Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku teistä verhouttanut vanhan sohvan?

Vierailija
19.03.2024 |

Paljonko maksoi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat verhoiluttanut. Kyllä me olemme, tuli oikein hyvä ammattilaisen käsissä.

Vierailija
2/7 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus v. 2006 oppilaitoksen verhoilijalinjalla. Huipputyötä opettajan valvonnassa, maksoi silloin n. 1 000 €, sis. myös materiaalit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse on tullut muutama tehtyä ja naapurissa asuva verhoilija sitten Ekornesin nahkaisen tv-tuolin teki nahkojen hinnalla.

Itsetehdyt maksoi kankaiden hinnat palakaupasta hankitui kankain, metritavaraa.Verhoilija kun ne näki tuolloin niin kiitteli työnjälkeä. Helppo homma, jos omistat ompelukoneen ja niittipistoolin....voi ne toki pikku nauloillakin kiinnittää.Kaavat saat entisistä päällisistä.Muista vanukerros.

Vierailija
4/7 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antiikkisen 1880-luvulta peräisin olevan pietarilaisen sohvan olen entisöityttänyt. Noin 400 euroa maksoi plus tarvikkeet päälle. 

Vierailija
5/7 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein itse, materiaalit olivat yllättävän kalliita. Sellainen 4:n istuttava, tein nahkaverhoillun, tuli maksamaan 1200 euroa.

Vierailija
6/7 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen yhden sohvan, kaksi nojatuolia ja yhden keinutuolin. Ovat 50-luvun kaunottaria. Hintaa en muista kun siitä on jo aikaa mutta eihän se halpaa ollut.

Vierailija
7/7 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verhoilluttanut. Miten helvetissä nykyään ei osata edes oikeinkirjoitusta?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän