Tein hyvää ruokaa
Lihapullakastiketta, keitettyjä perunoita ja salaattia.
Kommentit (44)
Parasta.
Puikulaperunoiden kanssa kyseessä on todellinen herkku.
Yöks🤢🤮
Meillä oli pihviä, pippurikermakastiketta, salaattia, uuniperunaa, uunikasviksia, patonkia ja viiniä.
En usko, että tekemäsi ruoka on hyvää. Se ei varmaankaan ole edes luomua, ja olen aivan varma sen sisältävän gluteenia. Minä ja minun perheeni kun ei gluteenia voi syödä. sillä olemme kaikki keliaakikkoja.
Miten teit lihapullakastikkeen? Entä mitä laitoit salaattiin? Mulla sama operaatio luvassa (paitsi spaghetti ja jauhelihakastike). Salaattiin aion ainakin väriksi niin laittaa paprikaa ja suikaloida porkkanaa perus vihreiden ja kirsikkatomaattirasia lisäksi. Pitää saada vähän valoa ja vitamiineja tähän synkkyyteen.
Lihapullakastiketta, keitettyjä perunoita ja salaattia.
Voisin sanoa että ja sanonkin että nam ja eikö syömään.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että tekemäsi ruoka on hyvää. Se ei varmaankaan ole edes luomua, ja olen aivan varma sen sisältävän gluteenia. Minä ja minun perheeni kun ei gluteenia voi syödä. sillä olemme kaikki keliaakikkoja.
Oli ihan gluteenitonta.
Salaatti tietysti samalle lautaselle lillumaan siinä lämpimässä jauhokastikleessa? 😂
Vierailija kirjoitti:
Miten teit lihapullakastikkeen? Entä mitä laitoit salaattiin? Mulla sama operaatio luvassa (paitsi spaghetti ja jauhelihakastike). Salaattiin aion ainakin väriksi niin laittaa paprikaa ja suikaloida porkkanaa perus vihreiden ja kirsikkatomaattirasia lisäksi. Pitää saada vähän valoa ja vitamiineja tähän synkkyyteen.
Ihan itse tein lihapullat ja maizenasta kastikkeen, koska olen keliaakikko. Salaatti oli fetasalaattia.
Vierailija kirjoitti:
Te keliaakikon teette sitten teidän luomuruokia. Itse ainakin säästön ruoassa ja ostan suurimmaksi osaksi ihan halvinta tuotetta ja säästöön saanut aika huiman summan. Toki itse kasvatetaan perunat ja porkkanat ja yrtit eli ehkä se sitten on luomua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan itse tein lihapullat ja maizenasta kastikkeen, koska olen keliaakikko. Salaatti oli fetasalaattia.
Okei, täytyypä guuglata toi maizenakastike. Ite mietin tyyliin tomaattimurskaa tai lihalientä kastikkeeksi. Hei meilläkin ois fetaa! Vois kans sitä siis laittaa salaattiin myös. Kiitos vinkistä!
Hienoa, kun teit itse ruoat. Saa maustaa oman mielen mukaan ja tulee hyvät fiilikset itse tehdystä ruoasta.👍💪🌞 Mulla on just makaronilaatikko uunissa!
Minä syön tänään lohipastaa. Ostin eilen K-marketista ja alennus oli 50%. Kokkikartano oli tehnyt puolestani. Eikun lautaselle ja mikroon lämpiämään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, täytyypä guuglata toi maizenakastike. Ite mietin tyyliin tomaattimurskaa tai lihalientä kastikkeeksi. Hei meilläkin ois fetaa! Vois kans sitä siis laittaa salaattiin myös. Kiitos vinkistä!
Muokkaan viestiäni; ei meillä siis fetaa ollut, vaan ihan perus Xtran salaattijuustoa, joka maksoi 1,3€ mutta siis toimii hyvin myös salaatissa :D ja moni huippukokki laittaa myös itsetekemien jauhelihapullien joukkoon eli vois sitäkin testata. Mutta nyt jauhelihakastikkeeseen en laita, kun vieraita lapsiakin tulossa syömään.
Vierailija kirjoitti:
Yöks🤢🤮
Meillä oli pihviä, pippurikermakastiketta, salaattia, uuniperunaa, uunikasviksia, patonkia ja viiniä.
Pihvi kyllä voittaa kastikkeen aina 100-0.
Kannattaa suosia ennemmin vegaanista versiota.
Myös ympäristö kiittää ja saa hyvän omantunnon.
Söin työpaikkaruokalassa lounaan. Illalla teen jotain kevyttä. Alkoholia emme käytä.
Perunamuussi ja marokkolainen lihapullakastike. Jälkkäriksi mustikkapiirakkaa.
Mäkin tein eilen tosi hyvää ruokaa, ja teen varmaan samaa tänään, kun aineksia vielä on. Eli paistoin broilerisuikaleita (punalaputettua pakkasesta), kaalia, porkkanaa, sipulia ja nuudeleita.
Täytynee tuo kaali ottaa kaapin vakiotuotteeksi, yksin en ole viitsinyt ostaa, mutta näkyyhän tuo kuluvan, salaattia on tullut tehtyä reippaanlaisesti nyt.
Lähden ostaan kohta pizzatarvikkeet ja teen pizzaa.