Pillun nuoleminen kun nainen on Todella märkä?
Mua ujostuttaa antaa miesystävän nuolla, kun mä olen oikeesti niin märkä että sitä limaa on varmaan suun täydeltä. Pelottaa että se ällöttää. Hajutonta ja mautonta se on, olen maistanut. Kokemuksia?
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh. Parasta ikinä siis ihan mielettömän kiihottavaa ... Oma vaimo kastuu sillai et limaa on oikeasti poskissa asti.
Mitä hauskaa semmoisessa on. Etkö saa tyydytettyä naistasi panemalla.
Ei hauskaa, vaan kiihottavaa. Suuri osa naisista ei saa orgasmia pelkästään "panemalla".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh. Parasta ikinä siis ihan mielettömän kiihottavaa ... Oma vaimo kastuu sillai et limaa on oikeasti poskissa asti.
Näin naisena voin kertoa että siinä missä on miehiä, joita pillun nuoleminen ällöttää, on myös niitä jotka rakastaa sitä. Omakohtaisen kokemuksen perusteella sanoisin, että ne intohimoiset pillunnuolijat ovat yleensä parempia seksin kaikilla osa-alueilla.
Älä tee oletuksia miehen puolesta. Kyllä se kertoo, jos ei halua nuolla.
Parempi märkä kuin kuiva, niin nuollessa kuin pannessa.
M
Sehän on juuri nuolemisen suola, kun näkee ja tuntee pillun kiiman. Mitä märempänä ja aktiivisempana pillu käy sen kiihoittavampaa miehelle. Siitä mies tietää, että tekee oikeita asiota. On varmaan suurin syy, miksi nuollut vaimon pillua koko ikäni. Miehistä vallankäyttöä parhaimmillaan.
Sitä parempi mitä märempi kaikin puolin.
Älä ota pillun nuolemista ällöävältä mieheltä missään nimessä suihin. Sano, että se ällöttää. Mistä näitä ihmeellisiä miehiä jaksaa löytyä? Pimpin maku ja tuoksu on niin tärkeä osa seksiä, että en haluaisi olla naisen kanssa joka ei antaisi nuolla itseään. Onneksi sellaista ei ole koskaan sattunut kohdalle.
Ihan parasta mitä mies voi saada. M-60.
Onko se kiimalima kirkasta vai valkoista?
Vaimo ei anna nuolla, joten pitäisi löytää joku toinen nainen, joka antaa. Sponssiakin voisin voisin antaa vaikka jollekin vähävaraiselle yh:lle, työttömälle tai opiskelijalle.
MEspoo
Maukasta ja märkää, kusesta ja kiihotuksesta.
Onhan se kusiääliökin vielä hereillä!
Sitä valuu liukkariksi peräaukollekin
Märkää pitää pillussa olla. Kiimanesteet ja pissa, ja panon jälkeen omat spermat. Kyllä on kiihottavaa. Ja ei pidä unohtaa tuoksuja. Pydän vaimoltani, ettei pyyhkisi pilluaan vessan käynnin jälkeen koko päivänä, jos illalla on tiedossa paneskelua. Minä riisun häneltä pikkuhousut ja haistelen niitä ennen kuin siirryn pillun nuolentaan. Se saa minut valtavan himon valtaan.
Mitä märempi, sen parempi mun mielestä. Ei tarvitse hävetä, se on osa sua. Se on miehen häpeä jos ei sitä halua tai siitä tykkää. M52
Kyllähän jokainen mies pillun märäksi nuolee, mutta koittakaapa nuolla se kuivaksi
Vaimo kerran sanoi, että olen Euroopan paras pillun nuolija. Liekö totta?
Vierailija kirjoitti:
Vaimo kerran sanoi, että olen Euroopan paras pillun nuolija. Liekö totta?
Sulla lienee aika laajalti kokenut vaimo? Ei sillä että siinä mitään huonoa olisi, päin vastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena voin kertoa että siinä missä on miehiä, joita pillun nuoleminen ällöttää, on myös niitä jotka rakastaa sitä. Omakohtaisen kokemuksen perusteella sanoisin, että ne intohimoiset pillunnuolijat ovat yleensä parempia seksin kaikilla osa-alueilla.
Intohimoiset pillunnuolijat ovat yleensä parempia seksin kaikilla osa-alueilla!