Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jouduitko kouluaikoinasi koskaan syömään väkisin ruokaa, mistä et pitänyt?

Vierailija
17.01.2007 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiani en pakota, eikä heitä saa muutkaan pakottaa.

Vierailija
2/12 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sen päivän jälkeen maksaa syönyt, hyh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle pakkosyötettiin pinaattikeittöa ja yhä pelkkä ajatuskin siitä saa minut melkein kyökkimään!

Vierailija
4/12 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin maksakastike. Jouduitko syömään kastikkeen kahden luokkakaverisi kanssa opettajan valvoessa? Muut oppilaat olivat jo onnekkaasti selvinneet tilanteesta.

Vierailija
5/12 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä keittäjät annostelivat ruuat ja minä olin aina syönyt isoja annoksia, olen aina ollut hyvä syömään. Keittäjä huuteli nimeäni ja puheli kunnon annoksesta ennenkuin ehdin edes avata suutani (kiitos, pieni annos). Siispä sain ison kukkura annoksen perunamuusia ja maksakastiketta.

Opettaja seisoi takanani napsutellen kengänkärkeään kun valvoi että syön. Itkin ja sanoin etten ole koskaan ennen jättänyt ruokaa, mutta nyt olisi pakko, en todellakaan pidä maksasta.

Kaiken söin, itkin ja söin. Mutta enpä syö enää, ainoa asia mitä en todellakaan syö.

t:3

Vierailija
6/12 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meillä keittäjät annostelivat ruuat ja minä olin aina syönyt isoja annoksia, olen aina ollut hyvä syömään. Keittäjä huuteli nimeäni ja puheli kunnon annoksesta ennenkuin ehdin edes avata suutani (kiitos, pieni annos). Siispä sain ison kukkura annoksen perunamuusia ja maksakastiketta.

Opettaja seisoi takanani napsutellen kengänkärkeään kun valvoi että syön. Itkin ja sanoin etten ole koskaan ennen jättänyt ruokaa, mutta nyt olisi pakko, en todellakaan pidä maksasta.

Kaiken söin, itkin ja söin. Mutta enpä syö enää, ainoa asia mitä en todellakaan syö.

t:3

Mutta kohtalotovereitahan me kuitenkin olemme :)

Ja minä en muuten maksaa vieläkään syö.

Vierailija
7/12 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan pakko niellä, itkeä, yökkiä, kun muut oli jo tunnilla ja jouduin keittäjien niskaan puuskuttaessa sen nielemään... Huh. Lanttu kammottaa edelleen, vaikka olen 29v ja kasvissyöjä ollut 15v..

Edelleenkään en tajua, miksi ateriaan leivän/näkkileivän tilalta kuuluvaa LANTTUSUPIKASTA olisi kenenkään pakko syödä?!?!

Vierailija
8/12 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on mykysoppa ja lanttusupikas?

Mä vihasin chili con carnea. Joku antoi sille nimeksi matoja ja kärpäsen munia ja siitäkös minun mielikuvitukseni sai siivet.

Vierailija
9/12 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenkaan siitä ruuasta, mutta kun oli pakko syödä, niin nypin kaikki rusinat riviksi lautasen reunoille, että sain sen edes jotenkuten alas, opettaja muisti aina maksalaatikkopäivänä vinoilla jo etukäteen, että " koristeletko taas lautasen" Arvatkaa kuka istui aina viimeisenä silloin syömässä, kun kestihän se tarkistaa, ettei yhtään rusinaa jää.

Nykyään Saarioisten maksalaatikko menee hyvin, muut merkit ei.

Vierailija
10/12 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä oli tarjolla joskus 80-luvulla jonain Breshnevin merkkipäivänä (vai kuoliko se silloin, en muista) ja mua yököttää ajatus tuosta keitosta vieläkin, vaikka en edes muista mitä siinä oli!!

Näin jälkikäteen ajateltuna en kyllä tajua mikä merkitys jollain Neuvostoliiton poliitikolla oli suomalaisten lasten kouluruokaan joskus 1980-luvulla...??!!

Vierailija
11/12 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- maitoon tehtyä sekasienikastiketta, ja silloin vannoin, että ikinä en enää sieniä syö, enkä ole syönyt, hajukin laukaisee oksenusrefleksin

- mustia viinimarjoja, mehu menee, kiisseli menee, marja menee kaikissa muissa moudoissaan paitsi itse marjana. Yrjöttää, kun näänkin niitä kikkareita.

Eli tästä johtuen: kaikkea pitää meillä maistaa, mutta pakko ei ole syödä lautasta tyhjäksi, jos on uusia makuja. Ja saman säännön olen ilmoittanut poikien pkotiinkin. Jos pakottaa pitää, minä hoidan sen sitten mielummin itse.

Vierailija
12/12 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei pakotettu syömään. Siellä jäi syömättä tilliliha ja kaikki kalaruuat, en voi sietää hajuakaan.

Tarhassa pakottivat syömään viiliä. täti istui vieressä ja valvoi. Minä itkin ja söin. Julmaa. En syö vieläkään viiliä.