Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttääkö muita se, ettei vanhemmat ihmiset ymmärrä sitä, että nykyään monet elävät yksin

Vierailija
16.03.2024 |

Itse en ole koskaan elämässäni kohdannut naista, joka olisi riittävän siedettävä ja saisi myös vastakaikua. 

En käy baareissa juurikaan enkä yöelämässä. Baareissa kaikki ovat tiukasti omissa porukoissaan. Ei sinne ulkopuolisia kaivata. Kavereita on, mutta he asuvat eri puolilla maata ja maailmaakin. Näemme ehkä kerran vuodessa.

Työelämässä olen julkisella sektorilla, jossa keski-ikä korkea eikä tarvitse työpaikkaromanssista haaveilla.

Tinderini kumisee tyhjyyttään ja kaikki suomi24 treffit yms on vuosia sitten todettu hyödyttömiksi.

Pääosin olen hyväksynyt tilanteen. Rahani käytän omiin harrastuksiin jne. 

Mutta pahinta tuossa on se, ettei vanhat miehet tunnu tajuavan ja ymmärtävän tätä tilannetta. He elävät henkisesti vielä jotain 80-lukua, eivätkä ymmärrä nykymaailmasta tuon taivaallista. En vain oikein halua heille kovin suoraankaan kertoa asioita. Varmasti joku epäilee homoksi, mutta siinähän epäilevät. Karvaiset miehet eivät kiinnosta. 

Liikuntaa harrastan 4-10 kertaa viikossa enkä ole mikään läskisami, vaikka ylimääräistä onkin. Mutta on myös lihasta ja kestävyyskuntoa.

M38

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla