Mitä mieltä ToriDiilistä ja uusimmista uudistuksista?
Itseäni mietityttää tuo rahojen siirto ja se ettet saa rahoja heti ennen kun ostaja tarkistanut tuotteen. Alkaako tässä nyt sit kädenvääntö tuotteen kunnosta ja hinnanalennuksista/rahojen palauttamisesta?
Eikö enää voi olla myynti-ilmoituksessa ns nouto tai postitus vaihtoehto? Itse sain ainakin sellaisen kuvan, että se on joko tai.
Mitä mieltä olette tosta uudistuksesta ja muutenkin uudistuksista? Appi ainakin herjaa jatkuvasti virheitä.
Kommentit (615)
Torin uudistukset on kyllä niin hanurista että tämän uudistuksen takana ei voi olla muut kuin Purra ja Orpo.
Toridiilillä ei tulisi edes mieli myydä mitään tai ostaa.
Kokemukseni mukaan tori.fi on kaikkea muuta kun vastuullinen yritys.
Katselukerrat kaikissa ilmoituksissa pyöreät nolla 3 päivässä, uudistunut tori on aivan surkea, turha enää ilmoitella torissa mitään noilla katselumäärillä.
Toridiilillä ei ole pakko käyttää.
Juuri myin arvokorun usean sadan euron rahat maksettu Mobile pay lla. Minä vien sen postiin .
Eikä ole ensimmäinen arvokorukauppa tuon diktatuuri sovelluksen uudistuksen jälkeen.
Toridiilillä saatan laittaa jotain villkangastakkeja joiden postikulut muuten tosi isot . Mut en todellakaan laita mitään timantti tms koruja .
Laitan hakusanat postitus sopii, postitus onnistuu jne
Mitä sinä siellä myyt ?
Olen itse myynyt uudistuksen jälkeen usean tuotteen mukaan lukien jalometalli koruja hyvään hintaan enkä todellakaan ole käyttänyt toridiiliä.
Kunnon otsikko, hyvät kuvat ja hyvät hakusanat auttaa pitkälle
Vierailija kirjoitti:
On jäänyt Torissa myynti kokonaan. Ennen oli kaikki niin paljon helpompaa.
Missäs sitten nykyään käytetty kampe vaihtaa omistajaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tahansa on parempi kun tori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurvissa.
Torissa myynti on aivan olematonta nykyisin, on aivan kuollutta, katselukerrat kaikessa nykyisin nolla.Torin uudistus lopetti kierrätyksen täysin.
Mitään toridiiliä en ottaisi koskaan, on niin epäluotettava hämärä yritys kyseessä.
Toridiiliä taas mainostavat, en ota koskaan, ei tori muutu paremmaksi vaikka kuinka mainostavat.
Lopetin kokonaan torin käytön kuukausi sitten, on nimittäin niin onnettoman surkea nykyisin.
Käytän toridiiliä olen havainnut sen hyväksi. Ei moitteen sijaa siksi olisikin kiva kuulla mistä te napisette? Minun mielestä turvallisuus on nyt lisääntynyt ja saan rahani takuuvarmasti
Mikä estää ostajaa pitämästä tuotetta ja riitauttaa rahat jokatapauksessa ?
Torilla pitäisi olla tuotteiden testaus pisteitä joka kaupunkissa niin voisin käyttää.
Vuosisadan vitsi, väärä tuoteryhmä, torissa on tuhansia tavaroita väärässä paikassa ja tuhansia sääntöjen vastaisia ilmoituksia koko ajan, torin henkilöstö ei edes itse tiedä mihin mikäkin kuuluu.Tori on aivan sieltä nykyisin.