Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita miehiä, jotka joutuvat parisuhteessa olemaan koko ajan varpaillaan?

Vierailija
17.03.2024 |

Sen suhteen, että mitä/tai miten voi naiselle jonkun asian muotoilla? Joko nainen ymmärtää asian ihan väärin ja suuttuu sen takia, tai sitten et vain viitsi esimerkiksi huomauttaa jostain asiasta kun tiedät sen johtavan riitaan ja naisen nalkuttamiseen tai mykkäkouluun.

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tuollaista, mies koki joutuvansa olevaan varuillaan. Minä mietin aloin jo kyseenalaistaa itseäni että olenko oikeasti jotenkin kohtuuton ja epävakaa ja ties mitä. Sittemmin selvisi että että mies on autisti ja se oli minä joka uuvuin myötäillessäni vuosikymmenen ihmistä joka ei vain ymmärrä toisen näkökulmaa ja nielessäni tunteeni kun toisesta oli kovin raskasta jos sellaisia jollain oli. Tavallaan oli helpompi rakastaa kun tajusi että kyse ei ole välinpitämättömyydestä tai yrityksen puutteesta vaan ei vaan ollut kykyä, mutta eroon se lopulta sitten päätyi. 

Vierailija
102/104 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan olette olleet yhdessä?

Mun korviini tilanteenne kuulostaa alun epävarmuudelta, kun toiseen ei vielä täysin luota eikä hänen viestejään oikein ymmärrä. Voi olla myös alitajuista testaamista, että välittääkö kumppani oikeasti vai hylkääkö heti tilaisuuden tullen. Valtataistelut kuuluvat myös asiaan.

Millaisen vuorovaikutustavan naisesi on oppinut kotoaan ja mahdollisissa parisuhteissaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvinkin tutulta. Aijani yritin mutta heivasin sitten kakaramuijan ulos ja nykyään elelen yksikseni ja teen mitä tykkään.

Aina silloin tällöin tuon panoja kämpille ja hetihän ne olisi muuttamassa kamansa kun on keskustan kattohuoneisto mutta eipä nyt käy.

Vierailija
104/104 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen helposti suuttuva nainen on itse heikkoitsetuntoinen joka olettaa että hänestä ajatellaan jatkuvasti jotenkin negatiivisesti. Itsekin sain jatkuvasti jotain "Tällainen typerä nainen tässä vaan yrittää" jne. kommentteja vaikken koskaan edes mitenkään painanut häntä alas. Näissä tilanteissa ei kylläkään ole toisen työ ryhtyä kallonkutistajaksi ja pelastajaksi/miksikä lie.

Tämä minun nainen on juuri tällainen. Monesti on sanonut, että kuinka veemäisesti joku sanoi ja kun hän on kertonut tilanteen, niin minulla ei olisi tullut sellainen tulkinta edes mieleen. Kun olen sitten todennut, ettei tämä henkilö mielestäni noin tuota asiaa tarkoittanut, niin suuttuu minullekin kun edes kotona ei saa ymmärrystä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi