka anti tosin jäi laihaksi.
Samalla Arto Satonen käväisi Savossa nakuilemassa ja poseerasi saunanlauteilta median kuvaajalle.
Kommentit (163)
Vierailija kirjoitti:
Viime viikolla Satosta haastateltiin Hesburgerissa, tällä viikolla saunassa. Mitä seuraavaksi?
Sydänleikkauksessa. Rintakehä auki.
Satosessa tiivistyy se, mikä pahimmillaan keski-ikäisessä ukossa voi tiivistyä, läski, tyhmyys ja punainen naama.
Vierailija kirjoitti:
Tätä tilattiin, tätä saatiin.
Kuka tilasi Satosen saunaan?
Satosen riisuuntuminen on selvästi tarkoitettu symboliseksi sovinnoneleeksi lakkoilijoiden suuntaan. Katsokaa, tässä minä nyt olen, alastomana, aseistariisuttuna ja aitona. Valmiina neuvotteluihin.
Vierailija kirjoitti:
Satosen riisuuntuminen on selvästi tarkoitettu symboliseksi sovinnoneleeksi lakkoilijoiden suuntaan. Katsokaa, tässä minä nyt olen, alastomana, aseistariisuttuna ja aitona. Valmiina neuvotteluihin.
Täydessä toimintavalmiudessa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta mistään en neuvottele.
Viime viikolla Satosta haastateltiin Hesburgerissa, tällä viikolla saunassa. Mitä seuraavaksi?
Arto tutustuu Valion jäätelötuotantoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täydessä toimintavalmiudessa.
Toimittajaa varten? Minä olen käsittänyt että nämä ministerit on tuolleen vain häkämiehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, onko tämä vaan sellaista kiusoittelua? Annetaan ymmärtää, mutta ei ymmärretä antaa?
Vierailija kirjoitti:
Satosessa tiivistyy se, mikä pahimmillaan keski-ikäisessä ukossa voi tiivistyä, läski, tyhmyys ja punainen naama.
Mikähän ihmistä vaivaa, kun jaksaa suoltaa tällaisia solvauksia.
Hyi helvetti. Lupaan henkilökohtaisesti suostua paikalliseen sopimiseen palkan pudotukseen lomista ja lakoista luopumiseen ja ihan mihin vaan jos vain satonen lupaa ettei ikinä enää julkaise tuollaisia kuvia
Mitäh Oliko Satonen ihan ilkosillaan. Hyi kamala mikä näky mahtoi olla
Häkämies käski, että nyt Arto näytät lehdistölle sulojasi. Ensi viikolla Arto tankotanssii ja heittää voltin.
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti. Lupaan henkilökohtaisesti suostua paikalliseen sopimiseen palkan pudotukseen lomista ja lakoista luopumiseen ja ihan mihin vaan jos vain satonen lupaa ettei ikinä enää julkaise tuollaisia kuvia
😂😂😂
Työskennellään vaikka palkatta, kunhan Orpon hallitus pitää vaatteet päällä.
Aijettä, vielä puutarhatontut Petteri, Jussi ja Wille ilkosilleen rasismin vastaiselle videolle saunomaan, niin kaikki on nähty.
Satonen kertoo alastomana saunassa, että on tapahtunut lähentymistä.
Vierailija kirjoitti:
Satonen kertoo alastomana saunassa, että on tapahtunut lähentymistä.
Ja työseisokki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vinkki on se sauna. Kyseessä piilouhkailu. Satonen vihjaa, että vie pian työläiset saunansa taakse.
Ja juu, myös minusta Orposta jää aika outo kuva. Vienti seisoo toista viikkoa, hinta nyt jo yli miljardi. Mitä tekeepi Orpo-poika? Keskustelee ra.sismista. Justiinsa juu.
Tätä tilattiin, tätä saatiin.