Luettele tähän ammatteja joita ei tarvita.
Kommentit (104)
Helsingin kaupungin koordinaattorit, ne ovat leikkityöpaikkoja.
TE virkailija-sossu, kuulustelusossut (asiaton), TE-kurssittajat, TE-infotyypit, puhelinmyyjä, suuhygienisti joka sorkkii lian kovaa tai nalkuttaa, labratyöntekijä joka ei osaa ottaa papaa kuin gyne vaan satuttaa naisia. Huonot taloyhtiön huollon miehet, se joka aina soheltaa ja menee pieleen - sitä ei millään saada pois sieltä, tulee aina uudelleen. Vaivaa asukasta liikaa muutenkin, kun pitää mennä katsomaan hänen luentoa aiheesta. Sellaiset "ammattilaiset" joista on enemmän haittaa kuin että se toimisi.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on valtavasti ammatteja jotka voisi kieltää.
Heistä voisi tehdä vaikka hoitajia.rakentajia, siivoojia ym tarpeellisia ihmisiä.
Taiteilijat, urheilijat, huuhaa konsultit ym ym..
No sä oot kyllä suomalainen kun haluat KIELTÄÄ
Huo*at, taiteilijoista suurin osa, puhelinmyyjät, johtajien johtajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luottamusmies.
Ei ole ammatti.
Onpas. Tiedän joitakin.
Maanviljelijä.
Ruokaa saa kaupasta, miksi jonkun pitäisi viljellä sitä?
Mikä vaan ammatti millä elättää itsensä ilman että tarvitsee käyttää yhteiskunnan tukia ja ilman että riistää muita on ehdottoman tarpeellinen.
Personal shopperit, siis mitkä lie stailaajat
Politiikkaan liittyvistä hommista 90 % turhia.
Vierailija kirjoitti:
vahtimestari
Näihin olen törmännyt lähinnä terveysasemilla, ja minulle heistä on ollut apua uudessa paikassa seikkaillessani. Ja näin sote aikaan sitä joutuu seikkailemaan välillä kaukana kotoakin. Eräs operaatio tehtiin minulle Raaseporissa, vaikka asun Espoossa.
Tubettajat, uskonnon opettajat, taiteiljiat ja urheilijat jotka eivät pysty elättämään itseään.
Julkinen puhuja:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4552b697-6cc9-4801-984f-962cffecc…
Tekoäly käytössä ja sisältö nolla. Olisi oikeasti sama laittaa sitten äänisyntetisaattori puhumaan ex-poliitikon sijaan niin ei tarvitsisi maksaa palkkioitakaan.
Vierailija kirjoitti:
Taiteilijat
Kuunteletko musiikkia, luetko kirjoja, katseletko elokuvia? Näihin kaikkiin tarvitaan taiteiljoita.
Suomessa on valtavasti ammatteja jotka voisi kieltää.
Heistä voisi tehdä vaikka hoitajia.rakentajia, siivoojia ym tarpeellisia ihmisiä.
Taiteilijat, urheilijat, huuhaa konsultit ym ym..