Mitä mieltä ToriDiilistä ja uusimmista uudistuksista?
Itseäni mietityttää tuo rahojen siirto ja se ettet saa rahoja heti ennen kun ostaja tarkistanut tuotteen. Alkaako tässä nyt sit kädenvääntö tuotteen kunnosta ja hinnanalennuksista/rahojen palauttamisesta?
Eikö enää voi olla myynti-ilmoituksessa ns nouto tai postitus vaihtoehto? Itse sain ainakin sellaisen kuvan, että se on joko tai.
Mitä mieltä olette tosta uudistuksesta ja muutenkin uudistuksista? Appi ainakin herjaa jatkuvasti virheitä.
Kommentit (615)
Toridiilillä saa myydä sääntöjen vastaisia tuotteita kuten replika aseita, airsoftaseita sekä tuoteväärennöksiä, tori.fi on niin rahanahne että diilin kun ottaa niin säännöt ei enää päde?
Vierailija kirjoitti:
Toridiili on aina riski.
Huijari myyjä lähettää sulle tyhjän paketin niin millä todistat että ei ole tuotetta.
tai huijari ostaja väittää että tuli tyhjä paketti.
aina jää rehellinen toiseksi.
Lukekaa ne ehdot niin ällistytte ketä maksaa kaiken ja ketä ottaa riskit.
aivan paskaa, rehelliset kaupat voi tehdä rehellisen kanssa ei ongelmaa, mutta toridiili ei tuo mitään suojaa, vain tori palvelu saa rahaa.
Toridiili on aivan yhtä tyhjän kanssa, siinä vain tori.fi rahastaa välistä tyhjästä.Täyttä roskaa, ei kannata käyttää missään tapauksessa.
Ehdottomasti on paljon luotettavampaa lähettää rahat etukäteen tuntemattomalle ihmiselle ilman mitään ToriDiili-takauksia ja sitten vain toivoa kädet kyynärpäitä myöten ristissä, että myyjä lähettäisi ostetun tuotteen.
Kyllä jämpti on niin.
Herran haltuun ja rouvankin.
Ihan perseestä koko tori juttu ja ennen kaikkea tuo diili homma. Ajatelkaapa kuin helpolla se toimi ennen nyt on sen saatanan sata kommervenkkiä ennen kuin pääsey edes sivulle .
Lopetin torin käytön tykkänään kun siirtyi tämmöiseen leikkiin. Minulla ei oo minkäänlaista luottoa toriin... ja vähän epäilyttää myös vastaan ottaja/ myyjä jos niin pitkälle päästään.
Vanha takas niin sit alan toria käyttämään.
niin ja mitkä lienee tämän päivän uudistukset kun jatkuvadti muuttuvat. Mutta sivuille ei pääse joko homma on yhyä sekamelskaa.
Voinpa sanoa, että äly hoi, älä jätä
Minä lopetin sen käytön. Harmi, koska minulla oli tapana myydä vain hyvää tavaraa ja oikeasti halvalla. Mutta jos pitää alkaa todistella että noudettava ja noudettaessa maksettava huonekalu on minun niin pitäkää torinne.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt uusia tapoja tehdä netti kauppaa. Haluaisitko auttaa minua vastaamalla lyhyeen Google forms kyselyyn kertomalla mikä on just sinulle tärkeää nettikaupan käynnissä ?
Älkää klikatko tällaisia kukaan.
Lähetä tuntemattomalle rahaa etukäteen ja jännitä saapuuko ostettu tuote ollenkaan
vs.
Tee katevaraus ja laita rahat maksuun, kun vastaanotat ostamasi tuotteen
Kukin ostakoon haluamallaan tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Lähetä tuntemattomalle rahaa etukäteen ja jännitä saapuuko ostettu tuote ollenkaan
vs.
Tee katevaraus ja laita rahat maksuun, kun vastaanotat ostamasi tuotteen
Kukin ostakoon haluamallaan tavalla.
Kumma juttu kun ei ole koskaan ollut mitään ongelmia, vuosikymmenien aikana enkä ole koskaan jännittänyt saapuuko tuote.
Toridiili on on täysin kohtuuton myyjille, ei ole mitään järkeä käyttää sitä.
Myyjällä ei ole mitään oikeuksia, ei kannata missään tapauksessa käyttää.
En ole käyttänyt toridiiliä enkä aio koskaan käyttää sitä.En osta, en myy toridiilillä mitään.
Vierailija kirjoitti:
torikin on jälleen yksi esimerkki alunperin suomalaisten omissa käsissä hyvin toimineesta palvelusta, joka meni pilalle myydessä ulkomaisiin käsiin, jotka eivät ilmeisesti ymmärrä mistään mitään, tai tahallaan sabotoivat sen palvelun pilalle.
Moskovasta tulee ohjeet.
Kaiken maailman kyselijää ja tinkaaja, mutta kukaan ei koskaan osta mitään. Sai jäädä Tori, samaa suosittelen muillekin.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti on paljon luotettavampaa lähettää rahat etukäteen tuntemattomalle ihmiselle ilman mitään ToriDiili-takauksia ja sitten vain toivoa kädet kyynärpäitä myöten ristissä, että myyjä lähettäisi ostetun tuotteen.
Kyllä jämpti on niin.
Herran haltuun ja rouvankin.
Tätä olen pitkään ihmetellyt: Jos lähtökohtaisesti ihan jokainen myyjä on huijari, puliveivari ja sumuttaja.... niin miksi ihmeessä roikutte siellä Torissa? Ostakaa kaupasta uusi, kaupan hinnalla.
Toridiili on aina riski.
Huijari myyjä lähettää sulle tyhjän paketin niin millä todistat että ei ole tuotetta.
tai huijari ostaja väittää että tuli tyhjä paketti.
aina jää rehellinen toiseksi.
Lukekaa ne ehdot niin ällistytte ketä maksaa kaiken ja ketä ottaa riskit.
aivan paskaa, rehelliset kaupat voi tehdä rehellisen kanssa ei ongelmaa, mutta toridiili ei tuo mitään suojaa, vain tori palvelu saa rahaa.