S-kauppa löi suklaat lukittuun kaappiin
Fazer ja muut nostivat hallituksen sittemmin peruutetun makeisveroaikeen avulla suklaan hinnat pilviin, niin että niistä tuli jalokiviin verrattavissa olevia rikollisten himoamia kohteita
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9a10dc90-5d3b-48cf-ac1a-f1b742597823
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sen verran laiska, etten osta mitään näitä "pyydä myyjä avaamaan" juttuja. Käyn muualla ennemmin.
M43
Varsinkin kun kaupoissa ei paljon henkilökuntaa ole
Kalasatama ei ole alueena sellainen, jossa todellakaan asuis köyhät. Eli köyhiä ei tästä suuntauksesta kannata syyttää. Kyllä ne on ne lähialueiden nistitnm jotka sieltä varastaa makeaa aineiden aiheuttamaan makeannälkään.
Vierailija kirjoitti:
Kalasatama ei ole alueena sellainen, jossa todellakaan asuis köyhät. Eli köyhiä ei tästä suuntauksesta kannata syyttää. Kyllä ne on ne lähialueiden nistitnm jotka sieltä varastaa makeaa aineiden aiheuttamaan makeannälkään.
Täh, eikös kalasatama justiin ole köyhien nistien aluetta? Ihan jatkuvasti siellä on jotain ongelmia ja muutenkin tullut kuva, että ei varmasti varoissaan olevia yhtään kiinnosta. Ainahan se on ollut tuollainen, joskus reilu vuosikymmen sitten tuli siitä vielä ohi lenkkeiltyä ja ihan hirveää aluetta.
En ole kyllä suklaiden lukitsemiseen vielä kaupoissa törmännyt, mutta en liikukaan noilla nistihuudeilla ghetoissa. Siinä sijainnissa varmasti se todellinen syy, eikä suklaan ylihinnoittelussa.
Hallitus, hallitus, hallitus!!
Pakko varastaa suklaata!!
Ne siirtyvät varastamaan sitten muuta? Eikö voisi antaa nuorille rahaa kotona ja muille omat.
Nytkin on suklaat K supermarketeissa neljä levyä kympillä.
Vartiointia on tehostettava. Lisää kameroita ja hälytystarroja, vahtivuoroihin triplasti vartioita. Ei sovi, että kallis suklaa murenee rikollisten huonosti hoidetuissa hampaissa. Normi asiakaskunta kuittaa sen rosvoilun muihin tuotteisiin lisäytyvillä hinnan nousuilla. Sapettaa ja natkuttaa sellainen.
Metrolla liikkuvat pummit näitä varastelee. Ennen Espoon lätiset alueet olivat rahallisia, sitten kun länsimetro alkoi kulkemaan, niin kaikki pummit tulivat tänne häiriköimään ja varastelemaan.
Osaako joku viisas ketroa miksi esim. naudanlihassa on hälyttimet muttei possun? 😁
Iltalehti vakoilee ja myy tietojasi nettikäyttäytymisesi perusteella. Omalla vastuulla, heidän evästeitään et saa pois itse.
Vierailija kirjoitti:
Osaako joku viisas ketroa miksi esim. naudanlihassa on hälyttimet muttei possun? 😁
"Jätä se sika" -lausunto on tulkittu väärin?
Jätän ostamatta, myyjää en etsi.
Menköön hävikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vartiointia on tehostettava. Lisää kameroita ja hälytystarroja, vahtivuoroihin triplasti vartioita. Ei sovi, että kallis suklaa murenee rikollisten huonosti hoidetuissa hampaissa. Normi asiakaskunta kuittaa sen rosvoilun muihin tuotteisiin lisäytyvillä hinnan nousuilla. Sapettaa ja natkuttaa sellainen.
Onneksi nuo mainitsemasi toimenpiteet eivät maksa mitään eivätkä näy hinnoissa
Taitaa jäädä suklaat kaappiin kun ketään ei jaksa pyytää myyjää.
Vierailija kirjoitti:
rikkaatko niissä kaupungin vuokrataloissa ja vuokratornitalossa asuu?
Vierailija kirjoitti:
Lihassa hälyttimiä? Tuleeko niitä helposti nieltyä?
Onnea Helsinki, tarvitte vartijat jopa Lidleissä.
Tässä kaupungissa ei tarvi tuotteita lukita.
Vierailija kirjoitti:
En käy kommunistien S-ryhmässä.
Ai kommunistien? Katso keitä siellä s-ryhmän hallituksessa on. 😂
Mä olen sen verran laiska, etten osta mitään näitä "pyydä myyjä avaamaan" juttuja. Käyn muualla ennemmin.
M43