Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syöttekö koskaan maustamattoman rahkapurkin yhdellä menolla kokonaan?

Vierailija
16.03.2024 |

Itse tykkään syödä iltaisin.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, rahka.purkki ja tölkki ananas, siinä vasta makuelämys. Noita näkee meillä töissä nuorten aikuisten välipalana, kun eivät paremmastakaan tiedä. Hapanta rahkaa ja metallille maistuvaa hedelmää. Että sellasta sitten.

Mä syön just näin. Joskus pilkon vielä banaania sekaan. Ihan terveellinen ja hyvänmakuinen snack, en tiedä mitä "parempaa" mun pitäisi sit välipalaksi syödä.

Tuoretta ananasta

Vierailija
22/22 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, rahka.purkki ja tölkki ananas, siinä vasta makuelämys. Noita näkee meillä töissä nuorten aikuisten välipalana, kun eivät paremmastakaan tiedä. Hapanta rahkaa ja metallille maistuvaa hedelmää. Että sellasta sitten.

Mä syön just näin. Joskus pilkon vielä banaania sekaan. Ihan terveellinen ja hyvänmakuinen snack, en tiedä mitä "parempaa" mun pitäisi sit välipalaksi syödä.

Tuoretta ananasta

Näh. Tuoreessa ananaksessa ei ole sitä mehua sen rahkan sekaan niin paljon. Toiseksi, tuore ananas alkaa nopeasti polttelemaan suussa kun siinä on niitä hajottavia entsyymejä.. Kolmanneksi, sen kuorimisessa on hirveä duuni ja mä haluan välipalani nopeasti ja helposti. 

Purkkiananaksissa on kyllä eroja. Del Monte ja Dole on ihan ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla