Miten tuo Lunette voi mennä konkurssiin
Niin hyviä on tuotteet. Monella kaverillakin just heidän kuukuppi käytössä. Luulisi, että olisi menekkiä ulkomaillakin, eivätkö ole osanneet markkinoida riittävän hyvin?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Minulla meni maku Lunetteen, kun laittoivat miehen (Mona Bling) mainostamaan tuotteitaan.
Onko tuotteessa ohjeet myös mielikuvituspimppiin asettamiseen?
Ehkä omistaja sai kerättyä hyvät rahat huolettomaan loppuelämään ja lopetti siksi yrityksen. Hieno nimi tälle on exit.
Siis häh? Mona Bling on ex mies. Ei kai sillä kuukautisia ole? Maailma on sekaisin.
Mona: 'Mut kun mä haluun'
Vierailija kirjoitti:
Ei voi menestyä tuotteella joka ostetaan vain kerran ja samanlaisia on muillakin myynnissä
Niin siis Suomessa.
Täällä nyt menee lähtökohtaisesti kaikki perustoimialojen firmat konkurssiin, korkean veroasteen ja byrokratian takia, jos firma myy vaikkapa markkinoilla tuotteita, ja tallettaa käteiskassaa pankkitilille, kohdellaan kun spitaalista. On oletus rahanpesusta, vaikka käteinen on perustuslaillinen maksuväline.
Jopa syntyvyys laskee, sen johdosta, että elämisen peruskustannukset nousseet, työpaikat kadonneet.
Vierailija kirjoitti:
Minulla meni maku Lunetteen, kun laittoivat miehen (Mona Bling) mainostamaan tuotteitaan.
Oikeasti, mitä aktuaalista vit.tua.
No niin. Tämäkin vielä.