Liikunnalla, oikealla ruokavaliolla ja itsekurilla ihan kaikki voivat muuttaa oman elämänsä parempaan
Ei ole olemassakaan mitään vaivoja mitkä estävät tämän tapahtumista. Ei ole olemassakaan mitään pilleriä mikä muuttaa ihmisen elämäntavat ja ajattelun.
Nää on kaikki ihmisen korvien välissä tapahtuvia asioita.
Selkeet tavat toimia. Jos syömisen kanssa on ongelmia, tehkää mealpreppausta. Nyt sunnuntaina esim on aikaa tehdä ja suunnitella koko ensiviikon syömiset. Tehkää ne valmiiksi jääkaappiin tai pakkaseen. Sieltä on helppo ottaa terveellistä ruokaa joka päivä. Ei tarvi mennä hakemaan mitään kun kaikki hyvä on jo valmiina.
Kommentit (44)
Minulla itsekuri meni syömishäiriön puolelle. En suosittele.
Syömällä nykyihmisen luontaisen ruokavalion mukaisesti pärjää mainiosti. Eli syökää lihaa ja eläinrasvaa!
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo auttaa rahaongelmiin?
Jaksaa tehdä töitä kun ei mutusta kasvikunnan tuotteita.
AP:ta vaivaa älyn vähyys. En ehtinyt ensimmäistä lausettasi pidemmälle niin se asia tuli selväksi.
Miten tuo muuttaa lapsettoman ikisinkun parisuhteessa eläväksi perheelliseksi? Tai antaa yksinäiselle hänen kaipaamansa sosiaalisen elämän? Tai pätkätyökierteessä kärvistelevälle vakkarityön?
Reuma, Parkinson, Ms-tauti eivät estä?
Entä jos on halvaantunut, ei estettä?
Ei jaksa. Olen röhnöttänyt soffalla tälläkin viikonlopulla kohta 13h ja mikavasti menee. Rassaa tosin iltasella junnufutiskoutsailut, ei millään jaksaisi.
Tämä pätee vain, jos olet terve ja olet noudattanut vain epäterveellisiä elämäntapoja. Mutta, jos sinulla on joku piilevä sairaus tai kärsit esimerkiksi kroonisesta unettomuudesta, niin mikään määrä liikuntaa tai oikeata ruokavaliota ei auta siihen.
AP on oikeassa. Mutta lihavat ja addiktoituneet ei tätä halua myöntää.
olen itse laihtunut koosta 56 kokoon 36 joten tiedän mistä puhun. Aloin myös urheilla 5 krt viikossa, aluksi toki aloitin kävelylenkeillä ja lisäsin rankkuutta kunnon noustessa.
Muutin ruokavalioni terveelliseksi, puolet annoksesta aina kasviksia ja vihanneksia.
pienensin myös annoksia. Nyt liikakilot on olleet poissa jo 7 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo olisi parempaa elämää? Kuulostaa kahlitsevalta.
Sinun kohdallasi elämänmuutos lähtee lukutaidon opettelemisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun kohdallasi elämänmuutos lähtee lukutaidon opettelemisesta.
Kuule ihan otsikossa sanotaan, että tuo olisi elämän muuttamista paremmaksi. Ei tasan ole. En ole tuo edellisen viestin kirjoittaja.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo auttaa rahaongelmiin?
paremman näköiset työllistyy helpommin ja saavat enemmän palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
olen itse laihtunut koosta 56 kokoon 36 joten tiedän mistä puhun. Aloin myös urheilla 5 krt viikossa, aluksi toki aloitin kävelylenkeillä ja lisäsin rankkuutta kunnon noustessa.
Muutin ruokavalioni terveelliseksi, puolet annoksesta aina kasviksia ja vihanneksia.pienensin myös annoksia. Nyt liikakilot on olleet poissa jo 7 vuotta.
Olet siis laihempi. Ehkä sinun elämäsi on nyt parempaa, mutta epäilen. Ainakaan kaikkien muiden elämää kilot eivät määrittele, ja surullista, jos sinulla oli niin.
Mitä vit? Tee mitä haluat mutta älä tyrkytä sitä muille.
Vierailija kirjoitti:
Muutin ruokavalioni terveelliseksi, puolet annoksesta aina kasviksia ja vihanneksia.pienensin myös annoksia. Nyt liikakilot on olleet poissa jo 7 vuotta.
Minä tein viisaammin, en koskaan lihottanut itseäni, olisit sinäkin päässyt helpommalla jos olisit osannut ajoissa hillitä mässäilyäsi.
Ruokaa ei voi säilöä etukäteen. Ei ole tilaa eikä ruoka säily valmistettuna kahta vuorokautta pidempään. Myöskään jos ihmistä ei ole konstruktiona olemassa tollsinen tekeminen ei onnistu vuodesta toiseen
Vauva.fi-sivustolla tehdään järjestelmätestausta tiistaina 9.9. klo 7.00–8.00. Testauksen aikana sivusto toimii normaalisti, mutta keskusteluihin voi lähettää viestejä vain kirjautuneena. Viestejä voi silti lukea ilman kirjautumista. Jos sinulla ei ole vielä tunnusta, voit luoda sen helposti ja maksutta. Pahoittelemme tilapäistä muutosta palvelussa.