Vastailen tässä viestiketjussa kysymyksiin
Kommentit (8)
Olen ihan tuikitavallinen viisikymppinen, harrastan mm. bingon pelaamista, television katselua jne.
Aina olen ihan tervejärkinen ollut. Minulle kuuluu hyvää, uusi rakkauskin on jo löytynyt!
Mikä on paras voitto, minkä olet bingossa voittanut? Ja kahvipaketti ei käy vastaukseksi.
en kuitenkaan kamalan ylipainoinen, pieni pyöreyshän on ihan hyväksikin. Pidän luonnossa liikkumisesta paljon, harrastan mm. sauvakävelyä. Kengännumeroni on 40, tuota ympärystä en tiedä kun en ole aikoihin mitannut.
jolla sai siis lunastaa 5000 markan edestä lahjakortteja. Nyt olen siirtynyt enimmäkseen Internetiin pelamaan bingoa. Pidän siitä Ahvenanmaan Raha-automaattiyhdistyksen bingosta, siellä suurin voittoni on hieman yli 100 euroa.
Vierailija:
Mikä on paras voitto, minkä olet bingossa voittanut? Ja kahvipaketti ei käy vastaukseksi.
S-e-i-j-a:
jolla sai siis lunastaa 5000 markan edestä lahjakortteja. Nyt olen siirtynyt enimmäkseen Internetiin pelamaan bingoa. Pidän siitä Ahvenanmaan Raha-automaattiyhdistyksen bingosta, siellä suurin voittoni on hieman yli 100 euroa.Vierailija:
Miten noille sivuille pääsee pelaamaan bingoa? Millä hakusanalla pääsisi suoraan kyseisille sivuille, kiitos vastauksestasi!
Minua kiinnostaa tietää mitä sinulle kuuluu. Toivottavasti hyvää :)