Luettele tähän ammatteja joita ei tarvita.
Kommentit (104)
Oudot myyjät jotka pitävät turhia myyntitilaisuuksia verkostomarkkinoinnin tapaan. Luulisi että ihmiset ostavat verkosta vaikka terveystyynyn tai joku lokerikkonouto. Perustulokin kuulostaa paremmalta kuin loputon pakkomyynti kaikelle, ihmettelen kuka menee niihin tilaisuuksiin.
EK:n toimitusjohtaja, pyöveli...eikun nehän onkin sama asia.
Pörssikeinottelija, veronkiertojuristi, isin yrityksen hallitushommat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taiteilijat
Voi kuinka synkkä maailma olisi ilman taiteilijoita!
Samaa mieltä. Tekoälyllä ei tule koskaan olemaan "juttua".
Vierailija kirjoitti:
Tubettajat, uskonnon opettajat, taiteiljiat ja urheilijat jotka eivät pysty elättämään itseään.
Kuka sitä uskontoa sitten opettaisi?
Jokaisen kannattaa kyllä selvittää itselleen luottamusmiehen ja työsuojeluvaltuutetun ero. Päätoimisia luottoja esimerkiksi on todella harvassa, saati työsuojeluvaltuutettuja. Terveisin työsuojeluvaltuutettu, korvaus palkan päälle 60€/kk.
Pääasia että tekee töitä ja mahdollisimman paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taiteilijat
Kuunteletko musiikkia, luetko kirjoja, katseletko elokuvia? Näihin kaikkiin tarvitaan taiteiljoita.
Hmm, tapailin yhtä tanssijaa ja se teki sitä taidettaan noin 10h/vko ja lopun aikaa nukkui, juhli ja pelasi. Sai aina silloin tällöin apurahan, teki jonkun projektin tai yksittäisen esutyksen silloin tällöin rennolla otteella ja muut ajat sitten työttömyyskorvauksilla.
Tajuan, että taide vaatii tietyt olosuhteet, mut jotenkin toi vaikutti niin löysäilyltä että muutti mun suhtautumista taiteilijoihin kyllä.
Ammatti kokit,tutkijat,asianajajat,asiantuntijat........jono on niin pitkä että en jaksa kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas. Tiedän joitakin.
En ole koskaan nähnyt työpaikkailmoitusta, jossa haetaan luottamusmiestä tai tytyösuojeluvaltuutettua.
Mutta palkkaa ne nostavat.
Joo, siitä omasta ammatistaan, ei luottamusmiestoimesta.
Mä olin aikani kokoonpanijana ja oli 10% ajasta töitä. Se oli melkoisen turhaa touhua. Toki ne härvelit oli tärkeää saada valmiiksi, mutta porukkaa ois tarvinnut huomattavasti vähemmän kuin mitä oli.
Kaikki teidän kirjoittamat ovat jokseenkkn edes tarpeellisia, mutta
KOMPOSTINTARKASTAJA on kyllä täysin turha. Sääntö-Suomen kukkanen.
Kaikki hyvinvointialueen hommat missä ne akat eivät ole oikeissa töissä. Siis tee omilla räpylöillään käytännön töitä eli hoida ja tutki asiakkaita ja potilaita.
Esimerkki jenkki, uhrit sai korvauksen kymmenen miljoonaa,asian ajajan palkkio summasta kolme ja puoli miljoonaa,mitä kertoo näistä loiseläjistä?Mulla on oma mielipide ..kuula nuppiin ja heti.
Sukupuolten moninaisuuden tutkija.
Teurastajat. Ilmankin lihaa pärjää.
Lakimiehiä tarvitaan paljon entistä vähemmän, AI tulee hoitamaan caset.
Turkistarhaaja, teurastaja, someinfluensseri
Persraiskaaja ja hevoskuiskaaja.