Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein hyvää ruokaa

Vierailija
15.03.2024 |

Lihapullakastiketta, keitettyjä perunoita ja salaattia.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden ostaan kohta pizzatarvikkeet ja teen pizzaa. 

Vierailija
2/44 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta.

Puikulaperunoiden kanssa kyseessä on todellinen herkku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikä teki riisiä ja kasviksia.

Vierailija
4/44 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöks🤢🤮

Meillä oli pihviä, pippurikermakastiketta, salaattia, uuniperunaa, uunikasviksia, patonkia ja viiniä.

Vierailija
5/44 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että tekemäsi ruoka on hyvää. Se ei varmaankaan ole edes luomua, ja olen aivan varma sen sisältävän gluteenia. Minä ja minun perheeni kun ei gluteenia voi syödä. sillä olemme kaikki keliaakikkoja. 

Vierailija
6/44 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teit lihapullakastikkeen? Entä mitä laitoit salaattiin? Mulla sama operaatio luvassa (paitsi spaghetti ja jauhelihakastike). Salaattiin aion ainakin väriksi niin laittaa paprikaa ja suikaloida porkkanaa perus vihreiden ja kirsikkatomaattirasia lisäksi. Pitää saada vähän valoa ja vitamiineja tähän synkkyyteen.

Vierailija
7/44 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihapullakastiketta, keitettyjä perunoita ja salaattia.

Voisin sanoa että ja sanonkin että nam ja eikö syömään.

Vierailija
8/44 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että tekemäsi ruoka on hyvää. Se ei varmaankaan ole edes luomua, ja olen aivan varma sen sisältävän gluteenia. Minä ja minun perheeni kun ei gluteenia voi syödä. sillä olemme kaikki keliaakikkoja. 

Oli ihan gluteenitonta.

Vierailija
9/44 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaatti tietysti samalle lautaselle lillumaan siinä lämpimässä jauhokastikleessa? 😂

Vierailija
10/44 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten teit lihapullakastikkeen? Entä mitä laitoit salaattiin? Mulla sama operaatio luvassa (paitsi spaghetti ja jauhelihakastike). Salaattiin aion ainakin väriksi niin laittaa paprikaa ja suikaloida porkkanaa perus vihreiden ja kirsikkatomaattirasia lisäksi. Pitää saada vähän valoa ja vitamiineja tähän synkkyyteen.

Ihan itse tein lihapullat ja maizenasta kastikkeen, koska olen keliaakikko. Salaatti oli fetasalaattia.

Vierailija
11/44 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te keliaakikon teette sitten teidän luomuruokia. Itse ainakin säästön ruoassa ja ostan suurimmaksi osaksi ihan halvinta tuotetta ja säästöön saanut aika huiman summan. Toki itse kasvatetaan perunat ja porkkanat ja yrtit eli ehkä se sitten on luomua?

Vierailija
12/44 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan itse tein lihapullat ja maizenasta kastikkeen, koska olen keliaakikko. Salaatti oli fetasalaattia.

Okei, täytyypä guuglata toi maizenakastike. Ite mietin tyyliin tomaattimurskaa tai lihalientä kastikkeeksi. Hei meilläkin ois fetaa! Vois kans sitä siis laittaa salaattiin myös. Kiitos vinkistä!

Vierailija
13/44 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, kun teit itse ruoat. Saa maustaa oman mielen mukaan ja tulee hyvät fiilikset itse tehdystä ruoasta.👍💪🌞 Mulla on just makaronilaatikko uunissa!

Vierailija
14/44 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön tänään lohipastaa. Ostin eilen K-marketista ja alennus oli 50%. Kokkikartano oli tehnyt puolestani. Eikun lautaselle ja mikroon lämpiämään!

Vierailija
15/44 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, täytyypä guuglata toi maizenakastike. Ite mietin tyyliin tomaattimurskaa tai lihalientä kastikkeeksi. Hei meilläkin ois fetaa! Vois kans sitä siis laittaa salaattiin myös. Kiitos vinkistä!

Muokkaan viestiäni; ei meillä siis fetaa ollut, vaan ihan perus Xtran salaattijuustoa, joka maksoi 1,3€ mutta siis toimii hyvin myös salaatissa :D ja moni huippukokki laittaa myös itsetekemien jauhelihapullien joukkoon eli vois sitäkin testata. Mutta nyt jauhelihakastikkeeseen en laita, kun vieraita lapsiakin tulossa syömään.

Vierailija
16/44 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yöks🤢🤮

Meillä oli pihviä, pippurikermakastiketta, salaattia, uuniperunaa, uunikasviksia, patonkia ja viiniä.

Pihvi kyllä voittaa kastikkeen aina 100-0.

Vierailija
17/44 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa suosia ennemmin vegaanista versiota.

Myös ympäristö kiittää ja saa hyvän omantunnon.

Vierailija
18/44 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin työpaikkaruokalassa lounaan. Illalla teen jotain kevyttä. Alkoholia emme käytä.

Vierailija
19/44 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunamuussi ja marokkolainen lihapullakastike. Jälkkäriksi mustikkapiirakkaa.

Vierailija
20/44 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tein eilen tosi hyvää ruokaa, ja teen varmaan samaa tänään, kun aineksia vielä on. Eli paistoin broilerisuikaleita (punalaputettua pakkasesta), kaalia, porkkanaa, sipulia ja nuudeleita.

Täytynee tuo kaali ottaa kaapin vakiotuotteeksi, yksin en ole viitsinyt ostaa, mutta näkyyhän tuo kuluvan, salaattia on tullut tehtyä reippaanlaisesti nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme