Mitä mieltä ToriDiilistä ja uusimmista uudistuksista?
Itseäni mietityttää tuo rahojen siirto ja se ettet saa rahoja heti ennen kun ostaja tarkistanut tuotteen. Alkaako tässä nyt sit kädenvääntö tuotteen kunnosta ja hinnanalennuksista/rahojen palauttamisesta?
Eikö enää voi olla myynti-ilmoituksessa ns nouto tai postitus vaihtoehto? Itse sain ainakin sellaisen kuvan, että se on joko tai.
Mitä mieltä olette tosta uudistuksesta ja muutenkin uudistuksista? Appi ainakin herjaa jatkuvasti virheitä.
Kommentit (615)
Kaikki myymäsi on mennyt kaupan kuten ennenkin. Diilittä ja metodilla "maksu tilille ja paketti postiin. "
Missään vaiheessa minulle ei ainakaan pakotettu mitään diiliä otettavaksi. Sitä ehdottavat poistan näkymästä. En luota mihinkään muuhun kuin itseeni. Piste. Hyvin on toiminut ja kaikki ovat pakettinsa saaneet ja juuri kuvatussa kunnossaan. Yhtään narinaa ei ole tullut. Kyllä torissa aika hyvin näkee huijarihemmot kun osaa vähän silmiäänkin käyttää ja ennen kaikkea älyään. Jos sellaisen omaa siis.
Myymäni siis. Perkeleen tekstiä muuttava puhelin!
Vierailija kirjoitti:
Myymäni siis. Perkeleen tekstiä muuttava puhelin!
Spede.
Vierailija kirjoitti:
Kaiken maailman kyselijää ja tinkaaja, mutta kukaan ei koskaan osta mitään. Sai jäädä Tori, samaa suosittelen muillekin.
No problem, minä en ainakaan vastaa tinkaajille tai mihinkään tyhmiin kysymyksiin, en halua asioida tyhmien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti on paljon luotettavampaa lähettää rahat etukäteen tuntemattomalle ihmiselle ilman mitään ToriDiili-takauksia ja sitten vain toivoa kädet kyynärpäitä myöten ristissä, että myyjä lähettäisi ostetun tuotteen.
Kyllä jämpti on niin.
Herran haltuun ja rouvankin.
Tätä olen pitkään ihmetellyt: Jos lähtökohtaisesti ihan jokainen myyjä on huijari, puliveivari ja sumuttaja.... niin miksi ihmeessä roikutte siellä Torissa? Ostakaa kaupasta uusi, kaupan hinnalla.
Niin minä ostankin, persaukiset voi ostaa torista vanhaa roinaa, koinsyömiä homeisia lumppuja.
Toridiili on ihan täyttä skeidaa, aivan humpuukia tori.fi rahastaa välissä tyhjästä, en käytä.
Minä en käytä mitään diiliä, ihan turha rahastaja tori siinä välissä, ei mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti on paljon luotettavampaa lähettää rahat etukäteen tuntemattomalle ihmiselle ilman mitään ToriDiili-takauksia ja sitten vain toivoa kädet kyynärpäitä myöten ristissä, että myyjä lähettäisi ostetun tuotteen.
Kyllä jämpti on niin.
Herran haltuun ja rouvankin.
Tätä olen pitkään ihmetellyt: Jos lähtökohtaisesti ihan jokainen myyjä on huijari, puliveivari ja sumuttaja.... niin miksi ihmeessä roikutte siellä Torissa? Ostakaa kaupasta uusi, kaupan hinnalla.
Ongelma on sinun naamasi, se ei miellytä.
Mahdollisuus ToriDiilin käyttöön on huippu ja välillä saa postitukset -50% joka näkyy parempana myyntinä. Huonot tuotteet ja huijarit ei pääse pitkälle koska palautteista näkee onko henkilö luotettava vai ei! Hyvät kuvat, teksti ja hinta niin hyvin toimii ja tavara liikkuu.
Itsellä kokemusta 10v ajalta myyjänä ja ostajana eikä negatiivisia kokemuksia. Oma asenne vaikuttaa ja jos tuotteessasi ei ole tinkivaraa, olet silloin turhan tiukkapipoinen myyjä. Erittäin mukavaa ostaa mukavilta ihmisiltä suoraan. Hakuvahdin ansiosta olen saanut huippujuttuja ihan ilmaiseksi.
Tottakai on aina paras saada käteistä suoraan käteen ja myydä paikallisesti kasvotusten! :)
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisuus ToriDiilin käyttöön on huippu ja välillä saa postitukset -50% joka näkyy parempana myyntinä. Huonot tuotteet ja huijarit ei pääse pitkälle koska palautteista näkee onko henkilö luotettava vai ei! Hyvät kuvat, teksti ja hinta niin hyvin toimii ja tavara liikkuu.
Itsellä kokemusta 10v ajalta myyjänä ja ostajana eikä negatiivisia kokemuksia. Oma asenne vaikuttaa ja jos tuotteessasi ei ole tinkivaraa, olet silloin turhan tiukkapipoinen myyjä. Erittäin mukavaa ostaa mukavilta ihmisiltä suoraan. Hakuvahdin ansiosta olen saanut huippujuttuja ihan ilmaiseksi.
Tottakai on aina paras saada käteistä suoraan käteen ja myydä paikallisesti kasvotusten! :)
Voi helvetti mikä pelle, oikein huippupelle.
Tarjoa toridiiliä, no en todellakaan ota mitään roskaa käyttöön.
Taas toridiilillä tuoteväärennöksiä myynnissä.
Ei kannata käyttää, älkää käyttäkö.
Tori muuttunut koko ajan huonommaksi vuosi vuodelta, tänä päivänä umpisurkea.
Jokainen diiliä ehdottava menee pysyvästi estolistalle.