Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku ollut koskaan niin vihainen huutonet-kauppakumppanille, että tekisi mieli mennä oven taakse kysymään mikä mättää??

Vierailija
17.01.2007 |

Aaargh.. minä olen juuri nyt. Tyyppi vitkutteli viikkotolkulla, lopulta sovittiin tapaaminen ja teki oharit.. älyttömiä tekosyitä toisensa perään. sitten laittoi vielä palautteessaan kaiken minun syykseni ja valehteli ihan suoraan. eipä tämä nyt maailmaa kaatava asia ole, mutta raivostuttaa se silti, ei voi mitään!!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voinut väittää toisen negaa kostoksi ja saada ylläpito poistamaan sen? Kumpi kerkes siis eka?

Eiköhän se riitä, että omiin palautteisiin laitat selityksen vastapuolen palautteelle ja kylmän rauhallista tekstiä. Se teksti on tarkoitettu muiden kuin vastapuolenkin luettavaksi. Kirjoittaessasi sitä ajattele vaikka minua, tuntematonta ostajaa, joka on juuri bongannut jonkin mielenkiintoisen tavaran, jota olet myymässä ja kurkistan palautteitasi...

Ja sitten unohda koko tyyppi ! Nokka eteenpäin ja menoksi. Jos sait ekan negan niin tervetuloa meidän tavallisten kuolevaisten joukkoon. Todennäköisyys saada nega kasvaa palautesaldon myötä. Ennemmin tai myöhemmin törmäät johonkin törppöön huutiksessa. Se osui sinun kohdallesi nyt sitten.

Onnea huutonet -touhuillesi jatkossa!

Vierailija
2/2 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa, se oli eka negani. suututtaa kun en mielestäni ollut sitä ansainnut.

itseasiassa minä laitoin kauppakumppanille ensin negan, mutta enpä taida jaksaa alkaa sen enempää kättä vääntämään. vastaan tosiaan vain asiallisesti ja se siitä. vaikka tekisi mieli haukku ko. tyyppi aivan täysin. tiedän kyllä, että se kuulostaisi todella lapselliselta!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla