Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ole yksi tai kaksi kertaa, kun meille on soitettu uusista lakanoista, joista tulee oireita. Kun kysymye, onko ne pesty, vastaus on...

Vierailija
16.03.2024 |

Ei ole yksi tai kaksi kertaa, kun meille (allergialiittoon) on soitettu uusista lakanoista, joista tulee oireita. Kun kysymme, onko ne pesty, vastaus on että "aijaa, pitääkö nämä pestä"?

Miten kukaan edes pystyy käyttämään pesemättä? Nehän haiseekin hirveälle! 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä!?

Vierailija
2/7 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno tarina siskoseni. Sinut tunnistaa siitä, että otsikossa ja viestikentässä on sama teksti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh eipä tulisi mieleen ilman käyttöönottopesua käyttää oikeastaan mitään tekstiilejä ellei lue että käyttöönottopesu on tehty / sitä ei tarvita (esim. monet luomuvillatuotteet). On kyllä niin voimakkaita kemikaaleja valmistuksessa.

Vierailija
4/7 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaat on hul luja!

Vierailija
5/7 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin ensimmäistä kertaa yötä uuden miesystäväni luona hän oli ostanut uudet lakanat ja pedannut ne sänkyyn suoraan paketista. Huomasin tietysti heti mutta en halunnut sanoa asiasta ja pilata tunnelmaa. No kyllä niillä yksi yö meni.

Nyt ollaan oltu yhdessä 24 vuotta ja juu kaikki uudet vuodevaatteet pestään ennen ensimmäistä käyttöä. 🙂

Vierailija
6/7 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno tarina siskoseni. Sinut tunnistaa siitä, että otsikossa ja viestikentässä on sama teksti.

Ihan sama kenen sisko, mutta puhuu asiaa. Joka paketissa lukee, että pestävä ennen käyttöä ja haisevat tunkalle.

Minulla on tuttu, joka vetää alelaarista poimitut, jokaisen penkojan likasormin käpälöimät pikkarit jalkaan.

Vuosikaudet sitten kun olin kaverin kanssa uikkariostoksilla, tämä sovitteli ilman alkkareita, jotta näkee miten hyvältä "todellisuudessa" näyttää.

Vierailija
7/7 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pesuun vaan. Usein tekstiilit on käsitelty jollain homeenestoaineella kun merikonteissa tulee. Tai kankaat tehtaalla likaisia/pölyisiä.