Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tuo Lunette voi mennä konkurssiin

Vierailija
15.03.2024 |

Niin hyviä on tuotteet. Monella kaverillakin just heidän kuukuppi käytössä. Luulisi, että olisi menekkiä ulkomaillakin, eivätkö ole osanneet markkinoida riittävän hyvin? 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firma luottokortti, auto ja kulunkitili. Ups ei se 3000 tulot riittäneetkään 5000 kuluihin.

Vierailija
2/26 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpailijoilla oli edullisemmat tuotteet.

Minulla on vuosia vanha Lunette, ja nyt, kun kupin ei tarvitse enää olla yhtä tilava, ostin verkkokaupasta kaksi muunmerkkistä kuppia puolella siitä hinnasta, millä saa yhden Luneten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ole ulkomailla olleet suosittuja. Siellä käytetään enemmän muita kuukuppimerkkejä kuten Cora, MeLuna, DivaCup... Käsittääkseni suomalainen pienempi Nomai on ulkomailla suositumpi kuin Lunette ollut, enkä ihmettele, heidän kuppi on mukavan pehmeä, kun taas mulla ainakin Luneten kupin kovat reunat aiheutti jatkuvan pissahädän tunteen kun reuna painoi virtsaputkea.

Vierailija
4/26 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ulkomailla on ihan yhtä hyviä tuotteita muilla merkeillä, ja halvemmalla. Ei Lunette minusta edes ole mikään edes mikään erityisen hyvä kuppi, toimii kyllä vuodon pidättämisessä mutta siinä käytetty silikoni on jotenkin epämukavan jäykkää ja kovaa, joten mulla ainakin kuppi tuntuu koko ajan ilkeästi. Muilta merkeiltä löytyy pehmeämpiä.

Vierailija
5/26 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi menestyä tuotteella joka ostetaan vain kerran ja samanlaisia on muillakin myynnissä

Vierailija
6/26 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Peptonic kertoo tiedotteessaan, että Lunen konkurssiin hakemisen taustalla on muun muassa se, että Lune ei ole onnistunut kääntämään myyntiään kasvuun. Yhtiö on tehnyt viime vuodet tappiota.

Peptonic kertoo myös keskittyvänsä ydintoimintoihinsa, ja Lune Groupin konkurssin vuoksi yhtiö voi välttää tappioiden kasvun ydintoimintoihin kuulumattomalla liiketoiminta-alueella."

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010293945.html

Vierailija
7/26 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakastieton mukaan firmahan on ollult ihan kannattava https://www.asiakastieto.fi/yritykset/fi/la-lunette-oy/07645856/taloust…

Vierailija
8/26 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/26 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lunette - enemmän kuin yritys

Lunette on enemmän kuin kuukuppi. Me rohkaisemme avoimeen ja inspiroivaan keskusteluun kuukautisista ja seksuaaliterveydestä. Meille on tärkeätä jättää perinnöksi parempi maailma, jossa kaikilla on oikeus turvalliseen intiimihyvinvointiin.

Vierailija
10/26 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme on kuukuppi? M48

Vierailija
11/26 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loogisesti tuote joka ostetaan vain kerran tai uusitaan hyvin harvoin, ei ole mikään rahasampo toisinkuin kertakäyttöiset.

Vierailija
12/26 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme on kuukuppi? M48

Mikä ihme on Google? N44

Vierailija
13/26 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis työnnetäänkö sinne toosaan joku muovikippo? 😂 Loistavaa insinöörityötä. Ei ole ihme että eukot on niin kärttyisiä kuukautisten aikaan.

Ei työnnetä muovikippoa. Seuraava kysymys.

Vierailija
14/26 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis työnnetäänkö sinne toosaan joku muovikippo? 😂 Loistavaa insinöörityötä. Ei ole ihme että eukot on niin kärttyisiä kuukautisten aikaan.

Eikös siteet ja tamppoonit ole sitä varten?

Vierailija
15/26 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös siteet ja tamppoonit ole sitä varten?

Mitä varten?

Vierailija
16/26 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni maku Lunetteen, kun laittoivat miehen (Mona Bling) mainostamaan tuotteitaan.

Vierailija
17/26 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla meni maku Lunetteen, kun laittoivat miehen (Mona Bling) mainostamaan tuotteitaan.

Pakko sanoa samaa. Mulla on siis Lunette edelleen käytössä, mutta tuöi sellainen olo, että uutta en välttämättä hankkisi.

Vierailija
18/26 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näitä taas saatavilla? 

Vierailija
19/26 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, mistä ihmiset edes tietävät minkä merkkinen kuppi on parempi tai huonompi. Tarkoitus kai on että yhdellä pärjää. Itse olen käyttänyt melkein 20 vuotta samaa kuppia.

Vierailija
20/26 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin joskus lehtijuttua, jossa joku Luneten edustaja sanoi, että jotkut ovat käyttäneet samaa kuppia jopa kymmenen vuotta... olin että hups, taitaa olla jo täynnä, ja ajattelin, että ehkäpä ostan uuden, iloisemman värisen. Tämä toinen kuppikin oli ehkä saman verran käytössä, mutta nyt taisi vihdoin loppua kuukautiset, joten jäänee näihin kahteen omalta osaltani. Eipä mikään rahasampo tosiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi