Pillun nuoleminen kun nainen on Todella märkä?
Mua ujostuttaa antaa miesystävän nuolla, kun mä olen oikeesti niin märkä että sitä limaa on varmaan suun täydeltä. Pelottaa että se ällöttää. Hajutonta ja mautonta se on, olen maistanut. Kokemuksia?
Kommentit (88)
Itseäni ei haittaa, kunhan on kirkasta limaa, eikä sakeampaa tavaraa. Exän nuolennan jälkeen parta suorastaan valui hänen mehujaan. Myös lakanassa oli aina reilu läikkä.
Kiimaa valuva nainen on kiihottava.
Ei todellakaan ällötä, varsinkin yhdynnän jälkeen nainen on ihanan turvonnut ja märkä.
Kommentoin vielä uudestaan: kysy häneltä suoraan. Hän selvästi nauttii siitä. Kysy haluaako hän nuolla sinua myös kuukautisten aikana? Tai ole ainakin avoin asialle, jos se on sinulle ok. Kysy häneltä haluaako hän nuolla sinua tultuaan sinuun. Miehet eivät ole yksinkertaisia kapistuksia, sen enempää, kuin naisetkaan. Fiksu mies haluaa tuottaa nautintoa.
Parasta, mitä olen aikuisena oppinut seksistä, on se, että sekä partnerin että omista mielihaluista kannattaa puhua avoimesti. Olisinpa osannut tämän jo parikymppisenä. En osannut, minulta se vaati pari vuosikymmentä ja elämäni parhaan parisuhteen.
Pillun nuoleminen ihan parasta koko seksissä,kun sais kahta naista syödä ja panna kimpassa,siinä sitä fantasiaa kerrakseen.Himo nuolija .60v mies.
Nuolen orgasmin ja juoksen kakoen vessaan huutaen hyi yök! Sitten pesen puoli tuntia kasvojani ja suutani lavuaarin äärellä.
Oih, intohimoinen tapailukumppani nuolee ja vielä uudestaankin, vaikka olisi lauennut itse sisälle.
Ei sillä, otan itsekin herkun suuhun ja vaihdamme suudellessa toistemme limat.
Vähän oon vanhemmiten avautunut seksin iloihin, en ennen oikein kehdannut.
Nainen olen 53 ja huhhuh..menoa
Ps tapailukumppani myös lisää liukastetta ja nauttii hieronnasta. Mitä märempää, sen parempaa kuulemma. Pannessakin litisee, on hän kyllä villimies.
Mikään muu ei ole parempaa kuin märkä pimppi josta valuu nesteitä pyllyreikään saakka. Niitä kelpaa nuolla ennen varsinaista aktia.
Klitoriksen paikkeillahan siinä lähinnä nuollaan samalla kun pillussa on kaksi sormea tekemässä taikojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh. Parasta ikinä siis ihan mielettömän kiihottavaa ... Oma vaimo kastuu sillai et limaa on oikeasti poskissa asti.
Mitä hauskaa semmoisessa on. Etkö saa tyydytettyä naistasi panemalla.
Sä et vissiin ole saanut naista koskaan kosteaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vaimo ei anna nuolla, joten pitäisi löytää joku toinen nainen, joka antaa. Sponssiakin voisin voisin antaa vaikka jollekin vähävaraiselle yh:lle, työttömälle tai opiskelijalle.
MEspoo
Täällä löytyisi kiimapilluinen, puutteessa oleva työtön nainen PK-seudulla. Jolla pimppi kuosissa (terve ja hyvän tuoksuinen)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo ei anna nuolla, joten pitäisi löytää joku toinen nainen, joka antaa. Sponssiakin voisin voisin antaa vaikka jollekin vähävaraiselle yh:lle, työttömälle tai opiskelijalle.
MEspoo
Täällä löytyisi kiimapilluinen, puutteessa oleva työtön nainen PK-seudulla. Jolla pimppi kuosissa (terve ja hyvän tuoksuinen)
Mitenkäs sellaiseen naiseen saisi yhteyden?
Pillun nuoleminen on just parasta kun nainen on todella märkä. Olet unelmanainen
Pillun nuolemisen tarkoitus on saada pillu märäksi ja kiimaan. Siksihän sitä nuollaan.
Kyllä kiinnostaisi,nuolla sun kiimaista pillua,vaan vähän tuota välimatkaa ,kun kirjoitan itä-suomesta/Koli.60v mies
Vierailija kirjoitti:
Onko se kiimalima kirkasta vai valkoista?
Ei kun Willbergin Pepestä
Sehän on vaan hottia kun mullakin on nenä valkoisena.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän jokainen mies pillun märäksi nuolee, mutta koittakaapa nuolla se kuivaksi
- Vanha suomalainen sananlasku
Vierailija kirjoitti:
Sitä parempi mitä märempi kaikin puolin.
Älä ota pillun nuolemista ällöävältä mieheltä missään nimessä suihin. Sano, että se ällöttää. Mistä näitä ihmeellisiä miehiä jaksaa löytyä? Pimpin maku ja tuoksu on niin tärkeä osa seksiä, että en haluaisi olla naisen kanssa joka ei antaisi nuolla itseään. Onneksi sellaista ei ole koskaan sattunut kohdalle.
No tuo nyt on vähän. Minkä sille voi, jos ällöttää nuolla. Silti pitäis vai? Ja kostoksi ei oteta suihin, vaikka tykkäisikin? Käännetääs toisinpäin. Jos nainen ei suostu anaaliin, niin älä vaan nuole sellaista naista, sano että se ällöttää. Itse tykkäisin nuolla, mutta vaimo ei halua. Ei sitten nuolla, kyllä seksiä voi harrastaa muutoinkin. Pystyn kyllä olemaan vaimon kanssa, vaikka hän ei ihan kaikesta pidä, mistä minä.
M45
Näin on! t. Nainen 52 v.