Naisten kuvat, joissa näkyy rintaliivien olkaimet?
Mikä tarkoitus kuvilla on? Jos nainen on muuten hyvin tarkka ulkonäöstään, mutta naisen kuvien joukossa on kuva, jossa paita paljastaa olkapäät tai toisen olkapään ja rintaliivien olkaimet. Eikö yleensä rintaliivien olkaimet ole tarkoitus pitää piilossa.
Jos Tinder-profiilissa näkyy tällainen kuva, mutta ilme on silti normaali, kun nainen ei muissakaan kuvissa oikein hymyile. Profiilissa ei lue mitä hakee. Miten tuo olkaimen näkyvyys pitää tulikita?
Onko niin, että nainen ei yleensä halua näyttää paljasta pintaa, mutta tuo on olkaimen ja paljaan olkapään näkyminen on ujomman naisen paljastelua?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Mutta kysymys kuuluu, miksi ne olkimet halutaan esille, jos niitä normaalisti halutaan pitää piilossa? Onko se vinkki miehille, jos paitaa on siirretty, että olkaimet ja olkapää tulee näkyviin?
Itse karsin sillä tavalla idiootit pois. Vain idiootille rintaliivin olkain on asia, johon kiinnitetään noin paljon huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kysymys kuuluu, miksi ne olkimet halutaan esille, jos niitä normaalisti halutaan pitää piilossa? Onko se vinkki miehille, jos paitaa on siirretty, että olkaimet ja olkapää tulee näkyviin?
Kukaan ei ole siirtänyt sitä paitaa päävikainen pösilö.
Vierailija kirjoitti:
80-l oli kauhistus jos näkyi olkain.
Nykyisin ne näkyy, jos sattuu näkymään. Juhlapuvuista itse enää katson ettei näy, muuten mennään ihan sattumanvaraisesti.
Niinpä. Muistan kun äitini ja minä itsekin nuorenpana ommeltiin paitoihin olkapäälle sellaisia nepparikiinnitteisiä lenksuja minkä väliin rintsikoiden olkaimet laitettiin ettei vaan luiskahda näkyviin.
Nykyään ajattelen että ihan sama jos näkyy. Paitsi jossain juhlapuvussa, ja niissäkin voi joskus näkyä ihan tarkoituksella jos valittu yhteensopiva tyyli.
Toki 80-luvulla ne rintsikat oli tosi rumia, vaan niitä karmeita puuterinvärisiä ja beigejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse karsin sillä tavalla idiootit pois. Vain idiootille rintaliivin olkain on asia, johon kiinnitetään noin paljon huomiota.
Nykyajan miehet on jo niin vtun vammaisia että käsien näkyminen naisilla on niille jo jokin vihje.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät, miten ne kuvien naiset muulloin pukeutuvat?
Kyseessä koskee oikeastaan tyttöystävääni. Näin vahingossa valokuvia mitä tyttöystäväni on ottanut. Hän ei koskaan jätä rintaliivien olkaimia esille ja pukeutuu hyvin huolellisesti ja on hyvin tarkka, miten vaatteet ovat kuvissa. Nyt noissa kuvissa olkapää on paljastettu ja rintaliivin olkain näkyy. Ennen seurustelua mulla oli Tinder ja kiinnitin huomiota miten joidenkin naisten kuvissa paita on väljempi tai paidan kaula-aukkoa venytetty toisen olkapään yli, että olkain tulee näkyviin. Tinderissä ajattelin, että se on paljastelua miehiä varten ja sillä vihjataan seksihalukkuuteen Nyt tyttöystävän kuvissa oli samaa. Näitä kuvia ei oltu tarkoitettu minulle ja näin tyttöystävän kuvat vahingossa. Niin... Pitääkö huolestua?
Vierailija kirjoitti:
No joskus ne vain valahtavat eikä aina huomaa nostella ylöspäin.
Muotia.
Esim. tuollaisen neuleen kanssa rintsikoiden olkaimet näkyy väkisinkin. Mallilla lienee olkaimettomat rintsikat, jotka taas ei ole kovin käytännölliset muuten. Nyt on sekin muotia, että vaate roikkuu niin, että vain toinen olkapää paljastuu.
https://www.reserved.com/fi/fi/off-shoulder-neulepusero-5795v-30m