Liikunnalla, oikealla ruokavaliolla ja itsekurilla ihan kaikki voivat muuttaa oman elämänsä parempaan
Ei ole olemassakaan mitään vaivoja mitkä estävät tämän tapahtumista. Ei ole olemassakaan mitään pilleriä mikä muuttaa ihmisen elämäntavat ja ajattelun.
Nää on kaikki ihmisen korvien välissä tapahtuvia asioita.
Selkeet tavat toimia. Jos syömisen kanssa on ongelmia, tehkää mealpreppausta. Nyt sunnuntaina esim on aikaa tehdä ja suunnitella koko ensiviikon syömiset. Tehkää ne valmiiksi jääkaappiin tai pakkaseen. Sieltä on helppo ottaa terveellistä ruokaa joka päivä. Ei tarvi mennä hakemaan mitään kun kaikki hyvä on jo valmiina.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vtuttaa kaikki tuollaiset preppaa viikonloppuna kaikki viikon rruoat. Elän päivän kerrallaan.
Niin, preppaa viikoksi eteenpäin kätsysti annospakkauksiin!
Aika harva ruoka säilyy hyvänänmakuisena viikon, tai edes jonkinlaisessa syömäkunnossa. Jo salaatitkin menee huonoksi muutamassa päivässä.
Pystyisitkö antamaan liikuntaohjeita mulle? Jalat halvaantuneet ja käsissä lihasheikkous. Kiitos jo etukäteen.
Hyödytön ohje tuo ap:n ohje kuitenkin on ollut omalla kohdallani.
Aloin lihoa melkein 15 vuotta sitten ja olen nyt 25 kiloa ylipainoinen. Laihduttanut olen toki vuosien varrella lukemattomat kerrat ja harrastan vaihtelevasti liikuntaakin, mutta kilot pysyvät.
Fiksusta syömisestä ja liikunnasta ei ole hyötyä jos niitä ei saa syystä tai toisesta tehtyä johdonmukaisesti pidempiä aikoja. Meal prepping sopisi minulle hyvin, mutta sen joutuisi joku muu kyllä tekemään puolestani ja koska asun yksin, ketään muuta ei ole.
Itsekuri on varmaan hieno asia, ehkä ap seuraavaksi antaa tarkat ja konkreettiset ohjeet siitä miten sitä saa enemmän? (sori sarkasmi)
Addiktio-ongelmat ovatkin sitten oma lukuna niin kuin joku ketjussa sanoi, ne tekevät asiasta entistä kinkkisemmän. Niiden kanssa ei riitä että sanoo itselleen että lakkaapa olemasta addikti.
Eli hyvät ohjenuorat niille onnekkaille joilla on hyvä elämäntilanne ja jaksamista riittämiin.
Itse kuulisin mieluummin kokemuksia niiltä, jotka ovat joutuneet kamppailemaan paino-ongelmien kanssa pidempään ja ovat sitten saaneet asian kuntoon. Miksi painosi alkoi nousta, minkä asioiden kanssa kamppailit,mistä käytännön asioista oli eniten hyötyä ajatusmaailman muuttamisessa/ itse laihtumisessa ja elämänmuutoksen tekemisessä? Kuinka kauan prosessi vei aikaa?
Tiedän että osalla ihmisistä laihtuminen on suhteellisen simppeli prosessi, mutta luulen että on paljon samassa tilanteessa olevia ihmisiä jotka hyötyisivät enemmän tällaisesta tuesta.
Olit siis sairas, kun otit lääkettä (liikuntaa) ja paranit.
Miten terve ihminen paranee tuolla lääkkeellä, kun hän on jo terve?