Tein juuri voikkarin leipomosta ostetusta kauraleivästä. Päälle laitoin kermajuustoa, naudanleikkelettä, salaatinlehden, kurkkua ja tomaatt
Rupes tässä nauttiessa hieman säälitteleen köyhät kun tuskin on varaa noihin päällisiin.
Kommentit (45)
Otsikko oli hyvä mutta loppu pelkkää kuraa. Sun voileipäsi ei ole mikään varauden merkki. Tuollaisen tekee köyhäkin.
Kermajuusto on mautonta. Luulisi rahalla saavan parempaakin juustoa.
Kiva että olet huomannutet leipomosta saa B laatua halvemmalla säkillisen.
Meiltä lähti leipomo joten itse pitää leivät tehdä.
Leikkeleitä ei ole ostettu vuosiin. Ja jos ostaisin nauta on aika tylsä tylsän makuisen kermaklöntin, kurkun ja nahistuneen salaatinlehden kanssa.
Köyhäksi on mennyt kun levitteeseen ei ollut varaa.
Leipomosta saa halvalla leipää ! No sun voikussa on 400kaloria. Minä olen leivätön ja syön kasvista Tällä hetkellä, 11 kiloa tippunut. Liikun ja sitä rataa. Hyvää iltaa kaikille. Saatko jotain kiksejä jos joku on rahaton? Katsotko nälkää näkeviä lapsia kun syöt herkkuja?
😂 vai ihan leikkelettä leivän päällä 😂 tänäänkö oli vammaistuen maksupäivä? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole varaa leipomoissa käydä. Lidlistä ostetaan sitä halpaa. Jotain halpaa levitettä ja juustoa.
Leipomossa leivät maksavat yleensä ihan saman verran kuin Lidlissäkin.
Jos on leipomon tehtaanmyymälä niin saa vielä halvemmalla :D
Vierailija kirjoitti:
Kermajuusto on halvempaa kuin Emmental. Kotimainen-merkkiä saa joskus 250 grammaa eurolla tarjouksesta.
Tätä laitoin, ei taida ihan emmental maksaa näin paljon.
Kermajuusto, 400g
9,50€
Heikkilän Juustolan täyteläinen kermajuusto.
Ostin tänään leipomosta 20 sämpylää eurolla. Kyllä oli kallista :D
Meillä oli kotitekoista valkosipilupatonkia. Menee ihan siltään. Eikä ole kallista.
On kyllä varsin vaikeaa ymmärtää ap:n leuhkimista asialla jossa ei ole mitään perustetta leuhkimiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kermajuusto on halvempaa kuin Emmental. Kotimainen-merkkiä saa joskus 250 grammaa eurolla tarjouksesta.
Tätä laitoin, ei taida ihan emmental maksaa näin paljon.
Kermajuusto, 400g
9,50€Heikkilän Juustolan täyteläinen kermajuusto.
Valio Mustaleiman kilohinta on 27,55€ eli on paljon kalliimpaa kuin tuo sinun halpisjuustosi.
Tuoko on sinun elämässäsi juhlava voileipä? Normaalille ihmiselle arkinen asia.
Napostelin pari naudanleikkelettä vielä pikkusuolaiseksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Napostelin pari naudanleikkelettä vielä pikkusuolaiseksi.
Ap
Läskit napostelee!
Juustoa ja naudanlihaa hyiiiii!!!
Mulla on naudan sisäfilettä huomiseksi ruuaksi. Ei ole tarvetta mitään leipää puputtaa.
Namskis. Kyllä kelpaa olla hyvätuloinen Kokoomuslainen 👍
Vierailija kirjoitti:
Ap on hauska
Pelkkä tyhmä provoilija, ei mitään muuta.