Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita miehiä, jotka joutuvat parisuhteessa olemaan koko ajan varpaillaan?

Vierailija
17.03.2024 |

Sen suhteen, että mitä/tai miten voi naiselle jonkun asian muotoilla? Joko nainen ymmärtää asian ihan väärin ja suuttuu sen takia, tai sitten et vain viitsi esimerkiksi huomauttaa jostain asiasta kun tiedät sen johtavan riitaan ja naisen nalkuttamiseen tai mykkäkouluun.

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan on tollaisessa parisuhteessa oli sitten mies tai nainen?

Vierailija
42/104 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä avaus on nyt täydellinen esimerkki siitä kuinka tärkeää se parisuhteessa on, että ollaan sillä samalla aaltopituudella ja on sitä oikeanlaista kemiaa. Silloin puhutaan ns samaa kieltä eikä jatkuvasti tulkita/ymmärretä toisiaan väärin.

Ja ap, sinun kannattaa erota ja katsella itselle sopivampi seurustelukumppani. Tuollainen suhde on todella toksinen.

Paljolti varmasti näin, mutta kyllä sitä kommunikointia ja yhdessä toimimista voi myös opetella. Helposti syntyy sellaisia huonoja kierteitä, että kun ymmärretään toista väärin tai oletetaan hänen ajatuksiaan virheellisesti, ja sitten loukkaannutaan tai suututaan turhaan tms. Niin nämä roolit ja odotukset jäävät päälle, ja lopulta toinen nähdään enimmäkseen vain siinä kielteisessä roolissa, joka saattaa olla pitkälti kuvitelmaa tai ainakin sen parin välisen dynamiikan aikaansaannosta, ei mikään ihmisen

Tässä nyt taisi käydä jo ilmi, että ap:ta ei naisten puhe lähtökohtaisesti kiinnosta vaan pitää turhana kälkätyksenä, joten aika pitkä matka voi olla opittavana (ap:lla siis). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet pirttihirmusi valinnut. Oliko pakko ottaa jännänainen?

Vierailija
44/104 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP miksi sinä olet sen naisen kanssa ylipäätään mennyt yhteen? Mikä siinä suhteessa sitten on niin ihanaa ja mahtavaa? Kuulostaa lähinnä painajaiselta, että joku pakottaisi olemaan pahimman vihamiehen kanssa samassa taloudessa. Lähde nyt äkkiä pois ja etsi parempi, tai ole yksin rauhassa.

Jos kyse olisi naisesta, naiselle sanottaisiin vain kylmästi, että mitäs otit tuollaissen jännämiehen. Koska kyseessä on mies, hän saa neuvoja ja ohjeita sekä myötätuntoa.

Vierailija
45/104 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olisi paras lähteä eri suuntaan. Tuo ei ole normaalia eikä missään mielessä hyväksi

Mutta toisaalta nalkuttaminen ja riidanhakuisuus ovat tyypillisiä piirteitä naisissa.

Vierailija
46/104 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on puolustuskannalla heti kun kritisoit. Mitä hänelle on tapahtunut aiemmassa elämässä, kun hän pelkää kritiikkiä noin paljon, sillä pelkoreaktiohan tuollainen aggressio on?

Vierailija
47/104 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Joka hemmetin parisuhde on ollut tuollainen enemmän tai vähemmän, mutta kuitenkin AINA jossain määrin.

Näillä parisuhteilla on yksi yhteinen tekijä: Sinä itse. Miksi hakeudut tuollaisten naisten seuraan? Joku niissä selkeästi viehättää. 

Jännä kun toisin päin syy on yleisesti hyväksytysti aina miehissä :D

Vierailija
48/104 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai kuitenkin ymmärrät sen että joskus sanomisesi ei miellytä. Eivät naiset ole aina hymyileviä, myöntyviä ja positiivisia. Vaikka miehet tuntuvat vaativan sitä.

Mutta mitä nainen ajattelisi jos itse olisi leppoisa luonne ja mies vain raivostuu lähes joka asiasta. Minusta sellainen yksipuolinen raivoaminen on vain jotenkin epäreilua, kun ei itsekään raivoa toiselle niin millä oikeudella hän raivoaa minulle.

Vierailija
49/104 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minulla ollut tuollaisia parisuhteita joissa olen joutunut varomaan sanojani naisen reaktiota pelätessä. Ovat entisiä suhteita. Onneksi kaikki naiset eivät ole samanlaisia.

Sama huumorintaju tärkeää. Parhaiten tulen toimeen naisten kanssa jotka pystyvät heittämään huumoria asiasta kuin asiasta. Myös epäsopivista asioista. Kunhan on suvaitsevainen ja hyväsydäminen arvoiltaan, niin voimme heittää myös vähemmän suvaitsevaista huumoria ja silloin se on hauskaa ja toimii.

Vierailija
50/104 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olisi paras lähteä eri suuntaan. Tuo ei ole normaalia eikä missään mielessä hyväksi

Mutta toisaalta nalkuttaminen ja riidanhakuisuus ovat tyypillisiä piirteitä naisissa.

Otantasi on joku 2-20 naista, jotka kaikki olet itse valinnut ja ovat jostain syystä suostuneet sinua katselemaan. Surkuhupaisa defenssi, että kun parempaa et saa (etkä selvästi myöskään pysty suhtautumaan kumppaniisi kunnioituksella) niin tämän itsestäänselvästi aiheuttamat ristiriidat on pakko kuitata "kaikki naiset" (ne miljoonat juu) on viallisia. Ei suinkaan meidän uniikki punapilleristi. 

Logiikan peruskurssi voisi tehdä hyvää tilastomenetelmien ohella. 

Vierailija
51/104 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP miksi sinä olet sen naisen kanssa ylipäätään mennyt yhteen? Mikä siinä suhteessa sitten on niin ihanaa ja mahtavaa? Kuulostaa lähinnä painajaiselta, että joku pakottaisi olemaan pahimman vihamiehen kanssa samassa taloudessa. Lähde nyt äkkiä pois ja etsi parempi, tai ole yksin rauhassa.

Sitä se on sellanen epäterve riippuvaisuus. Jos ikisinkku mies sattuu törmäämään kauniiseen ailahtelevaiseen naiseen, niin helposti yrittää tämän kanssa kituuttaa koska ei halua palata takaisin tyhjyyteen, ja onhan nainen kaunis.

Vierailija
52/104 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten ei saa pillua ja joutuu itse siivoamaan. 

Vierailija
53/104 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otantasi on joku 2-20 naista, jotka kaikki olet itse valinnut ja ovat jostain syystä suostuneet sinua katselemaan. Surkuhupaisa defenssi, että kun parempaa et saa (etkä selvästi myöskään pysty suhtautumaan kumppaniisi kunnioituksella) niin tämän itsestäänselvästi aiheuttamat ristiriidat on pakko kuitata "kaikki naiset" (ne miljoonat juu) on viallisia. Ei suinkaan meidän uniikki punapilleristi. 

Kamoon. Suhtautuisitko sinä kunnioituksella riehuvaan ja möykkäävään mieheen? Tuskin ja ihan samalla tavoin tuhahdat "miehet pyhh".

Vierailija
54/104 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Joka hemmetin parisuhde on ollut tuollainen enemmän tai vähemmän, mutta kuitenkin AINA jossain määrin.

Näillä parisuhteilla on yksi yhteinen tekijä: Sinä itse. Miksi hakeudut tuollaisten naisten seuraan? Joku niissä selkeästi viehättää. 

Jännä kun toisin päin syy on yleisesti hyväksytysti aina miehissä :D

Ei se nyt vaan ole.

Jos jokin asia tapahtuu kerran, se voi olla sattumaa. Voi olla, että valitsit huonon kumppanin.

Jos jatkuvasti sama asia toistuu niin kannattaa lakata deittailu ja keskittyä omien ongelmien ratkomiseen. Vain idiootti hakkaa päätänsä samaan kiveen yhä uudelleen. 

Vierailija
55/104 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otantasi on joku 2-20 naista

Ei, kyllä se on noin 4 miljardia naista. 

Vierailija
56/104 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt puhutaan tavallisista ihmisistä, eikä mistään sekopäistä, niin sanoisin, että ns. varpaillaan oleminen on merkki erittäin huonosta itsetunnosta. Haluaa miellyttää puolisoaan kaikissa tilanteissa siihen pisteeseen asti, että alkaa rajoittaa sitä, mistä voi puhua ja mitä voi tehdä. Puolisossa ei välttämättä ole mitään ns. vikaa näissä tilanteissa, vaan puolisolle olisi voinut olla ihan ok, vaikka tyyppi olisikin tehnyt tai sanonut, mitä olisi halunnut. Jotkut ei vaan uskalla, ja puolisolla on sitten iso haaste saada toiselle tietty varmuus parisuhteessa.

Vierailija
57/104 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai kuitenkin ymmärrät sen että joskus sanomisesi ei miellytä. Eivät naiset ole aina hymyileviä, myöntyviä ja positiivisia. Vaikka miehet tuntuvat vaativan sitä.

Mutta mitä nainen ajattelisi jos itse olisi leppoisa luonne ja mies vain raivostuu lähes joka asiasta. Minusta sellainen yksipuolinen raivoaminen on vain jotenkin epäreilua, kun ei itsekään raivoa toiselle niin millä oikeudella hän raivoaa minulle.

Ap ei kovin leppoisa vaikuta olevan...

Vierailija
58/104 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei tykkää susta tarpeeksi. Siksi kaikki, mitä teet, ärsyttää. Ei tuota voi korjata mitenkään.

Joo nää tapauksethan elää päänsä sisällä jotain fantasiaansa ja ovat koukussa ainoastaan siihen tunteeseen mitä se yhdessä puuhastelu aiheuttaa. Se itse ihminen ei kiinnosta oikeasti pätkääkään vaan tunne jonka hän aiheuttaa. Sitten kun tämä ihminen toimii toisin kuin itse kuvitellut niin tulee näitä pettymyksestä johtuvia suutahduksia.

Näin jälkeenpäin ajatellen kohdallani taisi olla kyse tällaisesta. En muista että nainen olisi minusta ja elämästäni kysynyt juurikaan yhtään mitään, kunhan vaan oltiin ja söpösteltiin yhdessä. Itselläni oli ainakin suuri hinku tietää naisesta kaikki.

Vierailija
59/104 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on samanlaista ja nyt kun vihdoin todella pitkän tauon jälkeen löydettiin monen tunnin keskusteluyhteys, niin se loppui hänen huutamiseen ja erolla uhkailuun. Hän siis kysyi olenko jossain määrin masentunut ja kerroin että yksi syy alakuloon on se kuinka hän huutaa, tiuskii ja katsoo vihaisesti käytännössä joka aamu ja ilta heräämisen ja nukahtamisen yhteydessä. Esitin toiveen josko voisi esittää lämpöä, kun nukkuisin silloin levollisemmin.

Nyt raivoaa, että syyllistän häntä ja olen kamala ihminen. Hänellä adhd, eikä voi vaikuttaa noihin. Vaan jostain syystä tyttärelleen on kuitenkin rakkaudellinen, mutta ei kuulemma liity mitenkään tähän. Ilmeisesti äitiyteen kuuluu lämpö ja parisuhteeseen ei.

No sinähän syyllistit häntä. Ja vielä kieltäydyit korjaamasta asioita parisuhteessanne, kun sanoit ihan suoraan että haluat naisen "esittävän lämpöä" eli teeskentelevän ja olevan hiljaa.

Hän kysyi oletko masentunut, avautumisen ja keskustelun sijasta hyökkäsit. Ja nyt ihmettelet sitten mikä meni pieleen.

Vierailija
60/104 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamoon. Suhtautuisitko sinä kunnioituksella riehuvaan ja möykkäävään miehe

Kamoon, nyt ei puhuttu suhtautumisesta yhteen möykkäävän mieheen/naiseen, vaan edellinen kommentoi "naisten" yleisesti olevan tietynlaisia. Suhtautuisitko sinä kunnioituksella henkilöön, joka selvästi pitää itseään pelkän biologian vuoksi ylivertaisena? 

Jos minkäänlaista parisuhdetta yrittää onnistuneesti rakentaa, niin tuollaiset "totta kai oot vermäinen kun oot lahtelaissukua!" "Olis pitäny tietää että sotkunen oot niinkun kaikki miehet!" "Kiero kuten punatukkaiset on!" - yleistykset ei todellakaan auta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan