Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä ToriDiilistä ja uusimmista uudistuksista?

Vierailija
18.03.2024 |

Itseäni mietityttää tuo rahojen siirto ja se ettet saa rahoja heti ennen kun ostaja tarkistanut tuotteen. Alkaako tässä nyt sit kädenvääntö tuotteen kunnosta ja hinnanalennuksista/rahojen palauttamisesta?

Eikö enää voi olla myynti-ilmoituksessa ns nouto  tai postitus vaihtoehto? Itse sain ainakin sellaisen kuvan, että se on joko tai. 

Mitä mieltä olette tosta uudistuksesta ja muutenkin uudistuksista? Appi ainakin herjaa jatkuvasti virheitä. 

Kommentit (615)

Vierailija
501/615 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Torilla pitäisi olla tuotteiden testaus pisteitä joka kaupunkissa niin voisin käyttää.

Torin käyttäjät vähenee kovaa tahtia, lopetin ilmoittelun kun ei kauppa käy, 5 vuotta sitten kaikki lasten vaatteet, lelut sekä naisten vaatteet meni saman tien kaupaksi, nyt tulee ehkä pari kauppaa kuukaudessa joten aivan turha ilmoitella enää torissa.

Vierailija
502/615 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä mainos ei hyödytä mitään, alamäki jatkuu entistä jyrkempänä, kun ei toimi, niin ei toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/615 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toridiilillä on ollut varmaan satoja kertoja tuoteväärennöksiä myynnissä, vastuullinen yritys?

Vierailija
504/615 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon selannu koko päivän torissa jalometallikoruja ja yhttäkkii mulla soi puhelin, en koskaa vastaa vieraisii numeroihin ellen osaa odottaa mitään puhelua niin tarkastin sen netistä: jalometallimyyjä. Sattumaa vaiko ei? Voiko tori kalastella mun tietoja ja jakaa kolmansin osapuolille iiman mun suostumusta? Olen torin tunnistautunut käyttäjä.

Vierailija
505/615 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se toimii ihan hyvin, sain tilauksen heti luokseni.

Vierailija
506/615 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toridiili on täyttä roskaa, miksi myyjänä ottaisin jonkun epämääräisen, epäluotettavan välikäden, tori.fi joka on täysin epäluotettava.

Vierailija
507/615 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ihan kohtalaisesta torista tehtiin suomen surkein, siis aivan surkea.

Vierailija
508/615 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

torikin on jälleen yksi esimerkki alunperin suomalaisten omissa käsissä hyvin toimineesta palvelusta, joka meni pilalle myydessä ulkomaisiin käsiin, jotka eivät ilmeisesti ymmärrä mistään mitään, tai tahallaan sabotoivat sen palvelun pilalle.

Vierailija
509/615 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toridiili palvelee ostajaa mutta ei myyjää. Lukenut noita Toridiilin sääntöjä niin ostaja voi keskeyttää maksun ja sen jälkeen alkaa kaikki säätäminen jota en varmasti jaksa. Mulla nouto niin aina joku ehdottaa Toridiiliä. Kaikki saanut myytyä Ilman diilejä. Muutaman lähettänyt postimaksulla kun sitä pyydetty. En siis myy vaatteita ollenkaan.

Vierailija
510/615 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toridiilistä on varoitettu useita kertoja, älkää vaan erehtykö ottamaan sitä.

Vierailija
511/615 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myy velaksi. Mikään kolmas osapuoli ei panttaa minulle kuuluvia rahoja. Jos joku ehdottaa diiliä, vastaan että myyn sille vain noutona. Jos ei käy, laitan estolistalle.

Vierailija
512/615 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori on surkein myyntikanava tänä päivänä ja toridiili on täyttä roskaa, ei kannata ottaa sitä missään tapauksessa.

Vierailija
513/615 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori sallii tuoteväärennöksiä koko ajan, saman ilmoittajan samat vyöt hyväksytään uudestaan ja uudestaan.Se siitä torin vastuullisuudesta.

Vierailija
514/615 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä enää mitään muuta kuin toridiiliä. Huonoja kokemuksia muista vaihtoehdoista. Toridiili toimii aina.

Vierailija
515/615 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta tai myy toridiilillä. Yleensä jos myyjällä on valittuna toridiili, niin pistän viestiä että onnistuuko postitus ihan normaalisti ilman diiliä, normaalilla postimaksulla. Ja aina on onnistunut. 

En halua tukea tuota caccaa ja sen lisäksi ne toridiilin kautta lähetetyt eivät tule automaattiin (eikä niitä voi lähettää automaatin kautta) vaan pitäisi noutaa postista tiskiltä, ja meillä sinne on matkaa.

Olen siis yhden kerran ostanut diilin kautta tuotteen (silloin kun tämä humputus alkoi) ja se kerta riitti minulle, kun piti lähteä noutamaan sieltä asti. Meillä on automaatteja tässä lähellä viiden eri kaupan eteisessä, mutta itse postin palvelupiste sitten kaukana.

Vierailija
516/615 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä enää mitään muuta kuin toridiiliä. Huonoja kokemuksia muista vaihtoehdoista. Toridiili toimii aina.

Mitä hyviä kokemuksia sulla voi olla toridiilistä myyjänä?

Vierailija
517/615 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän toridiiliä olen havainnut sen hyväksi. Ei moitteen sijaa siksi olisikin kiva kuulla mistä te napisette? Minun mielestä turvallisuus on nyt lisääntynyt ja saan rahani takuuvarmasti

Miten et muka aiemmin ole saanut rahaasti takuuvarmasti? Vai tyhmäkö olet ja lähettelet tuotteita ennen kuin maksu näkyy tilillä?

Nythän sä nimenomaan et välttämättä saa rahaasi takuuvarmasti. Tuote on ostajalla ennen kuin raha sinulla ja jos ostajaksi osuu joku idari joka alkaa väittämään että on rikki tms, niin sinä et saa rahojasi.

Vierailija
518/615 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan typerää kun hakutuloksissa ei näy automaattisesti uusimmat ensin, vaan "osuvimmat ensin" ja ne on tuotteet joissa toridiili. Pitää itse tajuta muuttaa se hakutulos.

Senkin takia tuotteet saa niin vähän katselukertoja.

Vierailija
519/615 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo jotakin tuotetta, tulee myös Samankaltaisia tuotteita. Noissa samankaltaisissa saattaa olla ihan mitä sattuu, ja mistä päin Suomea tahansa. Ne eivät tosiaankaan kiinnosta.

Vierailija
520/615 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jonkin verran ostanut ja myynyt Toridiilillä koska Postin hinnat ovat niin korkeat. Kun kyseessä on muutaman euron tuote (dvdt, kirjat) niin kokonaishinta jää näin kohtuullisemmaksi.