Olen 49v ja tajusin, etten saa enää ketä tahansa miestä
Huomasin tässä eräänä päivänä tuntevani hurjaa seksuaalista vetoa erästä miestä kohtaan (olin hänen asiakkaanaan erikoisliikkeessä). Olen ollut aviomieheni kanssa 19v eikä ole tullut tällaista tilannetta eteen, mutta nyt tajusin, että vaikka olisin vapaa vokottelemaan muita miehiä, niin ei niitä kyllä enää näillä kilometreillä tosta vaan oteta. Kyllä oli erilaista 20-30 -vuotiaana, sain kaikki joita halusin. Pieni harmistus kyllä tuli.
Ko. mies oli omaa ikäluokkaani, tai saattoi olla vähän nuorempikin. Kyseessä ei ollut sinänsä ulkonäöstä kiinnostuminen vaan kokonaisuudesta. Oli vaan jotenkin kuuma pakkaus. Ei varmasti ajatellut minusta samoin (olin aika räjähtäneessä koti-lookissani).
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 42 enkä ole koskaan halunnut ketä tahansa miestä.
Kenen tahansa haluaminen ja kenen tahansa saaminen on kyllä kaksi täysin eri asiaa.
On toki. Mitta mitä mä tekisin miehellä, jonka saan, mutta jota en halua.
Sinun pitää siis vain elää toivossa, että ne miehet joita haluat antavat sinulle sääliseksiä.
Näin se vaan menee..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen tahansa haluaminen ja kenen tahansa saaminen on kyllä kaksi täysin eri asiaa.
Sinun pitää siis vain elää toivossa, että ne miehet joita haluat antavat sinulle sääliseksiä.
Näin se vaan menee..
Ei tarvitse, voitin kumppanilotossa täysosuman.
Vierailija kirjoitti:
Asetelma kun ois toisinpäin voin kuvitella mitä kiukkua täällä olisi
Just näin.
Itse olen vasta 46 v ja jos uskaltaisin täällä tunnustaa, että viimeisen 5 vuoden aikana olen harrastanut seksiä vain 25-36 ikäisten naisten kanssa niin minuthan kivitettäisiin, joten en myönnä mitään. Mutta Miksi valitsisin siis jonkun ikälopun neljä-viiskymppisen mummon kun parempaakin on tarjolla yllinkyllin?
Miten osa ottaa tämän tosissaan? Tuon selkeämpää miehen tekstiä ei olekaan tai sitten kyse on homosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näin.
Itse olen vasta 46 v ja jos uskaltaisin täällä tunnustaa, että viimeisen 5 vuoden aikana olen harrastanut seksiä vain 25-36 ikäisten naisten kanssa niin minuthan kivitettäisiin, joten en myönnä mitään. Mutta Miksi valitsisin siis jonkun ikälopun neljä-viiskymppisen mummon kun parempaakin on tarjolla yllinkyllin?
Yksikään neljä-viiskymppinen nainen ei menetä kaltaisessasi mitään. Yleensä ottaenkaan yksikään nainen ei menetä mitään miehessä joka ei häntä halua. Hassua miten sellainen itsestäänselvyys on joillekin niin hankala ymmärtää.
Siis miehethän tekee tarpeensa ihan mihin vain saatavilla olevaan helppoon reikään, eikä ole niin väliä kenessä se on.
No et ole koskaan ollut tilanteessa että olisit saanut kenet tahansa. Sellaista naista ei ole olemassa joka saisi kenet tahansa eikä sellaista miestä joka saisi kenet naisen tahansa. Mua ei saa kukaan jo sen takia koska en halua naista. Viihdyn paremmin yksin.
Vierailija kirjoitti:
No et ole koskaan ollut tilanteessa että olisit saanut kenet tahansa. Sellaista naista ei ole olemassa joka saisi kenet tahansa eikä sellaista miestä joka saisi kenet naisen tahansa. Mua ei saa kukaan jo sen takia koska en halua naista. Viihdyn paremmin yksin.
Saada kenet tahansa ja saada kenet tahansa _jonka haluaa_ on kaksi eri asiaa.
Tuskin olet koskaan kyennyt saamaan "ketä tahansa miestä". Mistä edes sen tietäisit, jos olet ollut parisuhteessa, oletetusti uskollisesti, viimeiset 30 vuotta? Minä taas en ottaisi melkein ketään yli 25 v naista, vaikka olisi kuinka hyvännäköinen. Nimittäin ei tule säilymään paljon pidempään, ja hedelmällisyys on jo laskussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se vaan menee..
Ei tarvitse, voitin kumppanilotossa täysosuman.
Se on hyvä jos omasta mielestään voittaa täysosuma ja ainoa merkitys onkin sillä että itse on sitä mieltä koska kukaan ihminen ei ole täysosuma kaikkien mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näin.
Ketä kiinnostaa? Itse olen 33 v mies enkä tapaile yli 25 v naisia. Mieluummin vain 18-20 v, etenkin jos jotain vakavaa mielessä. Tee kuten haluat. Mammat saavat rauhassa kivittää ja itkeä. Tiedät mistä se kumpuaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä ole merkitystä. Se ettei kukaan saa ketä tahansa pätee molempiin eli siihen ettei saa ketä tahansa eikä saa myöskään ketä tahansa jonka haluaa
Täällä ollaan ja olen kuka tahansa. Ainoastaan en persu tai muu psykopaatti.
Mikä tuossa ongelma? Jos haluat nuorta ja komeaa tee niinkuin mekin ja anna persettä rättîpäïlle.
*Vihreät 🍀 De gröna*
*Naisjaosto*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitko siis lähtenyt hänen kanssaan pikaisella sessiolle erikoisliikkeen takahuoneessa jos hän olisi ehdoittanut
Ehkä - ja ihan varmasti jos en olisi onnellisesti naimisissa.
Sellaista hauskaa mun elämä nuorempana oli. :-)
ööö. Olet ollut 19v miehesi kanssa. Joten olet semisti pettänyt häntä suhteenne aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä ole merkitystä. Se ettei kukaan saa ketä tahansa pätee molempiin eli siihen ettei saa ketä tahansa eikä saa myöskään ketä tahansa jonka haluaa
No kun ei päde. Itsekin sain AINA sen jonka halusin. Aivan poikkeuksetta. Aihe ei enää ole itselleni ajankohtainen (sain senkin jonka olen halunnut pitää) mutta silloin kun se oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näin.
Yksikään neljä-viiskymppinen nainen ei menetä kaltaisessasi mitään. Yleensä ottaenkaan yksikään nainen ei menetä mitään miehessä joka ei häntä halua. Hassua miten sellainen itsestäänselvyys on joillekin niin hankala ymmärtää.
Totuus tulee mummon suusta. 🤗 Kyllä mummo tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näin.
Totuus tulee mummon suusta. 🤗 Kyllä mummo tietää.
Kyllä mummo tietää, mummot on viisaita. Elämä nimittäin on opettanut. Jos olet onnekas, ehkä se opettaa vielä sinuakin.
"Nää arvostelija valittaa nyt 47 vuotiaana, kun ei ikinä käynyt missään ja kotonakin on asiat huonosti. Nyt ne sitten katuu ja valittaa tuhalttua elämää."
Tässäkin on vähän sellainen ajattelumalli, että kuvitellaan että ihminen voisi tehdä toisin tai elää toisin.
Samaa esiintyy kun joku harmittelee että olisi pitänyt opiskella ahkerammin.
Tosiasiassa henkilö opiskeli persoonallaan ja kapasiteetillaan parhain päin.
Eletään vähän harhassa omien mahdollisuuksien kanssa.
Ei kukaan kiukuttele. Me kannustamme teitä!