Yliopistossa opiskeleva nainen, opetetaanko/opetettiinko teille argumentointia?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis teet johtopäätöksiä naisten argumentaatio-osaamisesta nimettömien kommenttien perusteella. Ymmärrätkö mikä omassa argumentaatiossasi on pielessä?
Ei taida kommenttini tuossa vaiheessa liittyä enää argumentointiin paljon paskaakaan. Argumentoin mielestäni ihan hyvin totaalisia ad hominem -argumentaatiovirheitä vastaan.
Voi ei, nyt se osaa jo latinaakin, eihän meillä naisilla ole enää muita mahdollisuuksia kuin lopettaa puhuminen kokonaan kun tuolle tasolle me ei kyllä ikinä päästä meidän pienillä aivosillamme :(
Miksi et vaan vastaa aloituksen kysymykseen? Opetetaanko teille argumentointia? Tiedättekö mitä se tarkoittaa? Miksi minä tai aloitus olemme väärässä? Argumentoi! Et taida tietää mitä argumentti tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, varsinkin matemaattista argumentointia, mutta miten sukupuoli liittyy tähän?
Liittyy siten kun mietin että täällä naiset eivät näytä tietävän ollenkaan mitä argumentointi tarkoittaa.
Sullahan varsinainen näköpuhelin on kun sukupuolenkin kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incel taas vauhdissa. Ap tuskin edes nähnyt yliopistoa.
Olet väärässä, olen nähnyt yliopiston, sen rakennuksen siis. Mutta siellä en opiskelijana ole koskaan ollut. Siksi olenkin utelias että mitä helvettiä erityisesti te naiset teette siellä kun ette oikein opi sieltä mitään.
Tiesithän että kommenttisi oli totaalinen ad hominem argumentaatiovirhe?
Sä nyt pidät kaikkia kommentteja virheinä joissa ollaan eri mieltä sun kanssa.
Sinunkaan kommentissasi ei ollut argumentin argumenttia.:)
Onpas, pointti oli että olet kyvytön ymmärtään lukemaas ja sitten todistit sen.
-eri
Okei! Kiitos! Kerro minulle mikä se argumentti oli tuossa! Jos tähän kykenet, sitten kykenet argumentointiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis teet johtopäätöksiä naisten argumentaatio-osaamisesta nimettömien kommenttien perusteella. Ymmärrätkö mikä omassa argumentaatiossasi on pielessä?
Ei taida kommenttini tuossa vaiheessa liittyä enää argumentointiin paljon paskaakaan. Argumentoin mielestäni ihan hyvin totaalisia ad hominem -argumentaatiovirheitä vastaan.
Voi ei, nyt se osaa jo latinaakin, eihän meillä naisilla ole enää muita mahdollisuuksia kuin lopettaa puhuminen kokonaan kun tuolle tasolle me ei kyllä ikinä päästä meidän pienillä aivosillamme :(
Miksi et vaan vastaa aloituksen kysymykseen? Opetetaanko teille argumentointia? Tiedättekö mitä se tarkoittaa? Miksi minä tai aloitus olemme väärässä? Argumentoi! Et taida tietää mitä argumentti tarkoittaa.<
Jankuti jankuti, johan sulle on vastattu jo moneen kertaan mut kun mikään niistä ei kelpaa, et selitä miks, käyttäydyt vaan niin kun niitä ei ois olemassa.
Onks sulla joku muistisairaus tms?
-eri
"Okei! Kiitos! Kerro minulle mikä se argumentti oli tuossa! Jos tähän kykenet, sitten kykenet argumentointiin!"
Sä et voi olla tosissas? Ei kukaan voi olla noin tun tyhmä ja kyvytön. : DDDD
Kyllä, päätöntä jargomentointia. Oliko tarpeeksi selvästi artikuloitu?
Vierailija kirjoitti:
"Okei! Kiitos! Kerro minulle mikä se argumentti oli tuossa! Jos tähän kykenet, sitten kykenet argumentointiin!"
3 sivua kommentteja vauvapalstalla ja naisoletetulta tulee kymmenes ad hominem -argumentaatiovirhe. =)
Kysyn aloituksen kysymyksen uudestaan... mitä te naiset oikein teette siellä yliopistossa? Mietitte miten voisi vääntää biologian niin että sukupuolia on enemmän kuin 2 vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Ihan helposti voi, kukaan ei ole argumentoinu ikinä mitään jos mitään ei ymmärrä, tahalteen!
Tää jätkä on ihan käsittämätön muhjuaivo ja sit projisoi joka päivä täälä omaa kyvyttömyyttään muihin.
Mä en käsitä miks on pakko esittää olevansa ihan super intellektuelli jos on ihan vajaaälyinen, latvakakkosetkin voi ihan pärjätä jos ne on hyvä sydämmisiä ja rehtejä, mut tää sankari on luotaantyöntävin hirviö ikinä, ainoa lohtu on että se varmasti kärsii tästä omasta touhustaan kaikista eniten.
Kuolee yksin ja se on hyvä kaikkien kannalta. <3
Vierailija kirjoitti:
Suomen surkein valehtelija, lerppapippeli joka istuu vauvalla joka päivä koko päivän, arvostelee muiden argumentointikykyä. : D
Sä et ole koko tän surullisen uras aikana kirjottanu ensimmäistäkään koherenttia argumenttia ja nyt vika on muissa?
Vedä ny ttu päähäs pelle hermanni : DDDD
Älä ap viitti, kuinka tyhminä sä meitä oikeasti pidät. Mä keskustelin sun kanssa ihan oikeasti hyvillä argumenteilla eilen uskoakseni parissakin keskustelussa ja jopa nautin siitä hetkittäin, pitää myöntää että tykkään vääntämisestä, mutta valitettavasti sun älykkyys ei riitä mun kanssa väittelyyn, kun sorrut jatkuvasti kliseisiin, jankkaamiseen ja sellaiseen valmiiksi pureskeltuun jargoniin, mitä et ole hetkeäkään itse ajatellut tai edes ymmärtänyt mitä siinä sanotaan. Sitten käyt vielä trollaamassa näitä "argumenttejasi" muka jonain toisena tänne väliin ja luulet ettei me tiedetä että se olet sinä itse. Hyvä että tiedät että olet Pelle Hermanni, niin mun ei tarvii sitä sulle kertoa. Saa täällä vääntää ja väitelläkin ja mä mielellään sun kanssa tappelenkin välillä jos tulee hyvää juttua, mutta sun ihan oma argumentaatiotaito ei riitä siihen ainakaan vielä, puhumattakaan näistä lapsellisuuksista mitä suollat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3 sivua kommentteja vauvapalstalla ja naisoletetulta tulee kymmenes ad hominem -argumentaatiovirhe. =)
Kysyn aloituksen kysymyksen uudestaan... mitä te naiset oikein teette siellä yliopistossa? Mietitte miten voisi vääntää biologian niin että sukupuolia on enemmän kuin 2 vai mitä?
Jankuti jankuti, mikä tu ad homimen se on kun mä haukun sua ihan suoraan vajaaälyiseks ja kyvyttömäks osallistuun mihinkään keskusteluun ja sitten todistan sen?
Itse viljelet argumentointivirheitä joka ikisessä postauksessas et niistä ei ole edes hauskaa rääpiä päätä, niitä on muitakin kun se listan ihan eka.
En kommentoi enää naisoletettujen yksittäisiin tyhmiin ad hominem -argumentteihin jotka kohdistuvat henkilökohtaisesti jotain yksittäistä palstalaista kohtaa, Näitä kommentteja tuli nyt taas 3 lisää peräkkäin.
Joku fiksu nainen tähän ketjuun jos tulisi ja vastaisi aloituksen aiheeseen niin olisi kiva. =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jankuti jankuti, mikä tu ad homimen se on kun mä haukun sua ihan suoraan vajaaälyiseks ja kyvyttömäks osallistuun mihinkään keskusteluun ja sitten todistan sen?
Itse viljelet argumentointivirheitä joka ikisessä postauksessas et niistä ei ole edes hauskaa rääpiä päätä, niitä on muitakin kun s
Tähän on pakko kommentoida. Siis mitä? Vastasit kommenttiin joka oli suoraan minua aloittajaa vastaan tehty kommentti, et edes tajunnut mitä vastaan kommentoit.
-ap
Vierailija kirjoitti:
En kommentoi enää naisoletettujen yksittäisiin tyhmiin ad hominem -argumentteihin jotka kohdistuvat henkilökohtaisesti jotain yksittäistä palstalaista kohtaa, Näitä kommentteja tuli nyt taas 3 lisää peräkkäin.
Joku fiksu nainen tähän ketjuun jos tulisi ja vastaisi aloituksen aiheeseen niin olisi kiva. =)
up
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
uppia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen surkein valehtelija, lerppapippeli joka istuu vauvalla joka päivä koko päivän, arvostelee muiden argumentointikykyä. : D
Sä et ole koko tän surullisen uras aikana kirjottanu ensimmäistäkään koherenttia argumenttia ja nyt vika on muissa?
Vedä ny ttu päähäs pelle hermanni : DDDD
Älä ap viitti, kuinka tyhminä sä meitä oikeasti pidät. Mä keskustelin sun kanssa ihan oikeasti hyvillä argumenteilla eilen uskoakseni parissakin keskustelussa ja jopa nautin siitä hetkittäin, pitää myöntää että tykkään vääntämisestä, mutta valitettavasti sun älykkyys ei riitä mun kanssa väittelyyn, kun sorrut jatkuvasti kliseisiin, jankkaamiseen ja sellaiseen valmiiksi pureskeltuun jargoniin, mitä et ole hetkeäkään itse ajatellut tai edes ymmärtänyt mitä siinä sanotaan. Sitten käyt vielä trollaamassa näitä "argumenttejasi" muka jonain toisena tänne väliin
Reiluuden nimissä pakko sanoa et tuo ei ollut apn kirjottama vaan mun, en mä yritä argumentoida perskokkareen kans, mä yritän työntää sen syvemmälle omaan suohonsa ja se on niin heikko et tuommoinen ilkkuminen menee sen ihon alle ja toimii.
Mitään mitä mä sanoin ei ole valetta., toi jätkä on täälä joka päivä koko päivän ja se ei ole itse ikinä kyenny argumentoimaan mitään normaalisti, se on ihan tun pelle hermanni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incel taas vauhdissa. Ap tuskin edes nähnyt yliopistoa.
Olet väärässä, olen nähnyt yliopiston, sen rakennuksen siis. Mutta siellä en opiskelijana ole koskaan ollut. Siksi olenkin utelias että mitä helvettiä erityisesti te naiset teette siellä kun ette oikein opi sieltä mitään.
Tiesithän että kommenttisi oli totaalinen ad hominem argumentaatiovirhe?
- Mistä päättelit että nimenomaan naiset eivät osaa argumentoida? Suurin osa kirjoittaa nimettä ja nimimerkittä. Sukupuolesta ei ole tietoa. Erään parin viikon takaisen kyselyn mukaan kirjoittajista on täällä kuitenkin liki puolet miehiä. Onko sinulla virheellinen lähtöolettama, että tämä on yksinomaan naisten palsta?
- Miksi tällainen kevyt viihdehöpöhöpö-palsta on sinun mielestäsi paikka, jossa täytyisi keskustella huolellisesti argumentoiden? Joissain aiheissa viitsii sitäkin, mutta suurimmaksi osaksi on vain tällaista aivot narikkaan lueskelua.
"Tähän on pakko kommentoida. Siis mitä? Vastasit kommenttiin joka oli suoraan minua aloittajaa vastaan tehty kommentti, et edes tajunnut mitä vastaan kommentoit.
-ap"
Minä en tajunnu? Minä? Sä olet ihan käsittämättömän tyhmä : D
Jotenkin kuvittelis et jos sua syytetään siitä ettet ymmärrä lukemaas niin yrittäisit skarpata mut ei, sä et ihan tosissaan osaa lukea ymmärtääkses edes sen vertaa että pystyisit yrittään kovemmin. : DDDD
Vierailija kirjoitti:
Pelkuri. Vain oikeat mielipiteet sallitu, hurr durr, mina hyva argumentoimaan hurr durr!
Ttu mikä luuseri.
Ja mikä toi naisoletettu juttu on? Mä olen keski-ikänen salimake jota häiritsee valehtelijat.
Onpas, pointti oli että olet kyvytön ymmärtään lukemaas ja sitten todistit sen.
-eri