Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

6pack näkyviin nelikymppisenä

Vierailija
17.03.2024 |

Olen äimistynyt, en itseäni juurikaan katsele peilistä ilman vaatteita, mutta salilla huomasin että vatsalihakset paistaa ohuen paidan läpi. Eikös tän pitänyt olla jotakuinkin mahdotonta, että saa paikallisesti rasvaa poltettua?? Reisissä ja takapuolessa nimittäin rasvaa on reilusti.

Mutta tosiaan näin reilu nelikymppisenä olen yhtäkkiä saanut täysin litteän vatsan ja vatsalihakset näkyviin. Syytä en ihan ymmärrä, kiloja olen pudottanut n. 3, olen ollut normaalipainossa aina mutten erityisen hoikka koskaan. Vatsalihaksia olen tehnyt ja lenkkeillyt paljon sekä kävellen että juosten. Mutta niin olen tehnyt nuorempanakin eikä vatsa ole aiemmin näin litistynyt. Syksyllä kyllä lenkkeilin todella paljon ja salilla pyöritin painovannetta, onko siinä selitys?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihaläski

Vierailija
2/2 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko muut onnistuneet ja miten?? Olis kiva tietää syy, jos vaikka tää tulee joskus puheeksi jonkun kanssa, niin ei mulla ole mitään selitystä tälle onnistumiselle. Ruokavalioni on ihan normaali kotiruoka, ruisleipä, rahkat jne. Herkkuja harvakseltaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla