Miksi jotkut miehet tarkkailevat ja arvostelevat vieraiden naisten ulkonäköä?
Osaako joku kertoa? Minä en ikinä katso muita ihmisiä arvostellen ulkonäköä enkä juurikaan kiinnitä muutenkaan ulkonäköön huomiota, ellei siinä ole jotain aivan poikkeuksellista. Mutta ilmeisesti tuollaisia ihmisiä on paljonkin olemassa.
Ajatella. Aina sitä oppii vanhanakin uutta. Luulisi, että ventovieraan asiat eivät kiinnosta.
Kommentit (143)
Siis haukkuvat esim. perheen kesken jonkun naisen ulkonäköä, vai?
Jos mies on yhtään fiksu, niin ei yleensäkään arvostele kenenkään ulkonäköä!
Kun ei ole omaa naista, niin pakko katsoa vieraita naisia.
hyvä jos haukkuvat, ei naisten tarvi aina voimaantua kehuilla. kusi vaan nousee päähän ja on noussukin monella.
Tiedän muutaman tuollaisen miehen ja eivät ole kovinkaan älykkäitä yksilöitä. Harrastavat oikein kaveriporukassa naureskelua
Vierailija kirjoitti:
Olen älykäs suorastaan ja arvostelen naisten ulkonäköä, koska se kiinnostaa minua
Mun mies arvostelee muiden ulkonäköä, mutta tunnustan että itsekin teen sitä. Jos on joku räväkkä, tatuoitu, shokkivärjätty mimmi sonninrenkaalla nenässään saatetaan molemmat kommentoida tai jos joku nainen näyttää ihan joltain dominalta tms. Mies tosin pitää minua kauniina niin ehkä siksi kommentoi rumia ihmisiä
Vierailija kirjoitti:
Siis haukkuvat esim. perheen kesken jonkun naisen ulkonäköä, vai?
En ole tuollaisia tavannut, joten en tiedä haukkuvatko perheenkin kesken. Mutta täällä tuollaisia ketjuja on päivittäin. Ap
salaa mietin, että minkäköhänlainen pinppi
Vierailija kirjoitti:
Mun mies arvostelee muiden ulkonäköä, mutta tunnustan että itsekin teen sitä. Jos on joku räväkkä, tatuoitu, shokkivärjätty mimmi sonninrenkaalla nenässään saatetaan molemmat kommentoida tai jos joku nainen näyttää ihan joltain dominalta tms. Mies tosin pitää minua kauniina niin ehkä siksi kommentoi rumia ihmisiä
Miksi? Ap
Ja naisethan eivät tuota ikinä tee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen älykäs suorastaan ja arvostelen naisten ulkonäköä, koska se kiinnostaa minua
Mitä järkeä siinä on?Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja naisethan eivät tuota ikinä tee
Johan tässä yksi kertoi tekevänsä, mutta enimmäkseen täällä on noita miesten ketjuja aiheesta. Ap
Lähikaupan kassalla on töissä kaunis nuori nainen jolla on terhakat tissit. Siinä on silmäniloa kauppareissulla.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostatte idiooteilta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä siinä on?Ap
Mitä järkeä on missään ihmisen kiinnostuksen kohteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Ap
Koska jonkun ulkomuoto ihmetyttää tai tuntuu oudolta/epämiellyttävältä.
Toisaalta saatan sanoa myös, että onpa kaunis nainen! Tai miehelleni; tossa on hyvä perseinen nainen jne. Eli kehun myös
Yleensä toisten ulkonäköä arvostelevat ovat vajaaälysiä. En ikinä voisi seurustella miehen kanssa joka haukkuisi muiden ulkonäköä.
Yleensä sellaisia, joiden omassa ulkonäössä ei ole kehumista.