Tapasin tosi kivan miehen ja hän on innoissaan minusta. Mutta en tunne mitään fyysistä vetovoimaa
Voiko tilanne joskus muuttua?
Hän on oikeasti tosi mukava, älykäs, kohtelias ja kaikkea. Ei ole pahan näköinen, on siisti, pukeutuu hyvin.
Mutta ei, en voi kuvitellakaan mitään fyysistä kontaktia hänen kanssaan.
Jos tämä olisi pelkkää biologiaa, eihän hänenkään silloin kuuluisi olla kiinnostunut musta.
Kommentit (71)
Et siis ole koskaan aiemmin kuullut yksipuolisista tunteista. Aivan. Ovat niin hirveän harvinaisia. Mm. stalkkerit ja väkisin pakottajat.
Vierailija kirjoitti:
Taas naisten ongelmia nuo vetovoimakemiat. Miehelle ei olisi mikään ongelma ryhtyä parisuhteeseen ilman tunteita.
M37
Kyllä varmaan. Mietipä joku mielestäsi mahdollisimman epäviehättävä nainen, jota hädin tuskin edes tunnistat naiseksi. Alkaisit suhteeseen jättäytyäksesi pois vapailta markkinoilta. Tottahan toki.
Ei se muutu. Meillä mies ei halunnut mitään kontaktia minuun. Minä kaunis ja hoikka, mies ruma ja lihava.
Vierailija kirjoitti:
Ei se muutu. Meillä mies ei halunnut mitään kontaktia minuun. Minä kaunis ja hoikka, mies ruma ja lihava.
Hoikka ja kaunis nainen ruman ja lihavan miehen kanssa? Jepjep, tämä varmasti tapahtui oikeasti :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuttu tilanne kun vain toinen on kiinnostunut
Tähän kiteytyy koko parisuhdehistoriani.
Mitä tarkoitat? Ai että aina vain toinen ollut kiinnostunut?
Kyllä, kiinnostun harvoin ja mies on paljastunut varatuksi tai muuten vain antanut merkkejä, jotka olen virhetulkinnut kiinnostukseksi eikä sitten ole halunnutkaan mitään. Minusta itsestäni on kiinnostunut toki myös joskus joku, mutta en ole kokenut heitä millään lailla kiinnostaviksi. Näin se joillakin naisillakin menee. Olen oudon näköinen introvertti, joka ei käy juuri missään. En sentään neitsyt ole, vaan yksi mies jaksoi esittää kiinnostunutta muutaman kuukauden ajan, jolloin oli seksiä. Olisi tietenkin halunnut jatkaa pelkkää seksisuhdetta, mutta itseäni ei sellainen kiinnosta, vaan olen aina halunnut parisuhteen. En jaksa uskoa koko asiaan enää 40+ ikäisenä. Samapa tuo.
Vierailija kirjoitti:
Ap tottunut komeisiin ja karismaattisiin mutta tunteettomiin jänniksiin, jotka vetävät kylmää-kuumaa-linjaa.
Terveisin äärimmäisen epävarma ja katkera mies, joka pitää jokaista torjuntaa uhkana. Ihan sama keneen se kohdistuu.
Vierailija kirjoitti:
Taas naisten ongelmia nuo vetovoimakemiat. Miehelle ei olisi mikään ongelma ryhtyä parisuhteeseen ilman tunteita.
M37
Ja se jos mikä on ongelma. Miehen ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tottunut komeisiin ja karismaattisiin mutta tunteettomiin jänniksiin, jotka vetävät kylmää-kuumaa-linjaa.
Näin on ihan oikeasti. Tiedostan asian ja haluaisin päästä eroon. Voiko se ajatus vaikuttaa niin kovasti myös fyysiseen vetovoimaan?
Ap
Voi. Hermostosi on virittäytynyt tietyllä tavalla. Kun saat sen muuttumaan, pystyt tuntemaan fyysistä vetoa myös sellaiseen mieheen, joka on aidosti kiinnostunut sinusta ja kohtelee sinua hyvin.
Miksi vastaat trollille?
Äkkiä naimisiin niin olet normaali suomalainen aviovaimo jonka kanssa aviomies ei voi harrastaa seksiä koska hääkakku hävitti halut!!!
Kuuma-kylmä käsittely estää miettimästä toisen sopivuutta, kun keskityt miellyttämään toista, jotta kelpaisit toiselle. Pelailijoiden kanssa ei rakenneta tervettä suhdetta.
Älä nyt vaan mukavaan mieheen tutustu. Kirjoita sille viesti että on olet liian mukava ja ihannemiehesi mutta tykkäät enemmän pahis miehistä jotka juo viinaa ja pettävät naista.