Naiset! Millaisen painon haluaisit n.175cm pitkälle miehelle? 60 vai 70kg
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Noin lyhyet miehet ovat puutarhatonttuja, joten rotevuus sopii hyvin. Muuten on vain pieni rimpula 😬
Ei tuo edes ole lyhyt.
olen 175 ja painan 90kg, asun puntisallilla, BMI juoruu että olen ihan liian lihava, hahaha
Olen tuo tiukka ja timmi. Ok, olen mies, mutta en voinut olla komentoimatta. Pituus 174 cm. Huom. Elopainostani on 1998 grammaa kasautunut fallokseeni. Olenko tämän vuoksi toksista maskuliinisuutta huokuva aktiivista naisvihaa toteuttava sovinistisika?
Olen itse vähän pidempi, joten toivottavasti mies edes painaisi enemmän etten jäisi isommaksi. Vastasin +70kg, niin 53 kg painoisena olisin mukavasti sirompi.
Ei minulle kuulu mieheni paino, mutta normaalipaino on aina kaunista ja suotavaa. Eli olisikohan normaali bmi tuon pituiselle sellaiset 58-74 kiloa.
Ei kiinnosta miehen paino. Mutta viehätyn tavallisista miehistä. Ei liian lihaksikasta, ei lihavaa eikä laihaa.
Vierailija kirjoitti:
Noin lyhyet miehet ovat puutarhatonttuja, joten rotevuus sopii hyvin. Muuten on vain pieni rimpula 😬
Tää, jos onkääpiö, kantsii olla voimakääpiö.
Vierailija kirjoitti:
175/70 ei voi olla lihaksikas...
Kyllä todellakin voi olla lihaksikas jos rasvaprosentti on tyyliin 10% tai alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo edes ole lyhyt.
Niinpä. Eihän tuota edes erota keskiverto pituisesta miehestä.
Tää on vanha ketju eikä ap varmaan lue sitä, mutta joku 75kg oisi passeli.