Zooplus kokemuksia?
Miten on toiminut kohdallasi? Milloin olet viimeksi tilannut?
Kommentit (17)
Joka kuukausi tilaan kahden kissan talouteen. Hyvin pelittää. Toimitukset kotiovelle. On kätevää, kun ei tarvi kissanhiekkaa kaupasta kantaa.
Ei ikinä mitään ongelmia, olen ollut asiakas jo reilusti yli 10 vuotta. Tänään tilaan kissoille ruokaa.
Hyvin on toiminut, tilaisin aikoinaan leluja, agility-radan yms.
Ja kun joku vaate tai panta oli pieni niin olin palauttamassa tuotetta ja olin yhteydessä aspaan. He kirjoittivat että lahjoita se kodittomille eläimille vaikka, älä turhaan lähettele <3
Viimeksi viikko sitten tilattiin. Tilaus tuli alle viikossa, vaikka valittiin hitaampi hiilineutraalitoimitus.
Jokin aikaa sitten tilasin kotiin pari säkkiä kissanhiekkaa. Tuli ajallaan ja ehjänä.
Hyvä kauppa! Koiralle ruokaa ja trimmauskoneeseen teriä ostellut.
Pakko sanoa, et kovasti on Zooplus muuttunut vuosien varrella. Varastosta on jatkuvasti hajustamattomat kissanhiekat loppu, tarjolla vain niitä imeliä hajustettuja.
Kaksi viimeistä toimitusta on hajonnut, ensimmäinen jouduttiin hakemaan postista, vaikka piti tulla ovelle, ja kotona huomattiin, että hiekkapussi vuotaa. Tämä viimeisin seikkaili matkalla kaksi viikkoa, kunnes sain kysymällä selville, että toimituksessa on pakkaus vaurioitunut niin, että hiekat pilalla.
Tosi harmi, mutta en taida enää uskaltaa itse ainakaan hiekkaa tuolta tilata. Aiemmat kokemukset ovat olleet hyviä, mutta nyt on jotain tapahtunut.
Linnunruokaa ole tilannut. Hyvin on toiminut ja tilaukset on perille tullut.
Tilaan suunnilleen kuukausittain kissalle ruokaa ja muuta. Ei mitään valitettavaa, tulee ilmaiseksi ovelle asti kun on tarpeeksi kallis tilaus (oliko 50e raja?). Pienemmilläkin summilla on tullut nopeasti automaattiin.
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa, et kovasti on Zooplus muuttunut vuosien varrella. Varastosta on jatkuvasti hajustamattomat kissanhiekat loppu, tarjolla vain niitä imeliä hajustettuja.
Kaksi viimeistä toimitusta on hajonnut, ensimmäinen jouduttiin hakemaan postista, vaikka piti tulla ovelle, ja kotona huomattiin, että hiekkapussi vuotaa. Tämä viimeisin seikkaili matkalla kaksi viikkoa, kunnes sain kysymällä selville, että toimituksessa on pakkaus vaurioitunut niin, että hiekat pilalla.
Tosi harmi, mutta en taida enää uskaltaa itse ainakaan hiekkaa tuolta tilata. Aiemmat kokemukset ovat olleet hyviä, mutta nyt on jotain tapahtunut.
Tuo kuulostaa kyllä siltä että vika on postissa, ei kaupassa
Lähetti ei ilmoita toimituksesta, siksi esim kerrostaloon epäluotettava valinta. Jo toinen kerta, kun paketista ei jälkeäkään ja yritys ei korvaa mitään. Ihan uskomaton lafka ja kamala palvelu. Jatkossa todellakin tilataan toisaalta.
Hiekat ja raksut tuolta tilasin. Hyviä tarjouksia ja laatua halvemmalla kuin eläinkaupoissa. Hyvä maku jäi.
Käytin Zooplussaa aiemmin enemmän mutta nyt olen todennut Peten koiratarvikkeen paremmaksi ja edullisemmaksi. Peteltä saa käyttämäni Dagsmarkin ruuat. Mutta esim kissojen kiipeilytelineitä on Zooplussalla hyvin, tekisi mieli tilata uusi. Zooplussan palkkio-ohjelma ei ole kovin hyvä, ilmaiset kamat yleensä aika höttöä.
Ostin isojen koirien kongi paketin jossa kuitenkin kaiken kokoisille koirille tarkoitettu tuotteita. Lisäksi paketti oli loppujen lopuksi kalliimpi, kuin jos olisin ostanut tuotteet sivulta yksitellen. Laitoin molemmista asioista palautteet sivulle viikko sitten, eikä niitä näy tuotearvioissa. Yllätys yllätys.
Aikaisemmin tilasin pennulle ruokaa, jonka toimitus kesti huomattavasti kauemmin, kuin mitä lupasivat. Jouduin kasvattajalta lopulta lainaamaan, että koira sai syötävää ensimmäiseksi viikoksi.
Yleensä toimii hyvin, tilaukset tulee oikein ja perille. Asun omakotitalossa enkä jaksa raahata kissanhiekkaa kaupasta. Näin se tulee kätevästi ovelle.
Kerran kuitenkin sössin tilaukseni kanssa ja sain hukattua zoopluspisteeni siinä sekoilussa. Ne olivat vanhenemassa viikon päästä. Kun pyysin niitä asiakaspalvelusta takaisin sainkin ne, mutta ne vanhenivat kolmen päivän päästä! Alkuperäisen aikataulun mukaisesti siis. Oli mielestäni aika joustamatonta toimintaa, mutta ymmärrän että itsehän ne hukkasin.
Toisen kerran tuotteen paketti oli mennyt kuljetuksessa kurttuun. Muuten en olisi asiasta välittänyt, mutta tuote oli tarkoitettu lahjaksi. En saanut hyvitystä, koska itse tuote oli kunnossa. Oikeastaan sekin on ihan ok, pakkasin lahjan eri tavalla. (Näytti kyllä siltä, että tuote oli vähän käytetty, kun se ei ollut enää omassa pakkauksessaan..)
Olen tilannut muutaman kerran. Eikä ainakaan itselläni ole mitään ongelmia ollut. Aina olen tilannut kotiin toimituksella.