Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko nykyinen kumppanisi sinulle "sielunkumppani"?

Vierailija
16.03.2024 |

Vai muuten vain juuri sopiva? Itse ikuisena romantikkona olen aina haaveillut kohtaavani jonkun aivan erityisen ihmisen, vielä ei ole kukaan kuitenkaan kolahtanut ihan totaalisesti. Seurustelen kuitenkin ja ihan tyytyväinen olen. Silti joskus huomaan, että haave jostain vielä paljon "suuremmasta" rakkaudesta kaihertaa minua.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ongelmasi on vaihtaminen. Rakkaus on tahdon asia. Minulla on nainen, jota rakastan, koska haluan

m41

Sielunkumppanin rakastaminen ei ole tahdonasia, epäsopivan kumppanin sen sijaan on.

Ei elämä ole yhtä vaaleanpunaista höttöä. Paljon on omasta tahdosta kiinni. 

-ohis

Vierailija
22/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kukakin sielunkumppanuudeksi määrittelee. Nykyinen kumppanini on s3ksuaalis3sti täydellinen match, suhteemme on tantrinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ehdottomasti! Kolmas suhde elämässäni ja ensimmäisen kerran tunnen sellasta ehdotonta tervettä rakkautta ja kaikinpuolin juuri sellainen sielunkumppani fiilis. On aivan ihana tunne ja sellainen syvä kiitollisuus tästä. Ettei aivan liian hyvin asiat olis, hänellä ei ole lapsia ja voi olla että joskus tulevaisuudessa tämä erottaa meidät sitten. Minä siis häntä vähän vanhempi 3 lapsen äiti 

N46

Kuinka voi olla vasta kolmas suhde tuon ikäisenä? Olitko ku lli karu sellissa 35-ikävuoteen asti jonka jälkeen vasta aloitit seurustelemaan vakavasti?

Tässä taas tyylipuhdas osoitus siitä kuinka pariutuminen on suuri mysteeri pariutumiskelvottomille ihmisille.

On oikeasti outoa, että lapset tehdään jonkun muun kanssa kuin

Voihan se vaikuttaa oudolta. Moni voi jälkiviisaana sitä sitten miettiä. Kaikella on tarkoituksensa kuitenkin. Myös sillä, että minä olin sen väärän kanssa piiiitkään ja lapset tuli tehtyä, ensimmäinen ehkäisystä huolimatta ja ajattelin, että kyllä tämä tästä vielä helpottaa, kuten mies lupaili. 

Mutta jos en olisi tuota polkua kulkenut, en olisi osannut arvostaa sitä todellista sielunkumppania. Se kun ei aina ole 100% täydellinen, vaan voi olla myös joku, jonka ulkonäköön et kiinnittäisi kadulla koskaan huomiota tai jonka hylkäisit, kun sillä ei olekaan täydellinen väline jalkojensa välissä. Nuorena olisi saanut heipat, kun olisit metsästänyt sitä täydellisyyttä. Ainakin minulle olisi käynyt näin. Nyt olen oppinut arvostamaan sitä mieletöntä yhteyttä, rakkautta ja harmoniaa eli sielunkumppania, koska elin liitossa, jossa sitä ei ollut ollenkaan.

Vierailija
24/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ongelmasi on vaihtaminen. Rakkaus on tahdon asia. Minulla on nainen, jota rakastan, koska haluan

m41

Sielunkumppanin rakastaminen ei ole tahdonasia, epäsopivan kumppanin sen sijaan on.

-ohis

Sanoo todellakin se, joka ei ole sitä loputonta höttöä kokenut.  Tai joka on hankala ihminen parisuhteessa tai kokenut vain hankalia ihmisiä.

Vierailija
25/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole valitettavasti. Tai ehkä voisi olla, jos hän avautuisi enemmän ja saisimme syvemmän yhteyden. Mäkin haaveilen oikeasta rakkaudesta, jossa voisi olla oma itsensä ja silti rakastettu ja arvostettu.

-nelikymppinen

Mikset puhu hänelle tästä? Ei mitään synny, jos ei jaa ajatuksiaan.

Vierailija
26/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Hänessä on kaikkea mitä haluan ja on ihanaa olla suhteessa ns.vapaa. Muiden huomio ei kiinnosta pätkääkään, ei tarvitse siis etsiä mitään tai olla mitään enempää vailla. Hän riittää. Tuntuu myös, että suhteemme myötä ymmärrän paremmin itseäni ja vaikka joskus taas joutuisin olemaan yksin, niin se ei haittaa. Olen kokenut jo parhaan.

Entisessä pitkässä suhteessani minulla oli ainainen tunne, että jotain puuttuu ja että suhde ei ole tarpeeksi. Vaikka yritin kieltää sitä itseltäni, niin olin imarreltu ja tyytyväinen muiden miesten huomiosta. En tietenkään pettänyt. Nuoruuttani en ymmärtänyt pistää suhdetta poikki ajoissa, vaan homma jatkui ihan liian monta vuotta.

Vierailija
27/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m41

-ohis

Se, että valitsee itselleen sopivan kumppanin, ei sellaisen jota on päätettävä haluta, on ihan normaali asia. Ei mitään vaaleanpunaista höttöä.

Vierailija
28/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, ap, siis MIKÄ?

Vierailija
29/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m41

-ohis

Se, että valitsee itselleen sopivan kumppanin, ei sellaisen jota on päätettävä haluta, on ihan normaali asia. Ei mitään vaaleanpunaista höttöä.

Juurikin näin. Ei se ole silloin sielunkumppani, jos on niin vaikeaa välillä, että pitää ihan hampaat irvessä vaan päättää tai tahtoa rakastaa siitäkin huolimatta. Sielunkumppanin kanssa ei vain tule vastaan sellaisia ongelmia, vaan rakkaus vain on aina rauhassa läsnä. Ei se satua ole, että jonkun kanssa vain on helppoa.

Vierailija
30/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kumppania kun en ole kelvannut kellekkään 10 vuoteen. 

Kurjaa on.

N51

Vierailija
31/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m41

-ohis

Sanoo todellakin se, joka ei ole sitä loputonta höttöä kokenut.  Tai joka on hankala ihminen parisuhteessa tai kokenut vain hankalia ihmisiä.

Tai se joka ymmärtää, että elämä ei ole Harlekin romaani. 

Vierailija
32/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m41

-ohis

Minkä ikäisenä teit valinnan ja kuinka pitkään olette olleet yhdessä? 

Vierailija
33/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole valitettavasti. Tai ehkä voisi olla, jos hän avautuisi enemmän ja saisimme syvemmän yhteyden. Mäkin haaveilen oikeasta rakkaudesta, jossa voisi olla oma itsensä ja silti rakastettu ja arvostettu.

-nelikymppinen

Koska en koe voivani olla oma itseni tässä suhteessa.

Vierailija
34/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m41

Rakkautta ei voi valita eikä pakottaa. Jos täytyy se ei ole rakkautta vaan jotain ihan muuta.

Vierailija
35/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-nelikymppinen

Koska en koe voivani olla oma itseni tässä suhteessa.

Miksi et? Miksi olet hänen kanssa?

Vierailija
36/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo sielunkumppani. Ihan hyvä mies, johon ajanmyötä sex innostus laantunut, mutta ihan hyvä suhde kuitenkin. Ei salamoita, ei yletöntä sielujen sympatiaa..perus menoa.

Vierailija
37/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko sielunkumppanuuteen. Rakastua ja rakastaa voi, vaikka ei oltaisi sielunkumppaneita, jos muuten toinen tuntuu oikealta itselle. Ihminen voi tuntua itselle oikealta, vaikka hän olisi epätäydellinen eikä ymmärtäisi tunteita, joita itse kokee.

Vierailija
38/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on <3 

Vierailija
39/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap Rakkaus on tahdon asia. Minulla on nainen, jota rakastan, koska haluan

m41

Tämä ei ole mielipide. Se on fakta ja täysin siitä riippumatta mitä mieltä minä siitä olen. Nämä ns. romantikot on halujensa uhreja ja satuttavat sen takia myös muita. 

Olen aika varma, että tämä tyyppi ei ole vielä koskaan ollut oikeasti rakastunut...

Vierailija
40/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on paljonkin ihmisiä jotka eivät koskaan kohtaa sitä suurta rakkautta, uskoisin että jopa suurin osa. Seilaavat suhteesta toiseen ja aina kuvittelevat tunnetta rakkaudeksi, vaikka todellisuudessa eivät ole koskaan kokeneet sitä.