Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita miehiä, jotka joutuvat parisuhteessa olemaan koko ajan varpaillaan?

Vierailija
17.03.2024 |

Sen suhteen, että mitä/tai miten voi naiselle jonkun asian muotoilla? Joko nainen ymmärtää asian ihan väärin ja suuttuu sen takia, tai sitten et vain viitsi esimerkiksi huomauttaa jostain asiasta kun tiedät sen johtavan riitaan ja naisen nalkuttamiseen tai mykkäkouluun.

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde on jatkuvaa varpaillaan oloa. Siksi parisuhde ei sovi miehille.

Vierailija
82/104 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonta on, parempi olla tossun alla kuin taivasalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai kuitenkin ymmärrät sen että joskus sanomisesi ei miellytä. Eivät naiset ole aina hymyileviä, myöntyviä ja positiivisia. Vaikka miehet tuntuvat vaativan sitä.

Mutta mitä nainen ajattelisi jos itse olisi leppoisa luonne ja mies vain raivostuu lähes joka asiasta. Minusta sellainen yksipuolinen raivoaminen on vain jotenkin epäreilua, kun ei itsekään raivoa toiselle niin millä oikeudella hän raivoaa minulle.

Jännä miten näet raivoamisena sen että ei hymyile ja miellytä toista koko ajan.

Voi kyllä kuule se on vähän muutakin kuin pelkkää neutraalia ilmettä.

Voi kuule tuskin on.

Vierailija
84/104 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen helposti suuttuva nainen on itse heikkoitsetuntoinen joka olettaa että hänestä ajatellaan jatkuvasti jotenkin negatiivisesti. Itsekin sain jatkuvasti jotain "Tällainen typerä nainen tässä vaan yrittää" jne. kommentteja vaikken koskaan edes mitenkään painanut häntä alas. Näissä tilanteissa ei kylläkään ole toisen työ ryhtyä kallonkutistajaksi ja pelastajaksi/miksikä lie.

Vierailija
85/104 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai kuitenkin ymmärrät sen että joskus sanomisesi ei miellytä. Eivät naiset ole aina hymyileviä, myöntyviä ja positiivisia. Vaikka miehet tuntuvat vaativan sitä.

Mutta mitä nainen ajattelisi jos itse olisi leppoisa luonne ja mies vain raivostuu lähes joka asiasta. Minusta sellainen yksipuolinen raivoaminen on vain jotenkin epäreilua, kun ei itsekään raivoa toiselle niin millä oikeudella hän raivoaa minulle.

Jännä miten näet raivoamisena sen että ei hymyile ja miellytä toista koko ajan.

Voi kyllä kuule se on vähän muutakin kuin pelkkää neutraalia ilmettä.

Voi kuule tuskin on.

Harrastat varmaan itsekin sitä että suudesibelit nousee ja ovet paukkuu ja kaikenlainen aggressiivinen käytös tulee pintaan tästä vähättelystä päätellen ja se on ihan normaalia. Pitäähän naisen nyt suuttua saada.

Vierailija
86/104 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanonta on, parempi olla tossun alla kuin taivasalla.

Ei pidä paikkansa.

Vierailija
87/104 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä naiset teette tässä ketjussa, menkää pois kun pojilta kysyttiin.

Vierailija
88/104 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen helposti suuttuva nainen on itse heikkoitsetuntoinen joka olettaa että hänestä ajatellaan jatkuvasti jotenkin negatiivisesti. Itsekin sain jatkuvasti jotain "Tällainen typerä nainen tässä vaan yrittää" jne. kommentteja vaikken koskaan edes mitenkään painanut häntä alas. Näissä tilanteissa ei kylläkään ole toisen työ ryhtyä kallonkutistajaksi ja pelastajaksi/miksikä lie.

Ei tarvitsekaan. Voi lähettää rakkaansa terapiaan työstämään kipukohtiaan ja voi seistä rinnalla tukemassa.

Vierailija
89/104 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka mies mies on, jos joutuu elämään varpaillaan ja naisen oikkujen mukaan?

Tällaista tossua miestä naiset itsekin halveksuvat ja alitajuisesti tietävät että aito mies kykenee näyttämään naiselleen kaapin paikan vaikka sillä nyrkillään. Onhan se nimittäin hauskaa sekin jos mies saa naiseltaan pataan.

No ei noin räikeästi. Mutta tietty pelottomuus naisen oikkuja kohtaan kannattais miehellä olla t tuo ylempi

Kivikasvoinen mies ilmeen järkähtämättä ottaa vastaan naisen vaahtoraivoamiset ja menee sitten tyynesti katsomaan televisiota. Ja näin on nainen tyytyväinen.

Vierailija
90/104 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina tulkinnut noita tunteenpurkauksia vaihdevuosina.

Niitä tulee ja menee. Jossakin vaiheessa nainenkin laantuu. Ei se merimiehilläkään ole yhtään sen helpompaa. Merimiehillä on meri ja muilla miehillä naiset. Samalla tavalla molemmat toimii.

Vierailija
91/104 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti naisilla ja miehillä on eri käsitykset siitä suuttumisesta jos naiset ei omasta mielestään edes suutu ja mies pelkää suuttumista aiheettomasti. Kyllä varmasti äänentaso naisella nousee, muuttuu piikitteleväksi tai muuta suuttumiseksi tulkittavaa on ilmoilla mitä nainen ei itse vain huomaa ja pitää korkeintaan jonain keskusteluna.

