Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tuo Lunette voi mennä konkurssiin

Vierailija
15.03.2024 |

Niin hyviä on tuotteet. Monella kaverillakin just heidän kuukuppi käytössä. Luulisi, että olisi menekkiä ulkomaillakin, eivätkö ole osanneet markkinoida riittävän hyvin? 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla meni maku Lunetteen, kun laittoivat miehen (Mona Bling) mainostamaan tuotteitaan.

No niin. Tämäkin vielä.

Vierailija
22/26 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla meni maku Lunetteen, kun laittoivat miehen (Mona Bling) mainostamaan tuotteitaan.

Onko tuotteessa ohjeet myös mielikuvituspimppiin asettamiseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä omistaja sai kerättyä hyvät rahat huolettomaan loppuelämään ja lopetti siksi yrityksen. Hieno nimi tälle on exit.

Vierailija
24/26 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis häh? Mona Bling on ex mies. Ei kai sillä kuukautisia ole? Maailma on sekaisin. 

Mona: 'Mut kun mä haluun' 

Vierailija
25/26 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi menestyä tuotteella joka ostetaan vain kerran ja samanlaisia on muillakin myynnissä

Niin siis Suomessa.

Täällä nyt menee lähtökohtaisesti kaikki perustoimialojen firmat konkurssiin, korkean veroasteen ja byrokratian takia, jos firma myy vaikkapa markkinoilla tuotteita, ja tallettaa käteiskassaa pankkitilille, kohdellaan kun spitaalista. On oletus rahanpesusta, vaikka käteinen on perustuslaillinen maksuväline.

Jopa syntyvyys laskee, sen johdosta, että elämisen peruskustannukset nousseet, työpaikat kadonneet.

Vierailija
26/26 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti, mitä aktuaalista vit.tua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi