Olen 49v ja tajusin, etten saa enää ketä tahansa miestä
Huomasin tässä eräänä päivänä tuntevani hurjaa seksuaalista vetoa erästä miestä kohtaan (olin hänen asiakkaanaan erikoisliikkeessä). Olen ollut aviomieheni kanssa 19v eikä ole tullut tällaista tilannetta eteen, mutta nyt tajusin, että vaikka olisin vapaa vokottelemaan muita miehiä, niin ei niitä kyllä enää näillä kilometreillä tosta vaan oteta. Kyllä oli erilaista 20-30 -vuotiaana, sain kaikki joita halusin. Pieni harmistus kyllä tuli.
Ko. mies oli omaa ikäluokkaani, tai saattoi olla vähän nuorempikin. Kyseessä ei ollut sinänsä ulkonäöstä kiinnostuminen vaan kokonaisuudesta. Oli vaan jotenkin kuuma pakkaus. Ei varmasti ajatellut minusta samoin (olin aika räjähtäneessä koti-lookissani).
Kommentit (63)
Olisitko siis lähtenyt hänen kanssaan pikaisella sessiolle erikoisliikkeen takahuoneessa jos hän olisi ehdoittanut
Vierailija kirjoitti:
Olisitko siis lähtenyt hänen kanssaan pikaisella sessiolle erikoisliikkeen takahuoneessa jos hän olisi ehdoittanut
Ehkä - ja ihan varmasti jos en olisi onnellisesti naimisissa.
Sellaista hauskaa mun elämä nuorempana oli. :-)
Jos mua joku näin 5-kymppisenä harmittaa nuoruuden tekemättä jättämisistä on just se, että irtoseksiä olis pitänyt harrastaa paljon enemmän ja sit olis pitänyt matkustaa paljon enemmän kun se oli vielä helppoa ja edullista (en todellakaan osaa enää lähteä mihinkään extempore ilman matkatavaroita, valitsen lentoyhtiöt ja -yhteydet tarkkaan ja vaadin majoituksilta huomattavasti enemmän laatua).
Vierailija kirjoitti:
Millainen erikoisliike?oisko jotain tarjouksia siellä?
En kerro, mutta olisin ostanut tyypiltä ihan mitä tahansa.
Irtoseksi oli kyllä parasta silloin kun oli vielä kroppa, mitä esitellä.
Njääh. Itse olisin aina _ja edelleenkin_ saanut just niitä joita kaikki muut tuntuu kuolaavan, mutta tuollaiset miehet ei kiinnosta vieläkään. Onneksi en ole ikinä tuntenut vetoa reilusti nuorempiinkaan miehiin vaikka moni nainen tuntuukin näin +40-vuotiaana julistavan kuinka max 30-vuotias mies on ihan paras.
Kuulostaa aivan yhtä kipeältä kuin vastaavan ikäisten miesten haaveilut reilusti nuoremmasta naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Ettei olisi jokin musteella tuhertaja tai klitorislävistäjä.
Vierailija kirjoitti:
Jos mua joku näin 5-kymppisenä harmittaa nuoruuden tekemättä jättämisistä on just se, että irtoseksiä olis pitänyt harrastaa paljon enemmän ja sit olis pitänyt matkustaa paljon enemmän kun se oli vielä helppoa ja edullista (en todellakaan osaa enää lähteä mihinkään extempore ilman matkatavaroita, valitsen lentoyhtiöt ja -yhteydet tarkkaan ja vaadin majoituksilta huomattavasti enemmän laatua).
Sanopa muuta!
Ei mitään kadu niin paljon kuin elämätöntä elämää.
Onneksi ei ole tuollaisia ongelmia. Mieheni on upea ja muut miehet eivät ole silmissäni seksuaalisia olentoja. Ei voisi vähempää kiinnostaa, kuka mies pudottaisi housunsa pyynnöstäni.
Vierailija kirjoitti:
Njääh. Itse olisin aina _ja edelleenkin_ saanut just niitä joita kaikki muut tuntuu kuolaavan, mutta tuollaiset miehet ei kiinnosta vieläkään. Onneksi en ole ikinä tuntenut vetoa reilusti nuorempiinkaan miehiin vaikka moni nainen tuntuukin näin +40-vuotiaana julistavan kuinka max 30-vuotias mies on ihan paras.
Kuulostaa aivan yhtä kipeältä kuin vastaavan ikäisten miesten haaveilut reilusti nuoremmasta naisesta.
...sillä erolla, että vanhoilla tädeillä ei ole ainakaan mitään mahdollisuuksia käyttää minkäänlaista s::::aalista v::ivaltaa alle 30-vuotiaita salskeita miehiä kohtaan (jos siis yllättävää kourimista ei lasketa).
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ole tuollaisia ongelmia. Mieheni on upea ja muut miehet eivät ole silmissäni seksuaalisia olentoja. Ei voisi vähempää kiinnostaa, kuka mies pudottaisi housunsa pyynnöstäni.
Ei minullakaan ole ollut tällaista ongelmaa ennen ja nyt se tuli ihan puun takaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minullakaan ole ollut tällaista ongelmaa ennen ja nyt se tuli ihan puun takaa!
tai siis sieltä pano- eiku takahuoneesta-
Sinun ikäiset naiset flittailee aika avoimesti. Eihän se voinut tietää oletko edes tosissasi vai pelaatko jotain testipeliä. Vaikka menisit uudestaan sinne niin sitä vain naurattaisi.
No kyllä olis pikkasen erilaista joutua vapaille markkinoille nyt 50+ kuin silloin 20+. Toki vastakkaisesta sukupuolestakin on suurin hohto kuihtunut.
Mulle kävi ehkä vähän päinvastoin. Mä en nuorena saanut ketään. Tai no sain mä yhden: perustin perheen ekan miehen kanssa jolle kelpasin. Kai mun piti sitten kehittää luonnetta koska (väistämättömän, no miettikää noista lähtökohdista...) eron jälkeen huomasin olevani todella haluttua seuraa.
En väitä että saisin kenet tahansa mutta kyllä mulla nyt toisella kierroksella on kaikilla mittareilla aivan ylivoimainen mies.
Kannattaa nauttia nuorena vaihtelusta. Vanhemmalla iällä ihmisen oletetaan olevan kiinnostuneempi muista asioista kuin paneskelusta ympäriinsä. Se on aika keskenkasvuista.
Toista se on meillä miehillä jotka saamme nuoria naisia ja tyttöjä! T: M65+
Vierailija kirjoitti:
Irtoseksi oli kyllä parasta silloin kun oli vielä kroppa, mitä esitellä.
Voi sitä vieläkin vaikka kroppa ei ole kunnossa.