Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Deitti perui treffit 2h ennen sovittua tapaamista

18.03.2024 |

Aivan uskomatonta! Mitä ihmisten päässä oikein liikkuu?

Kävin toissa viikon lauantaina Tinder-treffeillä ravintolassa syömässä erään mukavan 35-vuotiaan miehen kanssa. Mies vaikutti aika ujolta, oli vähän hiljainen ja vältteli katsekontaktia. Ajattelin, että hän on varmaan aika jännittynyt, mutta hän oli kuitenkin ihan asiallinen ja mukava. Hän kertoi, että ei ole pitkään aikaan käynyt treffeillä. Sovittiin, että tavataan uudelleen ja vaihdettiin numeroita. Viime viikolla vähän viestiteltiin kuulumisia ja sovittiin alustavasti, että käydään tänään maanantaina kylpylässä. Eilen sunnuntaina sitten lyötiin lukkoon se, että mennään työpäivän jälkeen kylpylään ja mä vielä kirjoitin, että minulla on sinne kaksi vapaalippua että voin antaa toisen niistä hänelle. Tänään sitten 2h ennen kun hänen piti tulla hakemaan minua, hän lähetti viestin, jossa kertoi, että hänestä tuntuu, ettei kemiat oikein kohdanneet ja hän haluaa perua treffit.

Mietin vaan, että aika viime tingassa hän perui treffit. Mä olin jo pakannut uimakassinkin valmiiksi eteiseen odottamaan. Olisihan hän nyt voinut käydä uimassa ihan huvikseen kun olisi sinne ilmaiseksikin päässyt... Mä en ainakaan olisi enää näin myöhään kehdannut perua treffejä. 

Kommentit (152)

1/152 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi, jos hän olisi vaikka edellisenä iltana ilmoittanut, että ei haluakaan tavata, niin olisin voinut suunnitella päivän eri tavalla, sillä olisin siinä tapauksessa käynyt jumpassa aamulla.

2/152 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grande katastrof 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/152 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että toisilla treffeillä kylpylään, ja sitten yllättäen mies peruukin. Sulle se aina sattuu ja tapahtuu.

Pitäiskö sun nyt ihan oikeasti ruuvata niitä kierroksia ja odotuksia aika monta pykälää alaspäin?

Vierailija
4/152 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toipumista!

Vierailija
5/152 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajaa, parempikäytöksinen tuo oli kuin useimmat naiset, jotka viimeiseen asti väittävät tulevansa ja sitten feidaavat.

Vierailija
6/152 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi että perui jos tunne oli tuo, tiedät sen itsekin. Olen mäkin perunut juuri noin, ei sille tunteelle mitään mahda jos ei vaan tunnu oikeelta. Harmittaa sua varmasti, uskon ja tiedän saman myös itse kokeneena. Anna tuntua pahalta ja sit eteenpäin kun siltä taas tuntuu 💗

Vierailija
7/152 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin tulla. viel ehditään.

Oon hieman vanhempi, mutta eipä ole kukaan siitä valittanut.

8/152 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa sua varmasti, uskon ja tiedän saman myös itse kokeneena. Anna tuntua pahalta ja sit eteenpäin kun siltä taas tuntuu 💗

Mua pikemminkin naurattaa tämä tilanne, että vielä eilen illalla ollaan mielellään lähdössä kylpylään, mutta sitten tämän päivän aikana mieli muuttuukin. Mä ehkä itse ajattelen niin, että jos se treffikumppani on ollut yhtään kiinnostava/potentiaalinen, niin voin mä vielä toisenkin kerran tavata,  vaikka en olisikaan "tuntenut kemiaa" ekoilla treffeillä.

Ja kaiken lisäksi mun treffisaldo näyttää entistä huonommalla:

Treffejä 27

Pakkeja 20, joista ehkä joku 6-7 kanssa tunne molemminpuolinen, eli kumpikin ollut sitä mieltä, ettei kannata jatkaa tutustumista 

Annettuja pakkeja 6.

Yksi vielä avoinna, en tiedä tavataanko uudestaan.

Ap

9/152 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että toisilla treffeillä kylpylään, ja sitten yllättäen mies peruukin. Sulle se aina sattuu ja tapahtuu.

Pitäiskö sun nyt ihan oikeasti ruuvata niitä kierroksia ja odotuksia aika monta pykälää alaspäin?

Väitätkö sinä, että olen keksinyt tämän jutun omasta päästäni? Tuntuuko tämä tosiaan sinun mielestäsi niin uskomattomalta, ettei se voi olla totta?

Ap

Vierailija
10/152 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia täytyy käydä kylpylässä maanantaina? Olisit mennyt maanantaina vaikka keilaamaan. Mielummin ei maanantaina tapaamista ollenkaan.

Vierailija
11/152 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille viesti että ookoo 

mutta että olisi kohteliasta ilmoittaa ajoissa 

Vierailija
12/152 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä ujo tai jotain, mutta en olisi ikinä lähtenyt toisille treffeillä kylpylään. 

Vierailija
13/152 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä sanon nyt mielipiteeni, N63:

Silloin kun minä treffailin, tapaamiset sovittiin(ehkä pitkänkin viestittelyn jälkeen) tosissaan siis kirjeitse, tai lankapuhelimella. Ja jos oli sovittu, se piti.

Nää nykytreffit vaan svaipataan ohi jossei kiinnosta, ihmiset on hupia, ohimenevää viehtymystä, ei meinaa tunteet, ei ujostelut. Aina tulee uusia, ei uskalleta luottaa (aiheestakin).

Kumpa tapaisitte ihmisiä kasvokkain, kadulla, kaupassa, harrastuksissa ym, jäisi some vähemmälle 

Vierailija
14/152 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffejä 27

Pakkeja 20, joista ehkä joku 6-7 kanssa tunne molemminpuolinen, eli kumpikin ollut sitä mieltä, ettei kannata jatkaa tutustumista 

Annettuja pakkeja 6.

Hm. en mä taidakaan tulla seuraksi sinne kylpylään.

Vierailija
15/152 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen nainen tekee tuota ihan samaa miehille jos edes viitsii ilmoittaa mitään ja meidän miesten pitää hyväksyä tämä. 

Miksi miehet ei saisi käyttäytyä kuin naiset tässä asiassa?

Vierailija
16/152 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo nyt ap sinullekin parempi ettei tarvinnut tuhlata aikaa ja vapaalippua tyyppiin joka ei oikeasti ole sinusta kiinnostunut.

Vierailija
17/152 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa sua varmasti, uskon ja tiedän saman myös itse kokeneena. Anna tuntua pahalta ja sit eteenpäin kun siltä taas tuntuu 💗

Mua pikemminkin naurattaa tämä tilanne, että vielä eilen illalla ollaan mielellään lähdössä kylpylään, mutta sitten tämän päivän aikana mieli muuttuukin. Mä ehkä itse ajattelen niin, että jos se treffikumppani on ollut yhtään kiinnostava/potentiaalinen, niin voin mä vielä toisenkin kerran tavata,  vaikka en olisikaan "tuntenut kemiaa" ekoilla treffeillä.

Ja kaiken lisäksi mun treffisaldo näyttää entistä huonommalla:

Treffejä 27

Annettuja pakkeja 6.

Ap

Aa eli se ongelma on siinä että pyörität montaa miestä saman aikaisesti ja ilmeisesti samasta porukasta ja olet jäänyt siittä useamman pyörittämisestä kiinni ja alkaa kaikki miehet kaikkoamaan ympäriltä ja kelpaat korkeintaan tunteettomaan seksiin

Vierailija
18/152 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitätkö sinä, että olen keksinyt tämän jutun omasta päästäni? Tuntuuko tämä tosiaan sinun mielestäsi niin uskomattomalta, ettei se voi olla totta?

Ap

Voithan sinä olla tosissasikin, ja silloin pätee tuo antamani neuvo: madalla nyt hyvä nainen noita odotuksiasi ja yritä vähemmän. Lopeta ravintolassa ja kylpylässä käymiset ensimmäisillä treffeillä, ne kuuluu vasta tapailusuhteeseen. Välität jatkuvasti yli-innokasta ja päällekäyvää (lue: epätoivoista) kuvaa. Lopeta, vedä henkeä, ja ala käymään vain kasuaalisti kahvilassa tai kävelyllä. Vähemmästäkin ne miehet ahdistuu ja kaikkoaa.

Vierailija
19/152 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime hetken perumiset on kurjaa, mutta tuo sun deittisaldo vaikuttaa huolestuttavalta.

Jotain on vialla, joko omassa tasossa on vikaa tai sun valitsemat miehet on liian korkeatasoisia.

20/152 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo nyt ap sinullekin parempi ettei tarvinnut tuhlata aikaa ja vapaalippua tyyppiin joka ei oikeasti ole sinusta kiinnostunut.

Joo, mutta pointti oli se, että hän perui ne treffit niin viime tingassa, että minusta tuntuu oudolta, jos edellisenä iltana lyödään lukkoon, että huomenna iltapäivällä käydään kylpylässä, niin sitten päivän aikana hän muuttaakin mielensä. Eikö tosiaan voinut vaikka aamulla ilmoittaa, että en mä haluakaan tavata uudelleen.