Tein hyvää ruokaa
Lihapullakastiketta, keitettyjä perunoita ja salaattia.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä syön tänään lohipastaa. Ostin eilen K-marketista ja alennus oli 50%. Kokkikartano oli tehnyt puolestani. Eikun lautaselle ja mikroon lämpiämään!
Kiva kun löysit alennustuptteita! Mun lähikaupassaa oli sama myös eli 4,40€ hinnasta puoleen hintaan eli 2,20€ mut jätin hyllyyn. Tossa 300g ateriassa sitä lohta 16,6g. Ostin mieluummin Saimaan tuoreen lohifileen 150g 4€ ja pastat 1kg hintaan 1,45€ niin tein tosta lohesta samalla suhteella 9 annosta eli lohiannos per ateria on 0,44€ ja raakapastan hinta jaettuna 9:llä on 0,16€ ja se nyt turpoaa moninkertaiseksi. Aika paljon halvempi kuin 2,20€. Itsetehtynä maksais siis 0,60€ kun kaupan oikealla hinnalla 4,40€
Kokkikartanon lohipasta on 650g. Normaalihinta noin 7euroa. Minulle on aivan sama, mikä on lohenmäärä. Kunhan muutaman nokareen näen pastan
Huomasitko että tämä on se ketju, missä nimenomaan ruoan hinnat lasketaan ja keskustellaan mitä syödään, ettei rahaa menisi yli 100€/kk? Etsi sellainen ketju, jossa syödään vain valmisruokaa koska ei tarvitse laskea annosten hintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä syön tänään lohipastaa. Ostin eilen K-marketista ja alennus oli 50%. Kokkikartano oli tehnyt puolestani. Eikun lautaselle ja mikroon lämpiämään!
Kiva kun löysit alennustuptteita! Mun lähikaupassaa oli sama myös eli 4,40€ hinnasta puoleen hintaan eli 2,20€ mut jätin hyllyyn. Tossa 300g ateriassa sitä lohta 16,6g. Ostin mieluummin Saimaan tuoreen lohifileen 150g 4€ ja pastat 1kg hintaan 1,45€ niin tein tosta lohesta samalla suhteella 9 annosta eli lohiannos per ateria on 0,44€ ja raakapastan hinta jaettuna 9:llä on 0,16€ ja se nyt turpoaa moninkertaiseksi. Aika paljon halvempi kuin 2,20€. Itsetehtynä maksais siis 0,60€ kun kaupan oikealla hinnalla 4,40€
Kokkikartanon lohipasta on 650g. Normaalihinta noin 7euroa. Minulle on aivan sama, mikä on
Tuossahan lukee otsikkona Tein hyvää ruokaa. Missään ei mainita mitään sadasta eurosta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokkikartanon lohipasta on 650g. Normaal
No ainakaan se kaupan valmispasta ostettuna -50% ei vastaa myöskään otsikkoon tein hyvää ruokaa.
Okei, mun lähikaupassa lohipasta löytyy vaan 300g. Mut kokkikartanon broileri ja pekonipastoja löytyy kyllä 650g. Niissä tosin kans lihaa se noin 10-20% eli jos haluaa maksaa 500g pastasta 7,8€ niin ok. Tai siis sähän maksoit vaan alle 4€. Mutta sillä rahalla olisit saanut jo 7 annosta parempaa ruokaa salaatteineen. Mutta valintoja myös lisäaineiden syöminen vaikka raha ei kiinnostaisi.