Vierailija
92/104 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tää sukupuolesta ole kiinni, hankalia tyyppejä on molemmissa. Minullakin on ajoittain tuollainen olo kun miehellä on stressiä tms. Tuntuu ettei mitään voi sanoa, kun kaiken ottaa arvosteluna tai vaatimuksena. Sitten taas itse saa äyskiä ja tiuskia kaikille. Onneksi tätä ei tapahdu jatkuvasti, eihän tuota muutoin jaksaisi. Ikävää tulla kotiin kun saa miettiä millä tuulella toinen siellä on. 

Vierailija
93/104 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sietää sitä että nainen heitti luuria korvaan, mökötti pitkään ilman että edes tiesin mistä syystä (kysyessä ei kertonut totuutta vaan vetosi johonkin muuhun), sitten riittävästi mökötettyään kiukkuisena kippasi minulle sen syyn että olin joskus kauan aikaisemmin tehnyt tai sanonut jotain joka ahdisti niin maan perkuleesti ja oli silmin nähden raivoissaan kun en tätä hänen mielestään kyennyt lukemaan. Tämä käytös alkoi aiheuttaa sitä munankuorilla hiippailua kun ei tiennyt milloin mistäkin se mökötys taas alkaa, en kuitenkaan jaksanut ottaa vakitavaksi vaan totesin ettei homma toimi.

Vierailija
94/104 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että naarasta ärsyttää itsessään se, jos huomaa sinun kävelevän munankuorilla. Myös asioiden hiominen ja muotoilu, tai sitten sanomattomuus voi olla raivostuttavaa, jos toinen osapuoli sattuu arvostamaan suoraa puhetta. Keskenään tuo kannattais selvittää, ja jos ei pysty niin se ero voi hetken päästä tuntua helpotukselta.

Vierailija
95/104 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei tykkää susta tarpeeksi. Siksi kaikki, mitä teet, ärsyttää. Ei tuota voi korjata mitenkään.

Joo nää tapauksethan elää päänsä sisällä jotain fantasiaansa ja ovat koukussa ainoastaan siihen tunteeseen mitä se yhdessä puuhastelu aiheuttaa. Se itse ihminen ei kiinnosta oikeasti pätkääkään vaan tunne jonka hän aiheuttaa. Sitten kun tämä ihminen toimii toisin kuin itse kuvitellut niin tulee näitä pettymyksestä johtuvia suutahduksia.

Näin jälkeenpäin ajatellen kohdallani taisi olla kyse tällaisesta. En muista että nainen olisi minusta ja elämästäni kysynyt juurikaan yhtään mitään, kunhan vaan oltiin ja söpösteltiin yhdessä. Itselläni oli ainakin suuri hinku tietää naisesta kaikki.

Tuo kertoo siitä, ettei ole aidosti ihastunut. Minulla oli hetken aikaa tyytyjä-mies, jota ei kiinnostanut tippaakaan mitkään minun asiani. Käyttäytyi muutenkin todella epäkunnioittavasti minua kohtaan, vaikka luulisi että kun tuollainen beta-mies kerrankin saa naisen, hän olisi kohdellut minua hyvin. Mutta ehei. Oli pakko sitten jättää kyseinen mies. 

Vierailija
96/104 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on. Aika monet naiset joutuu sietämään sellaista eikä se kyllä kivaa eikä oikein ole. Mutta kun se on "muuten hyvä mies, mutta...". Ja joo samasta joutuu takuulla kärsimään myös monet miehet, en yhtään epäile etteikö naisissa olisi kiukuttelijoita myös. 

Vierailija
97/104 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa jatkuvasti huomautella, minä en. Naisen kännykällä plärääminen on Ok, minun ei. Nainen katsoo oikeita ohjelmia, minä en. Ja niin edelleen

Mikset etoa? Minä jätin tuollaisen miehen, joka koko ajan lyttäsi minua. 

Vierailija
98/104 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olisi paras lähteä eri suuntaan. Tuo ei ole normaalia eikä missään mielessä hyväksi

Ensimmäisen kommentin ensimmäisessä lauseessa tuli vauvapalstan vakio-ohje parisuhteisiin.

Tuskin täällä kukaan itseään ja parisuhdettaan kunnioittava mitään neuvoja kyselee, kun vastausten taso on mitä on. Viihteestä nämä käy, paremman puutteessa.

Vierailija
99/104 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikani katoin tollasta pelleilyä ja siihen päälle mykkäkoulua jne. Tulin siihen tulokseen ettei toi nainen halua enää olla mun kanssa. Pakkasin kamat ja heitin avaimet pöydälle ja sanoin kiitos vuosista ja heippa.

Sitten, kun tajus sen että todella lähdin, niin alko ihmettely. Sanoin, että kyllä tää suhde on nyt taputeltu. En jaksa enäää ja jos et itse huomaa mitään, niin sille en voi mitään. Nyt on hyvä fiilis, kun oma koti ja saa olla miten huvittaa.

Vierailija
100/104 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetken aikaa yritin alkaa seukkaamaan tollasen tapauksen kanssa, mutta ne kilahdukset alkoi olemaan todella raskasta. Ei tiennyt mitä uskalsi sanoa tai tehdä kun siitä saattoi seurata aivan suhteeton raivostuminen ja päivän mökötys.

Puhutkohan naapuristamme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän