Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 49v ja tajusin, etten saa enää ketä tahansa miestä

Vierailija
15.03.2024 |

Huomasin tässä eräänä päivänä tuntevani hurjaa seksuaalista vetoa erästä miestä kohtaan (olin hänen asiakkaanaan erikoisliikkeessä). Olen ollut aviomieheni kanssa 19v eikä ole tullut tällaista tilannetta eteen, mutta nyt tajusin, että vaikka olisin vapaa vokottelemaan muita miehiä, niin ei niitä kyllä enää näillä kilometreillä tosta vaan oteta. Kyllä oli erilaista 20-30 -vuotiaana, sain kaikki joita halusin. Pieni harmistus kyllä tuli.

Ko. mies oli omaa ikäluokkaani, tai saattoi olla vähän nuorempikin. Kyseessä ei ollut sinänsä ulkonäöstä kiinnostuminen vaan kokonaisuudesta. Oli vaan jotenkin kuuma pakkaus. Ei varmasti ajatellut minusta samoin (olin aika räjähtäneessä koti-lookissani).  

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä tuskin edes voi aavistaa unissaan

Kuka saa ja kenelle annetaan. Mut realistina sun pitäis miettiä sitä yksinolemista kun miehes kuolee pian vanhuuttaan ja jäät yksin ryppys päälle istumaan. Kun kukaan ei uskalla,eikä kehtaa sun kanssas enää vehtaa. Jos viitsit peiliin vilkasta,oot tippunut jo kelkasta. Ei kukaan sua enää taho,oot vanha sekä maho. "Olin nuorena nätti"? Mitä sitten? Nyt oot kuin mätisäkki. " Kaikki haluu mua"? Kohta haudas madot kaluu sua. Sun aikas meni jo! 

Ei pahalla, mut tahallaan.

Näin se vaan menee..

Vierailija
62/63 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ajat, ne on meneet jolloin hän

Hän istui päällä pankin

Aika rahan arvon söi mutta ränsistävän

Se näytti tavarankin..

Hmm..Mitä tuosta nyt tuumiskaan..pää ei toiminut koskaan, eikä enää toimi ruumiskaan?

Että sellasta sitten..sitä nyt on kaikenlaisia,sanoi kätilö.

Hyvää päivänjatkoa 🤗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 42 enkä ole koskaan halunnut ketä tahansa miestä.

Kenen tahansa haluaminen ja kenen tahansa saaminen on kyllä kaksi täysin eri asiaa. 

On toki. Mitta mitä mä tekisin miehellä, jonka saan, mutta jota en halua.

Sinun pitää siis vain elää toivossa, että ne miehet joita haluat antavat sinulle sääliseksiä.

Näin se vaan menee..

Ei tarvitse, voitin kumppanilotossa täysosuman.

Ja kumppani sai kolme oikein ja lisänumeron. Aina ei käy tasan onnen arpajaiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä