Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pillun nuoleminen kun nainen on Todella märkä?

Vierailija
15.03.2024 |

Mua ujostuttaa antaa miesystävän nuolla, kun mä olen oikeesti niin märkä että sitä limaa on varmaan suun täydeltä. Pelottaa että se ällöttää. Hajutonta ja mautonta se on, olen maistanut. Kokemuksia?

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tykkään nuolla pillua josta oikein valuu kiima nektaria. En ymmärrä miksi jotkut inhoavat makua tai yleensä pillun nuolemista. On ihanaa nuolla naama limassa ja saada naiselle orgasmi. Tykkään😋

Vierailija
42/88 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo kerran sanoi, että olen Euroopan paras pillun nuolija. Liekö totta?

Sulla lienee aika laajalti kokenut vaimo? Ei sillä että siinä mitään huonoa olisi, päin vastoin. 

Mikä ihmeen cuck siellä kirjottaa. Tosiaan on huono asia jos vaimoa pillua on koko Eurooppa nuollut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä parempi mitä märempi kaikin puolin.

Älä ota pillun nuolemista ällöävältä mieheltä missään nimessä suihin. Sano, että se ällöttää. Mistä näitä ihmeellisiä miehiä jaksaa löytyä? Pimpin maku ja tuoksu on niin tärkeä osa seksiä, että en haluaisi olla naisen kanssa joka ei antaisi nuolla itseään. Onneksi sellaista ei ole koskaan sattunut kohdalle.

No tuo nyt on vähän. Minkä sille voi, jos ällöttää nuolla. Silti pitäis vai? Ja kostoksi ei oteta suihin, vaikka tykkäisikin? Käännetääs toisinpäin. Jos nainen ei suostu anaaliin, niin älä vaan nuole sellaista naista, sano että se ällöttää. Itse tykkäisin nuolla, mutta vaimo ei halua. Ei sitten nuolla, kyllä seksiä voi harrastaa muutoinkin. Pystyn kyllä olemaan vaimon kanssa, vaikka hän ei ihan kaikesta pidä, mistä minä.

M45

Nössö. Mies tekee mitä haluaa ja jos ei oman kanssa niin sitten muiden. Itse nuolen muita halukkaita naisia ja panenkin tietysti.

Vierailija
44/88 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pillua ei nuolla.Sitä saa runkata.

Vierailija
45/88 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on niin läski , että ei pysty panemaan, nuolee vaan ja mä oon ihan että hohoijaa.

Onneksi voi käydä naapurissa panemassa.

Vierailija
46/88 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo kerran sanoi, että olen Euroopan paras pillun nuolija. Liekö totta?

Eikö sua jääny yhtään vaivaamaan, että jollain muulla mantereella on varmuudella vaimosikin mielestä vielä parempia?

Vierailija
47/88 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh huh. Parasta ikinä siis ihan mielettömän kiihottavaa ... Oma vaimo kastuu sillai et limaa on oikeasti poskissa asti.

Mitä hauskaa semmoisessa on. Etkö saa tyydytettyä naistasi panemalla.

Lerppa, ei voi

Vierailija
48/88 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu pitkälti piparista. Toiset tuoksuu ihanalle toiset kamalalle. Jos PH-arvot kohdillaan niin mikäs sen ihanampaa. Eroja on todella paljon eikä se miehestä huonompaa tee mikäli ei sitä kaikkien kanssa harrasta.

Vierailija
49/88 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Märkää toosaakin voi nuolla ja lämmitellä  laittoa varten. Jos kosteutta on alusta alkaen omasta takaa, pari sormea sisään kielityön lisäksi nopeuttaa aloitusorkkua. Niin pääset pikemmin panolle. M42 

Vierailija
50/88 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillun ja pepun nuoleminen  parasta.

Monet naiset tykkää. Tekniikka laji.  P.k

Vierailija
51/88 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä parempi mitä märempi kaikin puolin.

Älä ota pillun nuolemista ällöävältä mieheltä missään nimessä suihin. Sano, että se ällöttää. Mistä näitä ihmeellisiä miehiä jaksaa löytyä? Pimpin maku ja tuoksu on niin tärkeä osa seksiä, että en haluaisi olla naisen kanssa joka ei antaisi nuolla itseään. Onneksi sellaista ei ole koskaan sattunut kohdalle.

No tuo nyt on vähän. Minkä sille voi, jos ällöttää nuolla. Silti pitäis vai? Ja kostoksi ei oteta suihin, vaikka tykkäisikin? Käännetääs toisinpäin. Jos nainen ei suostu anaaliin, niin älä vaan nuole sellaista naista, sano että se ällöttää. Itse tykkäisin nuolla, mutta vaimo ei halua. Ei sitten nuolla, kyllä seksiä voi harrastaa muutoinkin. Pystyn kyllä olemaan vaimon kanssa, vaikka hän ei ihan kaikesta pidä, mistä minä.

M45

Suuseksi on osa normaalia esileikkiä, jos sitä ei saa niin eihän sitä yhdyntääkään sitten ole. Itse tarvitsen yhdyntää, joten tottakai haluan esileikitellä ennen sitä.

Vierailija
52/88 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tykkään nuolla pillua josta oikein valuu kiima nektaria. En ymmärrä miksi jotkut inhoavat makua tai yleensä pillun nuolemista. On ihanaa nuolla naama limassa ja saada naiselle orgasmi. Tykkään😋

Tässä kunnon MIES!!

Vierailija
53/88 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän limaisen pillun nuolemisesta. Kiihottaa normaalia enemmän kun tuntee naisen liukkauden suussaan.

Vierailija
54/88 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillun ihana tuoksu saa kiiman nousemaan ja munan. Märkä pillu on herkku. 4

Vierailija
55/88 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nin just näin kun mies osaa homman ja muna on kova molemmat nauttii. 

Vierailija
56/88 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pannaan ennen nuolemista vähän, rouvan pillu turpoaa ja on herkullisempi nuoltava ja  nuolessa vasta pillu kostuu märäksi. 

Vierailija
57/88 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ällötä, oma kiima nousee sitä mukaan kun naisen vulva alkaa valua sitä mahtavaa märkää. Ihan parasta.

Vierailija
58/88 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ällötä pillun nuoleminen, minusta parasta koko seksissä,kyllä halut taas heräs,mistä löytäs märkä pillusen naisen joka tykkää että nuollaan ja niinku syödään koko pillu.sitä ihan tuskastuu,kun ei oo saanut nuolla herkkupillua pitkään aikaan.

Vierailija
59/88 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaita asioita maailmassa kun nainen istuu naanmalle ja saa lutkuttaa. Eritteet ja pikkupillunhaju saa minut ainakin todella kiimaiseksi. Samoin kun nainen ottaa suihin ja nuolee hyvin, ihan parasta maailmassa.

Vierailija
60/88 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suuseksi molemmin puolin on mielestäni sitä kaikkein intiimeintä seksuaalisessa kanssakäymisessä. Siinä voi keskittyä täysin toisen nautintoon.

Ja kuten joku sanoikin, mitä märempi, sen parempi!