Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En käytä kahvia tai muutakaan kofeiinipitoisia juomia ja minua kyylätään kuin hullua aina kun asia tulee puheeksi

Vierailija
19.03.2024 |

Olen miettinyt mistä tämä johtuu. Kokevatko normolampaat tällaisen erottuvan yksilön uhaksi heikosta itsetunnosta johtuen. Sama koskee myös somettelua, alkoholin käyttöä ja nussimista. Yksikin kun jää pois niin olet normolampaiden silmissä friikki.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kahvittomuus ei ollut ikinä niin iso juttu, kun itsekään en juonut nyorena aikuisena. Toki sitä tuntee itsensä vähän ulkopuoliseksi jossain juhlissa tai muissa. Läheisethön siihen tottuu, mitä kukin juo, eikä ihmettele. 

Ihan normaalia,jos joku ihmettelee ihan ääneen. Onhan se Suomessa ollut niin tavallinen juttu. 

Hah vähän sama kun olet työyhteisössä, missä enemmistö kaikkoaa tupakkahuoneeseen ja itse et. 

Nuohan on hauskoja juttuja, eli vähän paheksuttavia juttuja mutta voi tulla jopa paheksuntaa tai hämmennystä, jos et käytä. 

Alkoholin ymmärrän hyvin jos aiheuttaa hämmennystä, jos aikuinen ei juo tippaakaan jossain juhlissa, eikä varsinaista tiettyä syytä.

Noniin sieltä paljastui taas yksi sosiopaattinen lammas. Miksi mielestäsi on oikein syrjiä jos joku ei halua myrkyttää kehoaan? Eikö syyksi riitä se, että alkoholi on MYRKKY. On Suomi kyllä nistiä kansaa kun pitää syrjiä selväpäisyydestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla