Miten löytää piilotyöpaikka?
Jos ei ole yhtään verkostoja ja miten vois verkostoitua lisää? Mitään vinkkejä?
Kommentit (11)
Löytäisinpä sellaisen työpaikan mihin voisi piiloutua.
No nuo kommentit olivat yhtä tyhjän kanssa
Joku pääministerin avustaja voisi olla hyvä. Ei tarvi kuin osata instagramin filtterien käyttö, niin vähintään kuusi tonnia napsahtaa palkkaa kuussa parin tunnin viikkotyöllä. Ja jos on kontaktit vauhtipulverin hankintaan, työpaikka on täysvarma.
Ensin sinä käännät selän ja suljet silmät. Sitten lasket hitaasti kymmeneen ja tällä välin työpaikka menee piiloon. Kun olet saanut laskettua, niin huudat "täältä tullaan". Sitten työpaikka löytyy jos on löytyäkseen.
Minä olen ymmärtänyt, että ei piilotyöpaikkoihin varsinaisesti verkostoja tarvitse, vaan niihin haetaan avoimilla hakemuksilla. Haetaan vaan eri firmoihin hakemuksia pommittamalla.
ota kepun, demareiden ja vihreiden jäsenkirjat kyllä ne sulle soittelee
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ymmärtänyt, että ei piilotyöpaikkoihin varsinaisesti verkostoja tarvitse, vaan niihin haetaan avoimilla hakemuksilla. Haetaan vaan eri firmoihin hakemuksia pommittamalla.
Molemmat tavat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat tavat
Eihän se silloin enää mikään piilotyöpaikka ole, jos olet saanut siitä ennalta tietoa.
Poikani, 19, soitti 2 eri firmaan ja kysyi onko töitä. Toisessa oli ja sai paikan !!
Kävi tietysti haastattelussa mutta tarinan pointti on se että aktiivisuus palkittiin.
Ne on kiven alla.