Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomi ei pääse kasvu-uralle kurjistamalla ja leikkaamalla

Vierailija
15.03.2024 |

Tätä idiootit hallituksessa ei tajua. Verotulojen lasku tekee velkaantumisesta edelleen kroonista. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikka ja moni muu on saanut taloutensa kuntoon leikkaamallla. Suomi 90-luvulla. Se kirpaisee hetken. 

https://yle.fi/a/74-20065582

Vierailija
2/4 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kymppitonnin kansalaispalkka, niin talous räjähtää valtavaan pystykierteeseen ja velat muuttuvat saataviksi suit sait.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toveri puhuu asiaa.

Tukia reilusti lisäämällä ja laajentamalla kansantalous lähtee nousuun. Kun ihmisillä on hyvät ja riittävät tuet tukenaan on työn hakeminenkin tehokkaampaa. 

Vierailija
4/4 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pääsee, kun kaikki kurjistetut menee töihin elokuvateatterin lipunmyyjiksi tai Alepan kassalle ja minä pörrään  Bruesseliin ja Strassburgiin  ja olikohan se  Romania missä just kävin puoluettani mainostamassa. Ruesselissa oli sama tyyli kun Suomessa, siihen olen jo tottunut - kun on kova päättäväinen mies ja pistää asiat kuntoon niin tätä se on ja siitä olen ylpeä. Lennoillani en ole käyttänyt Finnairin kasikympin tarjouksia. Ihan bissnesluokassa olen matkanut - tällä konstin ovat päässeet kurjistetut arvokkaalla tyylillä maksajiksi. Vyätäni en kiristä - kulutan ja hyvältä tuntuu. Saadaan Suomi kuntoon.