Pillun nuoleminen kun nainen on Todella märkä?
Mua ujostuttaa antaa miesystävän nuolla, kun mä olen oikeesti niin märkä että sitä limaa on varmaan suun täydeltä. Pelottaa että se ällöttää. Hajutonta ja mautonta se on, olen maistanut. Kokemuksia?
Kommentit (88)
Märän, tai suorastaan vuotavan, pillun nuoleminen on ihanaa. Se maistaa, kun nainen on todella kiihottunut; maku muuttuu paremmaksi, ja vuotaa enemmän ihanaa eliksiiriä.
t. mies, joka ei aikaisemmin tykännyt nuolla pillua, mutta on nykyään suorastaan koukussa siihen
Oikeanlainen pillun nuolenta on parasta mitä voi naiselle(ja itselle viimeistään sen jälkeen) tehdä. Koko nainen on sen jälkeen estoton ja valmis melkein mihin vaan jos ei jo räjähdä kirjaimellisesti naamalle lopullisesti. T:Poikamies 1real4you@gmail.com
Toihan limaisuus on ihan parasta ikinä!!!! Ei haittaa siis yhtään vaan ihan täysin päin vastoin!! Ja se tosiaan ei haise eikä maistu miltään kun korkeintaan hyvälle pillulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh. Parasta ikinä siis ihan mielettömän kiihottavaa ... Oma vaimo kastuu sillai et limaa on oikeasti poskissa asti.
Mitä hauskaa semmoisessa on. Etkö saa tyydytettyä naistasi panemalla.
Näin naisena voin kertoa että siinä missä on miehiä, joita pillun nuoleminen ällöttää, on myös niitä jotka rakastaa sitä. Omakohtaisen kokemuksen perusteella sanoisin, että ne intohimoiset pillunnuolijat ovat yleensä parempia seksin kaikilla osa-alueilla.
Miehenä voin sanoa että parasta mitä naiselle voi tehdä. Sen jälkeen nainen on valmis mihin vaan jos ei ole jo aseista riisuttu ja räjähtänyt kirjaimellisesti kasvoille. T:Poikamies
Yleensä annan kostealle pimpille kunnon kielisuudelmia ja nielen ne pìllumehut. Saa aikaan aivan uskomattoman kovan stondiksen. Ei ole väliä onko vakituinen kumppani vai yhden illan juttu.
Liukas pillu on valmis pantavaksi. Miksi vatuloit, pane sitä.
Onhan se melkoisen ällöttävää. Ehkä pyyhe vieressä voisi olla hyvä niin siihen voi enimmät pyyhkiä. Eikä hänen kai ole mikään pakko nuolla, olisi molemmilla mukavampaa varmaan niin.
Vierailija kirjoitti:
Mun pillua ei nuolla.Sitä saa runkata.
Voi minkä nautinnon menetätkään. Minäkin sanoin miehelle seurusteluaikana noin, mutta hän oli jääräpäinen ja vihdoin annoin luvan, mutta sanoin, ettei sitten ole kuukauteen asiaa pusulle. No, mies aloitti varpaista ja nousi ylemmäs ja ylemmäs. Kun han imutteli pikinirajoja molemmin puolin pimsaani aloin jo toivoa että hän siirtyi pian keskelle. No siirtyuhän hän ja imu pimpsaani oikein kunnolla, niin että imu vaikutti jokaiseen sopukkaan. Imutuksen jälkeen hän päästi paineen tasaantumaan ja alkoi sitten suullaan pumpata ilmaa minuun, sehän se sitten vasta hyvältä tuntuikin ja laajalla alueella. Anelin jo häntä lopettamaan, kun en jaksanut enää uikuttaakkaan saati sitten kiljua.. Hän lopetti ja laski päänsä alavatsalleni ja siitäkös pimsa ilostui sanomaan fläp fläp, kun ilma tuli ulos. Nyt muistin mitä olin luvan antaessani sanonut ja teppuilin itseni pusulle ja se oli kiihkeä pusu se. Tätä hoitoa saan aina kun pyydän ja joskus pyytämättä.
Myöhemmin mies tunnusti että oli antanut saman oppitunnin jo aiemmin kahdelle muulle vastaan hangoittelijalle, sanoin tuloksin.
Mitä märempi sen parempi. Ei haittaa vaikka tsunami tulee päin naamaa, päin vastoin. Pyyhe vaan lakanan suojaksi. Usea nainen on kohteliaasti toimituksen jälkeen pyyhkinyt kasvoistani pyyhkeellä enimmät roiskeet pois. Se on sitä todellista huolenpitoa. Semmosta tsunami-naista jopa haluaisin maistaa. T:Poikamies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun pillua ei nuolla.Sitä saa runkata.
Voi minkä nautinnon menetätkään. Minäkin sanoin miehelle seurusteluaikana noin, mutta hän oli jääräpäinen ja vihdoin annoin luvan, mutta sanoin, ettei sitten ole kuukauteen asiaa pusulle. No, mies aloitti varpaista ja nousi ylemmäs ja ylemmäs. Kun han imutteli pikinirajoja molemmin puolin pimsaani aloin jo toivoa että hän siirtyi pian keskelle. No siirtyuhän hän ja imu pimpsaani oikein kunnolla, niin että imu vaikutti jokaiseen sopukkaan. Imutuksen jälkeen hän päästi paineen tasaantumaan ja alkoi sitten suullaan pumpata ilmaa minuun, sehän se sitten vasta hyvältä tuntuikin ja laajalla alueella. Anelin jo häntä lopettamaan, kun en jaksanut enää uikuttaakkaan saati sitten kiljua.. Hän lopetti ja laski päänsä alavatsalleni ja siitäkös pimsa ilostui sanomaan fläp fläp, kun ilma tuli ulos. Nyt muistin mitä olin luvan antaessani sanonut
Mistä niitä tuollaisen oppitunnin antajia saa tilata, minä en ole ennen sallinut pilluani nuoltavan, mutta kyllä tuota tyyliä haluaisin kokeilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä parempi mitä märempi kaikin puolin.
Älä ota pillun nuolemista ällöävältä mieheltä missään nimessä suihin. Sano, että se ällöttää. Mistä näitä ihmeellisiä miehiä jaksaa löytyä? Pimpin maku ja tuoksu on niin tärkeä osa seksiä, että en haluaisi olla naisen kanssa joka ei antaisi nuolla itseään. Onneksi sellaista ei ole koskaan sattunut kohdalle.
No tuo nyt on vähän. Minkä sille voi, jos ällöttää nuolla. Silti pitäis vai? Ja kostoksi ei oteta suihin, vaikka tykkäisikin? Käännetääs toisinpäin. Jos nainen ei suostu anaaliin, niin älä vaan nuole sellaista naista, sano että se ällöttää. Itse tykkäisin nuolla, mutta vaimo ei halua. Ei sitten nuolla, kyllä seksiä voi harrastaa muutoinkin. Pystyn kyllä olemaan vaimon kanssa, vaikka hän ei ihan kaikesta pidä, mistä minä.
M45
Nössö. Mies tekee mitä haluaa ja jos ei oman kanssa niin sitten muiden. Itse nuolen muita halukkaita naisia ja panenkin tietysti.
Pelkkä seksuaalinen yhteensopivuus on mielestäni huono syy erota. Asiasta pitää keskustella ja tarvittaessa sallia seksi muiden kanssa. Kokemusta on. Olen ollut yli 30 vuotta naimisissa ja nykyään avoimessa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä annan kostealle pimpille kunnon kielisuudelmia ja nielen ne pìllumehut. Saa aikaan aivan uskomattoman kovan stondiksen. Ei ole väliä onko vakituinen kumppani vai yhden illan juttu.
Kostea pimppi on kyllä aivan mahtava juttu! Yleensä ensin nuolen vaimoni pimpin niin että saa räjähtävän orkun, pidän pepusta kiinni, välillä hyväilen hänen isoja rintojaan, sitten hän ottaa mut suuhun, johon melkein laukean. Laukeamisen säästän hänen sisäänsä ja kyllä tekee kutaa! Pimppu on vielä ihan märkä
M64
Vierailija kirjoitti:
Liukas pillu on valmis pantavaksi. Miksi vatuloit, pane sitä.
Just näin ajattelen naisenakin. Sitä mitään tartte nuolla, kun haluaa tavaraa, täytettä sisäänsä.
Varmaan ihanat hetket, M64! Mä kostun todella reippaasti joskus jo ajatuksista... Mieheni tykkää kyllä märästä pimpistäni! Ja tykkään itsekin hyväillä sitä
Kirsi 60
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ihanat hetket, M64! Mä kostun todella reippaasti joskus jo ajatuksista... Mieheni tykkää kyllä märästä pimpistäni! Ja tykkään itsekin hyväillä sitä
Kirsi 60
Ei liian märkä saa olla! En halua että neste valuu pitkin leukaani kaulaan asti
Minna 65
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirsi 60
Ei liian märkä saa olla! En halua että neste valuu pitkin leukaani kaulaan asti
Minna 65
Nainen nuolee naista siis. Cool! Sitä minäkin haluaisin... Kaikki märkyys kävisi😌
N49
Se ei ole ällöttävää vaan kiihottavaa.