Yliopistossa opiskeleva nainen, opetetaanko/opetettiinko teille argumentointia?
Kommentit (65)
Itse kävin vapaaehtoisena kurssin tästä.Muistan kuinka oin ihan tuppisuuna kun piti pitää puhe luokan edessä.
Ja taas kun tein lopputentan Ruotsissa, englanniksi, oli suuri helpotus että sai puhua juuri englantia. MVG eli parhaan arvosanan sain Uumajan yliopiston kautta markkinoinnin lopputentissä.
80-luvulla ei opetettu, mutta nykypäivän teineille opetetaan jo yläkoulussa ja/tai lukiossa äidinkielentunneilla.
Vierailija kirjoitti:
Siis teet johtopäätöksiä naisten argumentaatio-osaamisesta nimettömien kommenttien perusteella. Ymmärrätkö mikä omassa argumentaatiossasi on pielessä?
Ei taida kommenttini tuossa vaiheessa liittyä enää argumentointiin paljon paskaakaan. Argumentoin mielestäni ihan hyvin totaalisia ad hominem -argumentaatiovirheitä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Siinä taas yksi naisoletettu käy miehen kimppuun henkilökohtaisesti, eikä argumentoi.
Oisko lisää naisia minun tutkimustani varten?
Ap, kyllä vähän ihmettelen, kun kysyt tätä vain naisilta, mutta et miehiltä? Se osoittaa sinun taitosi hyvään argumentointiin, koska jos osaisit, niin hyvä sellainen on vastavuoroista ja toista kunnioittaa sosiaalista keskustelua.
En ole nainen. Kysyn naisilta koska he yhä useammin opiskelevat yliopistossa ja tällä palstalla juuri naiset eivät osaa miehiä useammin argumentoida. Naiset menevät täällä tosi nopeasti anonyymin henkilön omaan elämään vaikka eivät edes lopulta tiedä kuka helvetti kommentin kirjoittaja on. Miehet tekevät tätä HUOMATTAVASTI vähemmän, sen sijaan argumentoivat kommentti-kommenttia vastaan eivätkä mene kommentin henkilökohtaisuuksiin, ellei sitten naisoletettu ole kommentoinut henkilökohtaisuuksista jo tätä ennen, usein ei miehet mene mukaan silloinkaan, kuten voit tästäKIN ketjusta nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä taas yksi naisoletettu käy miehen kimppuun henkilökohtaisesti, eikä argumentoi.
Ap, kyllä vähän ihmettelen, kun kysyt tätä vain naisilta, mutta et miehiltä? Se osoittaa sinun taitosi hyvään argumentointiin, koska jos osaisit, niin hyvä sellainen on vastavuoroista ja toista kunnioittaa sosiaalista keskustelua.
En ole nainen. Kysyn naisilta koska he yhä useammin opiskelevat yliopistossa ja tällä palstalla juuri naiset eivät osaa miehiä useammin argumentoida. Naiset menevät täällä tosi nopeasti anonyymin henkilön omaan elämään vaikka eivät edes lopulta tiedä kuka helvetti kommentin kirjoittaja on. Miehet tekevät tätä HUOMATTAVASTI vähemmän, sen sijaan argumentoivat kommentti-kommenttia vastaan eivätkä mene kommentin henkilökohtaisuuksiin, ellei sitten naisoletettu ole kommentoinut henkilökohtais
Tällä palstalla nainen kertoo useimmiten omista kokemuksistaan, kun taas miesoletettu aloittaa kommenttinsa hyvin usein sanoilla "miksi naiset" viitaten kaikkiin naisiin. Jo se on huono lähtökohta asialliselle keskustelulle.
Meille opetettiin kyllä jo ihan yläasteella ja lukiossa, itse en ole yliopistossa ollut vaan ammattikorkeassa niin siitä en tiedä.
Missä ap:n omat argumentit väitteisiinsä? "Tällä palstalla" ei ole argumentti, etenkin kun se ei pidä edes paikkaansa, täällä naiset useinkin argumentoi hyvin ja faktapohjaisesti, mutta jos se ei sovi teidän maailmankuvaan niin se ohitetaan olankohautuksella ja jatketaan samaa jankkaamista.
Mitäs jos ap näyttäisit mallia ja argumentoisit miksi et saa naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, varsinkin matemaattista argumentointia, mutta miten sukupuoli liittyy tähän?
Liittyy siten kun mietin että täällä naiset eivät näytä tietävän ollenkaan mitä argumentointi tarkoittaa.
Lapsikin sen tietää: itkupotkuraivari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incel taas vauhdissa. Ap tuskin edes nähnyt yliopistoa.
Olet väärässä, olen nähnyt yliopiston, sen rakennuksen siis. Mutta siellä en opiskelijana ole koskaan ollut. Siksi olenkin utelias että mitä helvettiä erityisesti te naiset teette siellä kun ette oikein opi sieltä mitään.
Tiesithän että kommenttisi oli totaalinen ad hominem argumentaatiovirhe?
Sä nyt pidät kaikkia kommentteja virheinä joissa ollaan eri mieltä sun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis teet johtopäätöksiä naisten argumentaatio-osaamisesta nimettömien kommenttien perusteella. Ymmärrätkö mikä omassa argumentaatiossasi on pielessä?
Ei taida kommenttini tuossa vaiheessa liittyä enää argumentointiin paljon paskaakaan. Argumentoin mielestäni ihan hyvin totaalisia ad hominem -argumentaatiovirheitä vastaan.
Voi ei, nyt se osaa jo latinaakin, eihän meillä naisilla ole enää muita mahdollisuuksia kuin lopettaa puhuminen kokonaan kun tuolle tasolle me ei kyllä ikinä päästä meidän pienillä aivosillamme :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole nainen. Kysyn naisilta koska he yhä useammin opiskelevat yliopistossa ja tällä palstalla juuri naiset eivät osaa miehiä useammin argumentoida. Naiset menevät täällä tosi nopeasti anonyymin henkilön omaan elämään vaikka eivät edes lopulta tiedä kuka helvetti kommentin kirjoittaja on. Miehet tekevät tätä HUOMATTAVASTI vähemmän, sen sijaan argumentoivat kommentti-kommenttia vastaan eivätkä mene kommentin henkilökohtaisuuksiin, ellei sitten naisoletettu ole kommentoinut henkilökohtais
Älä nyt ole noin yksioikoinen. Osaavat naiset poistaa tekstejäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä todellakin miehet hyökkää täällä naisten kimppuun jos nainen kirjoittaa jotakin mikä ei miestä miellytä. Todella monessa kommentissa miehet väittävät tietävänsä naisia paremmin mitä naiset oikeasti haluavat ja vaikka kuinka kertoisit mitä itse haluat niin ei sitä uskota. Poljetaan naisten mielipiteet aivan täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole nainen. Kysyn naisilta koska he yhä useammin opiskelevat yliopistossa ja tällä palstalla juuri naiset eivät osaa miehiä useammin argumentoida. Naiset menevät täällä tosi nopeasti anonyymin henkilön omaan elämään vaikka eivät edes lopulta tiedä kuka helvetti kommentin kirjoittaja on. Miehet tekevät tätä HUOMATTAVASTI vähemmän, sen sijaan argumentoivat kommentti-kommenttia vastaan eivätkä mene kommentin henkilökohtaisuuksiin, ellei
Mä en ole yhtäkään sellaista aloitusta onnistunut täällä tekemään, etteikö paikalle olisi rynnännyt iso joukko miehiä kertomaan minulle, että kysymääni asiaan vastaus on tietysti se, että olen lihava ja ruma en anna tarpeeksi seksiä miehelleni. Joista mikään ei pidä paikkaansa, mutta ei tuollaiselta voi itseään mitenkään anonyyminä puolustella, jos näin on kaikki jo päättäneet sen perusteella, että koska olen nainen niin tämän on pakko olla fakta. Toki tätä sattuu myös miehille täällä, (en sano etteikö usein syystäkin, tuntuu että useimmat miehet ovat täällä juuri siitä syystä että saavat haukkua naisia ruudun takaa), mutta en tiedä mitä tällaiset naistensyyttely-ketjut siihenkään ongelmaan auttaa, päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole nainen. Kysyn naisilta koska he yhä useammin opiskelevat yliopistossa ja tällä palstalla juuri naiset eivät osaa miehiä useammin argumentoida. Naiset menevät täällä tosi nopeasti anonyymin henkilön omaan elämään vaikka eivät edes lopulta tiedä kuka helvetti kommentin kirjoittaja on. Miehet tekevät tätä HUOMATTAVASTI vähemmän, sen sijaan argumentoivat kommentti-kommenttia vastaan eivätkä mene kommentin henkilökohtaisuuksiin, ellei
Kommenttisi ei liity mitenkään aiheeseen muuten kuin siten että naiset nimenomaan tuovat omia anekdoottejaan tänne usein, miehet puhuvat yleisellä tasolla.
Suomen surkein valehtelija, lerppapippeli joka istuu vauvalla joka päivä koko päivän, arvostelee muiden argumentointikykyä. : D
Sä et ole koko tän surullisen uras aikana kirjottanu ensimmäistäkään koherenttia argumenttia ja nyt vika on muissa?
Vedä ny ttu päähäs pelle hermanni : DDDD
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas naisen kommentti henkilöä kohtaan. Ei argumenttia, ei yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Meille opetettiin kyllä jo ihan yläasteella ja lukiossa, itse en ole yliopistossa ollut vaan ammattikorkeassa niin siitä en tiedä.
Missä ap:n omat argumentit väitteisiinsä? "Tällä palstalla" ei ole argumentti, etenkin kun se ei pidä edes paikkaansa, täällä naiset useinkin argumentoi hyvin ja faktapohjaisesti, mutta jos se ei sovi teidän maailmankuvaan niin se ohitetaan olankohautuksella ja jatketaan samaa jankkaamista.
Kerro pari esimerkkiä? Koska tässä ketjussa niitä ei ainakaan näe. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incel taas vauhdissa. Ap tuskin edes nähnyt yliopistoa.
Olet väärässä, olen nähnyt yliopiston, sen rakennuksen siis. Mutta siellä en opiskelijana ole koskaan ollut. Siksi olenkin utelias että mitä helvettiä erityisesti te naiset teette siellä kun ette oikein opi sieltä mitään.
Tiesithän että kommenttisi oli totaalinen ad hominem argumentaatiovirhe?
Sä nyt pidät kaikkia kommentteja virheinä joissa ollaan eri mieltä sun kanssa.
Sinunkaan kommentissasi ei ollut argumentin argumenttia.:)
Vierailija kirjoitti:
Onko naisen saaminen joku tason mittari ja palkinto?
Miksi et itse saa miestä?
Sinä et osaa kuitenkaan kirjoittaa suomen kieltä.