Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vastailen tässä viestiketjussa kysymyksiin

18.01.2007 |

Kysy siis minulta jos on jotain kysyttävää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa tietää mitä sinulle kuuluu. Toivottavasti hyvää :)

Vierailija
2/8 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan tuikitavallinen viisikymppinen, harrastan mm. bingon pelaamista, television katselua jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen ihan tervejärkinen ollut. Minulle kuuluu hyvää, uusi rakkauskin on jo löytynyt!

Vierailija
4/8 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miä on kengännumero/mahan ympärys?

Vierailija
5/8 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on paras voitto, minkä olet bingossa voittanut? Ja kahvipaketti ei käy vastaukseksi.

Vierailija
6/8 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kuitenkaan kamalan ylipainoinen, pieni pyöreyshän on ihan hyväksikin. Pidän luonnossa liikkumisesta paljon, harrastan mm. sauvakävelyä. Kengännumeroni on 40, tuota ympärystä en tiedä kun en ole aikoihin mitannut.

Vierailija
7/8 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla sai siis lunastaa 5000 markan edestä lahjakortteja. Nyt olen siirtynyt enimmäkseen Internetiin pelamaan bingoa. Pidän siitä Ahvenanmaan Raha-automaattiyhdistyksen bingosta, siellä suurin voittoni on hieman yli 100 euroa.

Vierailija:

Mikä on paras voitto, minkä olet bingossa voittanut? Ja kahvipaketti ei käy vastaukseksi.

Vierailija
8/8 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-e-i-j-a:

jolla sai siis lunastaa 5000 markan edestä lahjakortteja. Nyt olen siirtynyt enimmäkseen Internetiin pelamaan bingoa. Pidän siitä Ahvenanmaan Raha-automaattiyhdistyksen bingosta, siellä suurin voittoni on hieman yli 100 euroa.

Vierailija:

Miten noille sivuille pääsee pelaamaan bingoa? Millä hakusanalla pääsisi suoraan kyseisille sivuille, kiitos vastauksestasi!