Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nykyinen kumppanisi sinulle "sielunkumppani"?

Vierailija
16.03.2024 |

Vai muuten vain juuri sopiva? Itse ikuisena romantikkona olen aina haaveillut kohtaavani jonkun aivan erityisen ihmisen, vielä ei ole kukaan kuitenkaan kolahtanut ihan totaalisesti. Seurustelen kuitenkin ja ihan tyytyväinen olen. Silti joskus huomaan, että haave jostain vielä paljon "suuremmasta" rakkaudesta kaihertaa minua.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
2/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sielunkumppanilla on e-kupit, nykyisellä b-kupit eli ei ole

Vierailija
4/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ehdottomasti! Kolmas suhde elämässäni ja ensimmäisen kerran tunnen sellasta ehdotonta tervettä rakkautta ja kaikinpuolin juuri sellainen sielunkumppani fiilis. On aivan ihana tunne ja sellainen syvä kiitollisuus tästä. Ettei aivan liian hyvin asiat olis, hänellä ei ole lapsia ja voi olla että joskus tulevaisuudessa tämä erottaa meidät sitten. Minä siis häntä vähän vanhempi 3 lapsen äiti 

N46

Vierailija
5/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mutta hän tykkää nuolla toisen miehen mällit pimpistäni joten näillä mennään 🤗

Vierailija
6/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ongelmasi on vaihtaminen. Rakkaus on tahdon asia. Minulla on nainen, jota rakastan, koska haluan

m41

Vierailija
7/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ongelmasi on vaihtaminen. Rakkaus on tahdon asia. Minulla on nainen, jota rakastan, koska haluan

m41

Sielunkumppanin rakastaminen ei ole tahdonasia, epäsopivan kumppanin sen sijaan on.

Vierailija
8/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole valitettavasti. Tai ehkä voisi olla, jos hän avautuisi enemmän ja saisimme syvemmän yhteyden. Mäkin haaveilen oikeasta rakkaudesta, jossa voisi olla oma itsensä ja silti rakastettu ja arvostettu.

-nelikymppinen

Vierailija
9/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ehdottomasti! Kolmas suhde elämässäni ja ensimmäisen kerran tunnen sellasta ehdotonta tervettä rakkautta ja kaikinpuolin juuri sellainen sielunkumppani fiilis. On aivan ihana tunne ja sellainen syvä kiitollisuus tästä. Ettei aivan liian hyvin asiat olis, hänellä ei ole lapsia ja voi olla että joskus tulevaisuudessa tämä erottaa meidät sitten. Minä siis häntä vähän vanhempi 3 lapsen äiti 

N46

Kuinka voi olla vasta kolmas suhde tuon ikäisenä? Olitko ku lli karu sellissa 35-ikävuoteen asti jonka jälkeen vasta aloitit seurustelemaan vakavasti?

Vierailija
10/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46

Kuinka voi olla vasta kolmas suhde tuon ikäisenä? Olitko ku lli karu sellissa 35-ikävuoteen asti jonka jälkeen vasta aloitit seurustelemaan vakavasti?

Tässä taas tyylipuhdas osoitus siitä kuinka pariutuminen on suuri mysteeri pariutumiskelvottomille ihmisille.

Vierailija
11/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46

Tässä taas tyylipuhdas osoitus siitä kuinka pariutuminen on suuri mysteeri pariutumiskelvottomille ihmisille.

Eikä ole. Ei vain ole tapana huo rata koska arvostan itseäni 🤗

Vierailija
12/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. 

Vierailija
13/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varma siitä monta vuotta. Sitten se homma loppui, kun olinkin ilmeisesti elänyt ihan omissa kuvitelmissani, että hän tuntisi samoin. En siis enää uskalla luottaa fiiliksiini tuossa asiassa. 

Tai ehkä kävi se timeline split. Huvikseni ajattelin, että meni varmaan poikki, kun minun oli tarkoitus olla henkisemmän ihmisen kanssa. Naurahdin koko ajatukselle. Ja sitten sellainen henkilö otti yllättäen yhteyttä. En edelleenkään uskalla ajatella mitään, mutta ehkä universumi on järjestämässä tässä asioita. Oli niin todella outo tapahtumasarja taas.

Vierailija
14/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistään sielunkumppanista en tiedä, mutta rakkaus on suuri. Paljon syvempi kuin aikaisemmassa 20 vuoden suhteessa. 

Vierailija
15/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mutta hän tykkää nuolla toisen miehen mällit pimpistäni joten näillä mennään 🤗

Onko miehesi kenties persu ja tämä toinen mies musta?

Vierailija
16/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin voi tehdä mitä haluaa ;)

Vierailija
17/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteisen suhdesyklin mukaan olen mennyt eli ensimmäinen oli nuoruuden rakkaus ja vajaan vuosikymmenen suhde. Kävi klassinen erilleen kasvaminen. Toinen rakkaus tuntui sitten todelliselta sielunkumppanilta, mutta se alkoi noin vuoden jälkeen muuttumaan huikeasta intohimosta molemminpuoliseksi kärsimysnäytelmäksi. Kiire ei ole ollut suhteeseen tuon jälkeen, mutta seuraava lienee sitten se oikea sielunkumppani. Noin ainakin haluan uskoa. Väleissä on toki ollut kevyempiä ihmiskontakteja, mutta minään rakkaustarinoina niitä ei ole oikein voinut nähdä missään vaiheessa, vaikka jotain yritystä onkin ollut. 

Terveisin

Hörhömies

Vierailija
18/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap Rakkaus on tahdon asia. Minulla on nainen, jota rakastan, koska haluan

m41

Tämä ei ole mielipide. Se on fakta ja täysin siitä riippumatta mitä mieltä minä siitä olen. Nämä ns. romantikot on halujensa uhreja ja satuttavat sen takia myös muita. 

Vierailija
19/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap Rakkaus on tahdon asia. Minulla on nainen, jota rakastan, koska haluan

m41

Tämä ei ole mielipide. Se on fakta ja täysin siitä riippumatta mitä mieltä minä siitä olen. Nämä ns. romantikot on halujensa uhreja ja satuttavat sen takia myös muita. 

Sielunkumppanin kanssa rakkaus ja yhteys on aina niin syvää, ettei sitä kukaan tai mikään muu saa muuttumaan. Sellaiseen suhteeseen ei tule mitään sellaista ahdistusta, mikä ketään veisi vieraisiin pöytiin. Siinä ei tarvitse pakottaa rakkautta tai tehdä töitä sen eteen. Se vain on ja ilmentää itseään juuri oikealla tavalla aina, ei vain alkuhuumassa.

Jos et ole kokenut sitä, et ole ollut sielunkumppanin kanssa.

Vierailija
20/42 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46

On oikeasti outoa, että lapset tehdään jonkun muun kanssa kuin todellisen rakkauden. Äitini on tällainen isääs en koskaan rakastanut tyyppi, isä taas rakasti äitiä.

Tällainen valinta etäännyttää lapset äidistä tehokkaasti. Lapset nähdään lähinnä vanhemman terapeuttina, jolle voi kaataa kaikki ongelmansa.

-ohis