Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä ToriDiilistä ja uusimmista uudistuksista?

Vierailija
18.03.2024 |

Itseäni mietityttää tuo rahojen siirto ja se ettet saa rahoja heti ennen kun ostaja tarkistanut tuotteen. Alkaako tässä nyt sit kädenvääntö tuotteen kunnosta ja hinnanalennuksista/rahojen palauttamisesta?

Eikö enää voi olla myynti-ilmoituksessa ns nouto  tai postitus vaihtoehto? Itse sain ainakin sellaisen kuvan, että se on joko tai. 

Mitä mieltä olette tosta uudistuksesta ja muutenkin uudistuksista? Appi ainakin herjaa jatkuvasti virheitä. 

Kommentit (615)

Vierailija
561/615 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myynyt toridiilin jälkeen noin 100 tuotetta (lasten vaatteita/kenkiä ja jotain muuta lastenjuttuja) ja hyvin on kaikki sujunut. Ei ole kukaan yrittänyt huijata ja arvostelut on ainakin vielä täysi 10. Mikähän tässä niin hiertää porukkaa, en ymmärrä. No mutta itsellä ainakin kauppa käy ja se on hyvä. 

Sama kokemus ostajana. Tosi hyvä systeemi, joka on käytössä monissa second hand -apeissakin. Kiva kun  vähentää huijatuksi tulemisen riskiä, eikä tarttee lähetellä yhteystietoja jne. 

Vierailija
562/615 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo voi diili olla ostajalle hyvä,mutta myyjälle ei.Tai sitten pitää tuote kuvata moneen kertaan ennen lähetystä ja pakattuna vakuudeksi,ettei käy kuin hajuvesikauppiaalle.

Kerrotko mitä hyvää siinä ostajalle on että joutuu antamaan maksuvälittäjälle (Ayden) oikeuden päästä tilitietoihin katevarauksen tekemiseksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/615 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen myynyt toridiilin jälkeen noin 100 tuotetta (lasten vaatteita/kenkiä ja jotain muuta lastenjuttuja) ja hyvin on kaikki sujunut. Ei ole kukaan yrittänyt huijata ja arvostelut on ainakin vielä täysi 10. Mikähän tässä niin hiertää porukkaa, en ymmärrä. No mutta itsellä ainakin kauppa käy ja se on hyvä. 

Sama kokemus ostajana. Tosi hyvä systeemi, joka on käytössä monissa second hand -apeissakin. Kiva kun  vähentää huijatuksi tulemisen riskiä, eikä tarttee lähetellä yhteystietoja jne. 

Kaikki ei myy rääsyjä. En ikinä lähettäisi älykelloa tai kännykkää. Nouto ovelta on toiminut.

Vierailija
564/615 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diili= täyttä roskaa.Älkää ottako mitään diiliä.

Vierailija
565/615 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä postita mitään, jos postitan niin maksu etukäteen tilille, paketti postiin, mitään diiliä ei tulisi edes mieleen käyttää.Nouto on paras, ostaja näkee mitä ostaa ja myyjä saa rahat käteen, hyvin selkeä toimiva konsepti.

Vierailija
566/615 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas uusi Vuittonin vyö 20 eurolla, useampi kappale Oulussa myynnissä, toridiilillä.

Eli avustaako tori rikoksessa maksua vastaan?

Kuka luottaa tuollaiseen yritykseen?

Vierailija
567/615 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toridiili on täyttä roskaa, täysin tarpeeton.

Vierailija
568/615 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toridiili on skeidaa, siksi sitä markkinoidaan maksamalla välillä postikulut tai kuten nyt taas maksetaan puolet postikuluista, epätoivoinen yritys saada ihmiset käyttämään hämärää täysin tarpeetonta diiliä.En käytä, en suosittele käyttämään.

Vierailija
569/615 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulle kävi niin, että ostaja haluaa palauttaa myymäni vaatteen, koska ei hänen mielestään vastannut kuvissa olevaa väriä, ja ei kelpaa hänen lapselleen. Minun siis pitäisi vielä maksaa puolet palautuskuluista, tätä mieltä myös torin asiakaspalvelu. Ei kai tori nyt sentään mikään verkkokauppa ole, missä pätee verkkokaupan palautuskäytännöt, aika törkeää minun mielestäni.

Toki sen ymmärrän, että jos olisi ollut selkeä vika, esim reikä tai tahra, mutta kyse oli vain siitä, että väri ei miellyttänyt käyttäjää.

Vierailija
570/615 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minulle kävi niin, että ostaja haluaa palauttaa myymäni vaatteen, koska ei hänen mielestään vastannut kuvissa olevaa väriä, ja ei kelpaa hänen lapselleen. Minun siis pitäisi vielä maksaa puolet palautuskuluista, tätä mieltä myös torin asiakaspalvelu. Ei kai tori nyt sentään mikään verkkokauppa ole, missä pätee verkkokaupan palautuskäytännöt, aika törkeää minun mielestäni.

Toki sen ymmärrän, että jos olisi ollut selkeä vika, esim reikä tai tahra, mutta kyse oli vain siitä, että väri ei miellyttänyt käyttäjää.

Mitä käytät tuollaista roskaa, ahne tori.fi on aivan turha välistä vetäjä rahastamassa siinä.

Vierailija
571/615 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain täydellinen idiootti käyttää toridiiliä.

Vierailija
572/615 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin käytän diiliä, se on helppo tapa maksaa. Kaikki maksutapahtumat pitäisi saada maman moisiksi.

tuskin kukaan torissa nuurii kenenkään tilitapahtumia kyllä siinä sitten nuoria ja haistella saa. 

Mustan ajan kun USA:ssa maksut oli korttitapahtumia, kätevää. Monessa kaupasa kun kortin oli rekisteröinyt ei tarvinnut edes antaa CV numeroa, automaatti muisti kortin. Bensiini oli automaatissa halpaa kortilla maksaessa, moni ei käyttänyt Visa korttia koska pelkäsi että automaattiin jäi edellisen maksajan tiedot ja seuraava sai tankata edellisen asiakkaan piikkiin. Ja niin tosiaan tapahtui. Minäkin sain tankillisen polttoainetta vähällä visatunnuksella. Siinä meni päivä selvitellessä asiaa ja henkilökunta oli paniikissa ja sammuttivat pumppuja. Sain viikon polttoaineet kun kerroin kuinka oli käynyt. Kuitti kannattaa aina katsoa että 

on pikein kun automaatilla peukaloi. 

Vierailija
573/615 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaa millä tahansa vääntö alkaa jos tuote ei ole mitä luvataan. 

ei pidä lupailla liikoja, jos myydään uutta tuotetta pitää tuote myös olla uusi. 

jos tuote on jotenkin viallinen sinun mielestäsi kerro se, ei haittaa jos tuotteessa ei ostajan mielestä vikaa olekkaan. 

Vierailija
574/615 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi katevarauksen tekeminen ärsyttää sinua, se tehdään joka tauksessa maksat kortilla kuinka tahansa. 

Pidän hyvänä tapana maksaa, älyttömän paljon parempi kuin nettipankin kautta. 

Vierailija
575/615 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on jättänyt vastaamatta sen jälkeen kun pyytää osoitetta että noudan kaupan kohteen. Sen tietää silloin että kyseistä tuotetta ei ole olemassakaan. Moni vastaa että meni tässä välissä, joku laittaa meni jo. 

Yksi tapa joka on hyvin kummallinen kun laitetaan ilmoitukseen että varattu. Mitä se hyödyttää jos joku joutaa ja maksaa käteen niin myy tälle ostajalle. Kaupoissa kaikki myytävät tuotteet ovat varattuja asiakkaille. 

ei siitä tarvitse erikseen mainostaa. 

Vierailija
576/615 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko se Toridiili pakko valita vai voiko lähettää kuten aikaisemmin Postin/MH:n kautta?

Ei ole pakko. Itse en toridiiliä käytä. Kaikki tavarat saan aina nopeasti myytyä vaikken sitä käytä.

Vierailija
577/615 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätän kaikki sellaiset kaupat tekemättä jossa vaaditaan rahat etukäteen. Mieluummin maksan postiennakolla. 

kole huijausta riittää en halua maksaa yhtään hutia. 

Vierailija
578/615 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jätän kaikki sellaiset kaupat tekemättä jossa vaaditaan rahat etukäteen. Mieluummin maksan postiennakolla. 

kole huijausta riittää en halua maksaa yhtään hutia. 

Postiennakkopaketissa voi olla vaikka vanhoja kiuaskiviä. Se tuskin haittaa, jos olet sellaisia sopinut ostavasi...

Vierailija
579/615 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en osta enää mitään postitettavaa mikäli kyseessä ei ole tunnettu hyvämaineinen yritys tai toridiili.

Ihmiset ovat suurimmaksi osaksi omaa etua tavoittelevia huijareita ja toridiili tekee näiden työn vähintäänkin hankalaksi ellei mahdottomaksi.

Postikin kun poisti postiennakosta avausmahdollisuuden ennen maksua, niin se muuttui täysin turhaksi ja tiiliskivihuijausten määrä räjähti.

Nyt on väline jolla ostaja voi tarkistaa kyseessä olevan oikea ja kunnossa oleva tuote, ennenkuin myyjä saa maksua.

Pakkohan toridiiliä ei ole käyttää, mutta suurimmaksi osaksi saa myydä vain paikallisille, joille ei tarvitse postittaa.

Vierailija
580/615 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori kaput