Tapasin tosi kivan miehen ja hän on innoissaan minusta. Mutta en tunne mitään fyysistä vetovoimaa
Voiko tilanne joskus muuttua?
Hän on oikeasti tosi mukava, älykäs, kohtelias ja kaikkea. Ei ole pahan näköinen, on siisti, pukeutuu hyvin.
Mutta ei, en voi kuvitellakaan mitään fyysistä kontaktia hänen kanssaan.
Jos tämä olisi pelkkää biologiaa, eihän hänenkään silloin kuuluisi olla kiinnostunut musta.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Taas naisten ongelmia nuo vetovoimakemiat. Miehelle ei olisi mikään ongelma ryhtyä parisuhteeseen ilman tunteita.
M37
Ja tämä on mielestäsi hyvä ominaisuus miehessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tuntee vetovoimaa vain jännämiesten kanssa jotka pahoinpitelee naisia. Mukava mies ei vaan kelpaa naisille niin se on. Miehen pitää kohdella naista huonosti ja niin nainen tuntee vetovoimaa miestä kohtaan.
Enpä ole koskaan ollut väkivaltaisen kanssa, mutta jotenkin tunteeni ovat voimakkaammat kun mies on vuorotellen läheinen ja etäinen. Tiedän ettei ole mitään järkeä ja haluaisin siitä eroon
Ap
Tämä on juurikin siitä, mistä täälläkin usein puhutaan, mutta alapeukutetaan heti. Kiltit, hyvinkäyttäytyvät miehen kaikki varmasti haluaa, mutta sellaisten kanssa ei ole sitten kemiaa.
Ei pidä yleistää. Mä olin viimeksi treffeillä sellaisen kanssa ja yllätyin itsekin että pidin miestä hottina, vaikka ei vastannut käytöksensä puolesta ollenkaan mun tavallista tyyppiä. Sellainen herrasmies. Tässä tapauksessa se oli vaan sitten se mies joka ei tuntenut kemiaa, eli ilmeisesti mulle sopii kuitenkin paremmin se mun tavallinen miestyyppi :D
Apn mies on joku sekonarsku kuitenkin, koska roikkuu kiinni noin kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tuntee vetovoimaa vain jännämiesten kanssa jotka pahoinpitelee naisia. Mukava mies ei vaan kelpaa naisille niin se on. Miehen pitää kohdella naista huonosti ja niin nainen tuntee vetovoimaa miestä kohtaan.
Enpä ole koskaan ollut väkivaltaisen kanssa, mutta jotenkin tunteeni ovat voimakkaammat kun mies on vuorotellen läheinen ja etäinen. Tiedän ettei ole mitään järkeä ja haluaisin siitä eroon
Ap
Tämä on juurikin siitä, mistä täälläkin usein puhutaan, mutta alapeukutetaan heti. Kiltit, hyvinkäyttäytyvät miehen kaikki varmasti haluaa, mutta sellaisten kanssa ei ole sitten kemiaa.
Kiltit ja hyvin käyttäytyvät miehet eivät käytännössä koskaan ole hyvännäköisiä.
Mielummin minä otan miehen joka on komea ja sytyttää minut seksuaalisesti mutta ei välttämättä ole kovin kiltti, kuin miehen joka on kiltti mutta joka ei sytytä minua ulkonäkönsä puolesta.
Viestiteltiin ja juteltiin puhelimessa monta kertaa ennen tapaamista. Olin kiinnostunut, mutta livenä ei sitten kiinnostanut yhtään vaikka vastasi mielikuvia eikä ole mitään selkeää syytä miksi ei.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mene ap hoitoon.
Mitäs hoitoa suosittelet?
Ap
tuttu tilanne kun vain toinen on kiinnostunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene ap hoitoon.
Ap
Solidaarisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene ap hoitoon.
Ap
Solidaarisuutta.
Eli pitäiskö solidaarisuudesta olla vaikkei kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Tähän kiteytyy koko parisuhdehistoriani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän kiteytyy koko parisuhdehistoriani.
Mitä tarkoitat? Ai että aina vain toinen ollut kiinnostunut?
Vierailija kirjoitti:
Luota primitiivisen vaistoosi. Jos halaus ällöttää niin ei se siitä tule muuttumaan paremmaksi.
Juuri näin. Luota primitiiviseen vaistoosi ja jatka jännien, etäisten miesten panokaverina olemista.
Taas naiset jännien miesten perässä.
Kiltit miehet joutaa kaverivyöhykkeelle.
Tässä on nyt esillä se todellinen syy naisten pánomiesongelmaan,
naiset eivät itse kelpuuta kunnollisia miehiä.
"Jos tämä olisi pelkkää biologiaa, eihän hänenkään silloin kuuluisi olla kiinnostunut musta."
Voi kuule, sehän on 90% tapauksissa maailmassa näin, että mies kokee vetovoimaa naiseen mutta nainen ei mieheen.
Totta kai miehen kuuluu sinusta olla kiinnostunut! Ja onkin. Ei tuo ole mitään kahden kauppaa, jossa joko kumpikin kokee vetovoimaa tai ei kumpikaan.
Oletko koskaan kuullut naisen miespuolisista ystävistä, ihan platonisista? Jälkimmäisiä ei oikeasti ole olemassakaan, naisten miespuoliset ystävät haluavat jokainen naisen pöksyihin, ihan jokainen. He keikkuvat "friend zonella" vaikka vuosia, "ystävinä", toivoen että naisen mielipide joskus muuttuisi ja syntyisi fyysinen (pari)suhde.
Tämän takia jos parisuhteessa oleva nainen haluaa viettää aikaa miespuolisten ystäviensä kanssa, niin puolison on syytäkin tuntea tervettä mustasukkaisuutta koska hän miehenä tietää itsekin, mistä on kyse.
Mutta tee miehelle palvelus ja katkaise tapailu heti, ja kerro ystävällisesti, että et koe häntä kohtaan samoin. Älä tylytä, mutta ole rehellinen äläkä valehtele, että esim. olet rakastunut toiseen, koska silloin mies jää odotustilaan ja jää odottamaan, että jos vaikka eroaisit toisesta kumppanista jolloin hän voi taas yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Taas naiset jännien miesten perässä.
Kiltit miehet joutaa kaverivyöhykkeelle.
Tässä on nyt esillä se todellinen syy naisten pánomiesongelmaan,
naiset eivät itse kelpuuta kunnollisia miehiä.
Kiltti, mutta ei-komea mies joutaa kaverivyökkeelle. Mutta jos mies on sekä kiltti että komea, niin ihan mielelläni ottaisin hänet parisuhteeseen. Harmi vaan että kiltit harvemmin on komeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kiltit ja hyvin käyttäytyvät miehet eivät käytännössä koskaan ole hyvännäköisiä.
Mie
Juha Valjakkala oli nuorena hyvännäköinen, samoin Michael Maria Pentholm. Kuulemma Jammu-setäkin. Komeita, mutta eivät kovin kilttejä. Siitä vain samankaltaisesta seurasta valitsemaan, sytyttävät ja ovat kuumia ennen Alibiin päätymistään. Tai ennen kuin sinä päädyt Alibiin ja iltapäivälehtien kansiin uusimpana kuuman kundin uhrina.
Samaan aikaan naapurustossa ihan tavallisen näköiset miehet kasvattavat tavallisessa parisuhteessa lapsiaan rauhassa ja viettävät yhdessä vuosikymmeniä tavallista, viihtyisää ja onnellista elämää johon kuuluu luultavasti tasainen, molempia puolia tyydyttävä keskivertoseksi 1-2 kertaa viikossa.
Eikös näitä ole kaikilla naisilla ollut? Ei vain tunnu vetovoimaa, vaikka olisi miten sopiva mies. En usko, että vetovoimaa kehittyy myöhemminkään, se on oma kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Eikös näitä ole kaikilla naisilla ollut? Ei vain tunnu vetovoimaa, vaikka olisi miten sopiva mies. En usko, että vetovoimaa kehittyy myöhemminkään, se on oma kokemus.
Tätä mä just pelkään. Että koskaan ei tule tilannetta että kaikki olis hyvin
Ap